חבילות נופש עם דיזנהאוז

חבילות נופש

הזמנת חופשה בחו"ל מתחלקת לשני סוגים: חופשה בה אתם מזמינים את רכיבי החופשה בנפרד, טיסה לחוד ומלון לחוד, או חופשה בה את מזמינים את הטיסה ובית המלון ביחד כחבילת נופש משתלמת. ולמה חבילות נופש הן מוצר כל כך משתלם? חבילות נופש מוכנות מציעות לכם חופשות מיוחדות באפס כאב ראש ועם הנאה מרובה. קליק אחד וכל החופשה שלכם מוכנה! בין חבילות הנופש שלנו בדיזנהאוז תוכלו למצוא חבילות נופש למשפחות אשר חלקן מציעות אטרקציות, פעילויות ושפע הרפתקאות חווייתיות לילדים, חבילות נופש לצעירים, לקבוצות, חבילות נופש רומנטיות לזוגות, חבילות ספא, חבילות ספורט ועוד.


בכל אחת מחבילות הנופש הללו בכל אחד מהיעדים, תוכלו למצוא בדיוק מה שאתם מחפשים, במחירים אטרקטיביים במיוחד וליצור זכרונות מושלמים לכל החיים.

חבילות נופש עם דיזנהאוז


למה להזמין חבילות נופש בדיזנהאוז?

אתר דיזנהאוז הוא One stop shop. אצלנו ניתן להשוות בין כל חבילות הנופש הקיימות, לכל היעדים ושל כל החברות הרלוונטיות. זהו יתרון ענק שאתם יכולים להשוות במבט אחד בין כל ההצעות ולא צריכים לעבור אתר אתר כדי לבדוק ולבחון מה הכי משתלם. כמו כן, בשל ההסכמים החזקים שלנו עם חברות התעופה ובתי המלון השונים – אנו מציעים באתר שלנו מחירים טובים ומשתלמים לחבילות נופש משתנות.
זאת ועוד, ברוב המקרים, חבילות נופש כוללות, מעבר לטיסה ולמלון, גם העברות משדה התעופה לבית המלון בהלוך - ומבית המלון לשדה התעופה בחזור. לכן, בהזמנת חבילת נופש, אתם גם חוסכים את החיפוש אחר טיסות ובתי מלון בזמנים חופפים ובמחירים טובים וגם חוסכים את ההתרוצצויות אחר אוטובוסים ורכבות שיקחו אתכם לבית המלון, כך שאתם יוצאים לדרך בידיעה שהכל מהבחינה הזו כבר סגור מראש, ללא דאגות מיותרות.

היעדים האטרקטיביים לחבילות נופש

חופשה בחו"ל היא הזדמנות להתרחק מכולם, להירגע ולהתנתק מחיי היום יום, ליהנות מאווירה שונה, להיחשף לתרבויות שונות, לגלות את עולם הקולינריה המסקרן של כל יעד ובגדול - למצוא שקט ושלווה.
היעדים מאוד משתנים בין תקופות השנה (ישנם יעדים שאטרקטיביים יותר בחורף ואילו יעדים אחרים אטרקטיביים יותר בקיץ), מה גם שבחירת היעדים מושפעת מאופי החופשה שאתם מחפשים. כך, אנשים המחפשים חופשת בטן גב קצרה של מספר ימים, לרוב בוחרים ביעדים קרובים כגון קפריסין, איי יוון (רודוס, כרתים, וכו'), ספרד ובולגריה. לעומת זאת, אנשים המעוניינים בטיולים עירוניים יותר בוחרים ביעדים כגון לונדון, אמסטרדם, פראג, רומא, פריז, ברלין ובודפשט.

איך למצוא חבילות נופש במחירים אטרקטיביים?

כנסו לעמוד "חבילות נופש"
בעמוד זה תוכלו לבחור איזה יעד שתרצו (ואם אתם גמישים, אפשר אפילו להשאיר את האופציה הזו פתוחה) בכל תאריך שמתאים לכם ואנחנו כבר נדאג למצוא לכם את חבילת הנופש המתאימה ביותר למה שאתם מחפשים ממגוון האופציות הקיימות אצלנו באתר.
 
הרשמו לניוזלטר שלנו
בניוזלטר אנו מעדכנים על המבצעים וההנחות הכי שוות על טיסות, בתי מלון וחבילות נופש. הירשמו עכשיו לניוזלטר ותהיו הראשונים לדעת ולקבל את המחירים הכי משתלמים לחבילות הנופש האטרקטיביות ביותר שלנו.
 
עקבו אחרינו בפייסבוק
בעמוד הפייסבוק שלנו אנו מפרסמים באופן שוטף גם את המבצעים הכלליים וגם מבצעים של הרגע האחרון. שווה לעקוב ולהיות מעודכנים כדי שלא תפספסו אף דיל על אף חבילת נופש.

 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק:


טיסות מומלצות לאתונה    טיסות מומלצות ליוון    טיסות מומלצות למילאנו    טיסות לבוקרשט    טיסות לורשה