חבילות כדורסל

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.
  • תשלומים
    3 תשלומים ללא ריבית
  • שירות
    יועצי התיירות שלנו פה בשבילכם
  • מבחר
    מגוון ענק של טיסות וחבילות הטובות ביותר
  • ביטחון
    דיזנהאוז קיימת למעלה מ-90 שנה

עוד מידע על חבילות כדורסל

חבילות כדורסל

חברת דיזנהאוז מציעה לכם חבילות כדורסל במחירים אטרקטיביים הכוללות את כרטיס הטיסה ליעד המשחק + המלון בו תלונו במהלך שהותכם + כרטיס כניסה למשחק הכדורסל הנחשק.
 

כדורסל בחו"ל - הגשמת חלום!

חבילות הכדורסל של דיזנהאוז הן הזדמנות להגשים חלום עבור אוהדי ספורט בכל מקום בעולם! תוכלו להזמין כרטיסים למגוון משחקים מעניינים בליגות המובילות ברחבי העולם. צרו אתנו קשר ונוכל להתאים לכם חבילות כדורסל באופן אישי!
 
אנו בדיזנהאוז מציעים לכם מגוון דילים המשלבים את הכרטיסים למשחקי הכדורסל השונים יחד עם כרטיסי הטיסה לחו"ל והמלון, כך שלא תצטרכו לחפש ולהתלבט לבד- המומחים שלנו כבר יעשו עבורכם את העבודה. דיזנהאוז מציעה לכם גם אפשרות לרכישת כרטיסי כניסה למשחק בלבד, לכל המשחקים או להזמין חבילה הכוללת טיסות, לינה במלון וכרטיסים למשחק המועדף עליכם. עם דיזנהאוז תוכלו לטוס לכל הטורנירים היוקרתיים, כמעט בכל מקום בעולם. אנו מציעים לכם חבילות הכוללות כרטיסים לאליפויות המובילות בעולם.

חבילות ספורט נוספות

חבילות הספורט שלנו לא מסתכמות בחבילות כדורסל- באם חשקה נפשכם בחבילת ספורט אחרת, תוכלו לבחור את החבילה המועדפת עליכם מבין מגוון חבילות הספורט של דיזנהאוז, הכוללות חבילות כדורגל, חבילות כדורסל וחבילות טיולי אופניים בעולם וליהנות מהספורט המועדף עליכם ביעד נחשק ובמלון מפנק- והכל במחירים אטרקטיביים במיוחד.  
 
אם לא מצאתם את המשחק בו אתם מעוניינים או נתקלתם בכל בעיה שהיא בהזמנת המשחק שרציתם, פנו אלינו ונוכל לספק לכם הצעת מחיר למגוון חבילות נחשקות, תוכלו לפנות אלינו במייל info@d-u.co.il או בטלפון 1-700-700-133 או 8788* ונעזור לכם לקבל את מבוקשכם.
 
הזמינו עכשיו חבילת כדורסל עם דיזנהאוז! ותוכלו לטוס ולצפות במשחק של הקבוצה המועדפת עליכם ולעודד אותה מקרוב.
 
דיזנהאוז משווקת ומוכרת ממלאי הספקים ובכפוף לו ואינה מחזיקה מלאי משלה. ט.ל.ח.

 
חבילות ספורט נוספות: