שופינג בסין

שופינג בסין
מעצמת העל, לפחות בכל הנוגע לאוכלוסייה הגדולה שלה, מעמידה בפני התיירים המערביים, אשר בוחרים לטוס לסין, מגון עצום של אפשרויות קנייה, לרוב חיקויים של מותגי על. מקורי או חיקוי, המחירים בסין ממש זולים וחוויית הקנייה בה היא נפלאה בדיוק בשל עובדה זו. בהרבה מקרים, תיירים מעדיפים דווקא לתאם טיול מאורגן לסין על מנת שיהיה יותר קל לתכנן את הטיול.
אז מה צריך לדעת על הקניות? ריכזנו עבורכם מידע מועיל על שופינג בסין.
תמונת נוף בסין
תמונת נוף בסין

שניים סינים במחיר אחד

המוצרים בסין הם זולים להפליא. לכן שופינג בסין הוא מהנה. יחד עם זאת חשוב לזכור כי מרבית הפריטים הם מזויפים, כלומר, חיקויים, די מוצלחים, של מותגים בין לאומיים. אם זה לא ממש אכפת לכם, תוכלו לצאת מכאן עם קנייה גדולה ומספקת.
כשאמרים שופינג בסין מתכוונים בעיקר לבייג'ינג. העיר הענקית מציעה כמה מתחמי קניות מרכזיים, זאת בנוסף לשווקים המקסימים.
אזור 'דונגאן' בעיר מתמקד בפריטי משי ובגדים והשוק במקום נקרא אף הוא שוק המשי.
'וואנפוג'ינג' הוא אזור קניות שנמצא מערבית לעיר האסורה. במקום יש גם כמה מרכזים מסחריים ואפילו חנות ספרים בשפות זרות.
'צ'אנגאן קיאמן' הוא אזור הקניות העתיק של בייג'ינג והוא קיים למעלה מחמש מאות שנה. הוא נמצא דרומית לכיכר טייאנמן ומציע סוגים שונים של פריטים עתיקים ומזכרות מיוחדות.
'קסידאן' הוא אזור קניות מודרני יותר ויש בו קניונים בתי כלבו. בסמוך אליו ישנם גם שווקי אוכל. מתחם זה מצוי במערב בייג'ינג.

כמה זה עולה בסינית

עוד אזור קניות נחמד מאד הוא 'סאנטילון'. הוא נמצא בצפון מערב העיר וחביב מאד על התיירים. היתרון בו הוא שתוכלו למצוא שם הכל, כולל מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, צעצועים לילדים, ביגוד, הנעלה ותכשיטים. החסרון, בגלל שזהו אזור תיירותי מובהק, המחירים יקרים יותר. במתחם קנית זה נמצא גם שוק הפנינים, בסמוך למקדש השמיים. עוד במתחם, בית כלבו ידוע ואהוב, 'יא סהוא'.
חפשו גם את מדרחוב 'ליוליצ'אנג' המיועד להולכי רגל בלבד. לאורך המדרחוב פזורות חנויות יפות ובהן עבודות מקומיות, כמו פסלונים מגולפים וציורים, וכן תכשיטים, ספרים וקליגרפיות.
שופינג בסין הוא חוויה מרתקת ואפילו אנתרופולוגית. מעניין לראות את ההתמקחות עם המוכרים, שאפיו שאינם דוברים אנגלית ברוב המקרים, בכל הנוגע למחיר יידעו להסביר את עצמם בדיוק רב.
מי שלא ממש אכפת לו מחיקויים ימצא עולם מופלא של תיקים, שעונים ובגדים שהם העתק מדויק אחד לאחד של המקור. נראה טוב ואיכותי ועולה פחות מעשירית המחיר לו הייתם קונים את הפריט המקורי.
 
שופינג בסין הוא גם הזדמנות להיחשף לתוצרת מקומית, כמו תבלינים מיוחדים, בדים, עבודות יד עדינות ויפהפיות ופריטים ייחודיים לכל אזור במדינה הגדולה הזו. תוכלו לצאת עם שלל רב ואיכותי, מיוחד במינו ובניוח אוריינטלי ואקזוטי מאד.


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: