אטרקציות לילדים בסין

תמונת נוף בסין
משום מה נתפסת סין כיעד שלא כדאי לנסוע אליו עם הילדים. חבל. זה הזמן לשבור את המיתוסים וללמוד על מדינה מופלאה, שונה ומיוחדת, שיכולה לספק אין ספור חוויות לילדים שבחבורה, ודווקא משום שהם מגעים מתרבות מערבית השונה כל כך במהותה מהתרבות הסינית. טיולים מאורגנים לסין יוצאים במטרה להכיר את סין לתיירים ממדינות שונות ולכן ניתן לראות טיסות לסין היוצאות באופן סדיר מיעדים בכל העולם.
מעבר לעובדה שזו מדינה משופעת בפסטיבלים, אירועי רחוב, נופים קסומים ומראות בלתי שגרתיים אחרים, יש המון אטרקציות לילדים בסין והחופשה המשפחתית שלכם עומדת להיות פשוט קסומה.
מתכוננים מראש
 
סין היא מדינה עצומת מימדים שמציעה יופי אין סופי, תרבות הנפרשת על פני אלפי שנים, פילוסופיות מעניינות ונופים שהעין לא שבעה מהם. היא מרתקת ושובה בקסמה תיירים בכל גיל, דווקא בשל השוני, השפה המתנגנת והלא ברורה, הרחובות ההומים אדם, שדות האורז האין סופיים, המקדשים המרשימים ועוד סיבות רבות וטובות לבקר בה.
תמונת נוף בסין
תמונת נוף בסין
ניתן למצוא לא מעט אטרקציות לילדים בסין. הן מתמקדות בעיקר בהונג קונג, בבייג'ין ובשנחאי.
 

גן החיות של בייג'ין

מקור האטרקציה העיקרי בגן חיות זה הוא דובי הפנדה המקסימים וקבוצת קופים זהובים ונדירים, זאת בנוסף לשלל חיות מסוגים שונים משונים. גן החיות בנוי על פארק רחב ידיים ובו מדשאות גדולות, אגמי ללוטוס ובריכות ואקווריום גדול ומרשים. גן החיות פתוח מדי יום החל מהשעה שבע ושלושים בבקר ועד לשש בערב.
 

מקדש השמיים

זהו אתר עתיק ומקסים שילדים יאהבו. במתחם יש פארק גדול ובו לוליינים, זמרים ואמנים המנעימים את הזמן, זאת בנוסף לביקור במקדש עצמו, עם הבנייה הארכיטקטונית המעניינת והאווירה הקדושה. עוד בפארק אגם שניתן לשוט בו, שבילים מטופחים וצמחייה צבעונית.
 

פארק ג'ינגסן 

פארק מקסים הנמצא ממש מאחורי העיר האסורה. הנוף הנשקף ממנו הוא יוצא מגדר הרגיל וניתן גם לשכור כרכרה ולתור את כל הפארק בנסיעה נעימה.
 

האקווריום הענק של בייג'ין

מותג תת ימי מקסים ומיוחד ובו בעלי חיים ימיים, צמחיה ימית ומופעים מהנים שהשחקנים בהם הם דולפינים ואריות ים.
 
 

ג'ינג'אנג אקשן שנחאי

בשנחאי תמצאו פארק ובו מתקני משחקים חדשניים ומתקדמים, מתקני אקסטרים ומתקנים מתונים יותר לבעלי לב חלש. המקום העצום כולל מדשאות מוצלות בהן ניתן לערוך פיקניק, שבילים ומשעולים והמון הפתעות לילדים. צמוד לפארק מרכז קניות נעים וממוזג.

 

מוזיאון החלל בהונג קונג

ילדים חובבי אסטרונומיה ישמחו להתוודע למוצגים בתחום התקשורת, האנרגיה והפיזיקה, עם תערוכות מעניינות וטלסקופ סולרי ממנו ניתן לצפות בשמש.

 

מתחם שימור דולפינים ורודים

מתח מקסים זה נמצא בקואלון, הונג קונג, והוא מוקדש לשימור דולפינים ורודים, יפהפיים ומקסימים. חוויה לכל המשפחה!

אטרקציות נוספות

קצת תושייה והרבה פתיחות לחוויה הסינית יחשפו אתכם ואת הילדים לחוויה שאין כדוגמתה. בהונג קונג תוכלו לבקר גם באי לנטאו, שם נמצא הדיסנילנד הסיני, ערבוב של מזרח ומערב במתחם אחד, מטופח, מושקע ומעוצב להפליא. עוד באי, בצידו הדרומי, נמצא פארק אושן - פארק ימי על טהרת מתקני המים שכולם חדשניים ומיוחדים. פארק זה פעיל בעונת הקיץ בלבד.
 
זה הזמן להעניק לעצמכם ולכל המשפחה חוויה ייחודית ומעשירה. לפרטים נוספים על אטרקציות לילדים בסין, השתמשו במנוע החיפוש שבאתר דיזנהאוז ותקבלו מידע על טיסות זולות לסין, על טיולים מאורגנים, מקומות לינה, מחירים ועוד.

 
 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: