חבילות כדורגל בחו"ל

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.
  • תשלומים
    3 תשלומים ללא ריבית
  • שירות
    יועצי התיירות שלנו פה בשבילכם
  • מבחר
    מגוון ענק של טיסות וחבילות הטובות ביותר
  • ביטחון
    דיזנהאוז קיימת למעלה מ-90 שנה

ליגה ספרדית

אתלטיקו מדריד VS ויאריאל
ברצלונה VS אייבר
ריאל מדריד VS סלטה ויגו

ליגת אלופות

ברצלונה VS נאפולי
ריאל מדריד VS מנצ'סטר

עוד מידע על חבילות כדורגל

חבילות כדורגל

חברת דיזנהאוז מציעה לכם חבילות למונדיאל, אליפות אירופה, ליגת האלופות ולכל הליגות והגביעים באירופה.
 

חלום של אוהדים

חבילות הכדורגל של דיזנהאוז הן הזדמנות להגשים חלום עבור אוהדי ספורט בכל מקום בעולם! תוכלו להזמין כרטיסים לברצלונה מול ריאל מדריד, אינטר נגד מילאן, הדרבי של מנצ'סטר או באיירן מול דורטמונד. לאורך כל השנה תוכלו להזמין כרטיסים לליגות המובילות באירופה: אנגליה, ספרד, גרמניה ואיטליה. אם אתם אוהדים של קבוצות מליגות אחרות, צרו איתנו קשר ונוכל להתאים לכם חבילות כדורגל באופן אישי!
 
אנו מציעים חבילות כדורגל גם למשחקי גביע, תוכלו ליהנות מהמפעל הוותיק באנגליה, ספרד, צרפת ועוד.
 
חברת דיזנהאוז מציעה לכם כרטיסים גם לאליפויות וטורנירים בינלאומיים. בכל שנה תוכלו לנסוע למשחקים בליגת האלופות, בין אם מדובר בשלב הבתים או בנוק-אאוט, עם דיזנהאוז תוכלו ליהנות ממשחקיהן של הגדולות באירופה, במפעל היוקרתי ביותר.

מה כוללות חבילות כדורגל?

דיזנהאוז מציעה לכם אפשרות לרכישת כרטיסים בלבד, לכל המשחקים כולל לגמר(!) או להזמין חבילה הכוללת טיסות, לינה במלון וכרטיסים למשחק המועדף עליכם.
 

חולמים על הקופה אמריקה? נושמים מונדיאל? מתים להגיע לאליפות אירופה?

עם דיזנהאוז תוכלו לטוס לכל הטורנירים היוקרתיים, כמעט בכל מקום בעולם. אנו מציעים לכם חבילות הכוללות כרטיסים לאליפויות המובילות בעולם. תוכלו ליהנות ממשחקי ברזיל וספרד, ארגנטינה או אנגליה, הולנד או איטליה ועוד.
 

משחקים ישראליים בחו"ל

דיזנהאוז גם מתמחה במשחקיהם של קבוצות כדורגל ישראליות באירופה. בשנים האחרונות הקבוצות התל-אביביות, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, ולעיתים גם קבוצות אחרות, משתתפות באופן קבוע בגביע אירופה. עם דיזנהאוז תוכלו ללוות את קבוצתכם ולעודד אותה בכל מקום בו תשחק: משלב המוקדמות ועד לשלב הנוק-אאוט.
 
 
אנו מציעים ומעדכנים חבילות כדורגל חדשות מדי שבוע. למרות זאת, אם לא מצאתם את המשחק בו אתם מעוניינים, נוכל לספק לכם הצעת מחיר לכל חבילה בה תבחרו, אנא פנו אלינו במייל ל- info@d-u.co.il.  הזמינו עכשיו חבילות כדורגל עם דיזנהאוז!
 
דיזנהאוז משווקת ומוכרת ממלאי הספקים ובכפוף לו ואינה מחזיקה מלאי משלה. ט.ל.ח.
 
 
חבילות נופש ליעדים נוספים באירופה: