אטרקציות בצפון

אטרקציות בצפון למטיילים

ספורט אתגרי אפשר מאוד לאהוב או לא לאהוב בכלל, אם בשבילכם ספורט אתגרי הוא סם החיים כאן תוכלו למצוא רשימה של אפשרויות לבילוי בצפון בשטח. את החברים העירוניים שלא ממש אוהבים ספורט אתגרי תצליחו לשכנע להשתתף בחלק מהפעילויות ולפחות לנסות אם תבטיחו להם לסיים את היום בבריכה פרטית או ג'קוזי של וילה יוקרתית בצפון
אטרקציות בצפון למטיילים
תמונת נוף בלונדון

מה אפשר לעשות בצפון בזירה האתגרית?

נסיעות שטח עם רכבי רייזר הן הדרך למלא כל טיול באדרנלין, בר RZR  ייקח אתכם לטיול רייזרים באזור עמק החולה, הגולן והגליל, מרכז פאן רייזר בצפון ייקח אתכם למסע של ספורט אתגרי בגליל העליון (נקודת המוצא היא להבות הבשן). מתחם רייזר טריפ במושב שזור מביא את נסיעות השטח אל הגליל המערבי.  את הרייזרים תוכלו להחליף בטרקטורונים במתחם טרקטורוני היער והגולן ברמות נפתלי. בגליל המערבי פועל מתחם טרקטורונים במושב יערה, חפשו את טרקטורוני הצפון אקסטרים בגליל.
טיולי ג'יפים תוכלו לתכנן בעצמכם עם הג'יפ הפרטי שלכם או למצוא במרכזי אקסטרים בצפון עם ג'יפים להשכרה (ניתן לשכור ג'יפ עם נהג או ללא נהג). ברשימת טיולי הג'יפים המומלצים בצפון תוכלו למצוא את מרכז ג'ימי ג'יפ בגבעת יואב ברמת הגולן, מרכז jeep experienceבמג'דל שמס, טטנקה טיולי ג'יפים ברמת הגולן.
חובבי ספורט מים יוכלו למצוא שייט קיאקים בקיבוץ גדות בגליל העליון ומתחם קייקי מעיין הגושרים הפועל בנחל חצבני בגליל העליון. מרכז השייט הראשי של הצפון פארק הירדן שמציע רפטינג ברמות קושי משתנות.
אטרקציות בצפון באווירה עירונית יותר הן אטרקציות במתחמים ממוזגים סגורים, כשיודעים איפה לחפש אפשר למצוא פעילויות בצפון שמתאימות לכל אחד. מרכז קנדה במטולה מציע מבחר אטרקציות לבילוי לכל המשפחה לכל גיל. המתחם כולל היכל החלקה על הקרח, בריכה מחוממת ומקורה, ספא, ג'קוזי, סאונה, באולינג, פינג פונג ועוד.
שימו לב, ענפי ספורט אתגרי דורשים מכם יכולות פיזיות וניסיון, מי שמתחיל לראשונה יוכל למצוא לעצמו תחביב חדש וליהנות מאוד, אך תמיד כדאי לעשות זאת כאשר יש לצדכם בעלי ניסיון מיומנים שיוכלו להסביר וללמד. כך תוכלו ליהנות מהחוויה תוך מינימום סיכונים.
 

פתרונות לינה מפנקים

אתם אוהבים לטייל בשטח אך כאמור בני הזוג שלכם והחברים קצת פחות, עם וילות בצפון הארץ בזול באמצע השבוע תוכלו להרכיב עסקת חבילה מושלמת. גם העירוניים המושבעים בעבורם טיול הוא מסע קניות בקניון או לכל היותר ערב של צעדה בטיילת החוף, יסכימו לבלות יום של טיול בצפון בשמורת טבע או בטיול ג'יפים לאורך הירדן, כאשר בסוף הדרך ממתינה להם וילת נופש מפנקת עם בריכה, ג'קוזי ושאר אטרקציות.
וילות בצפון הארץ בזול הן אופציה של נופש יוקרה במחירים זולים, אלו הן וילות מגורים יוקרתיות לכל דבר אותן ניתן לשכור למטרת נופש או אירועים ומסיבות. הוילות כוללות עיצוב פנים יוקרתי, חדרי שינה מפוארים, מטבח מאובזר, סלון מרוהט, חדרי רחצה וחצר נופש עם בריכה, ג'קוזי, שולחנות משחק, מיטות שיזוף, פינות ישיבה מול הנוף, עמדת ברביקיו ועוד. היתרון המשמעותי ביותר של הוילות הוא האפשרות ליהנות מפרטיות מלאה במתחם, אם בבית מלון יהיה עליכם לחלוק את הבריכה והג'קוזי עם שאר אורחי המלון, עם וילות נופש אטרקציות הנופש עומדות לרשותכם באופן בלעדי.
 

טיולים מומלצים בצפון לעירוניים בדם

 
את הטבע אפשר לחוות גם בלי לבלות כמה ימים בשטח או להשקיע יותר מידיי בהכנות, כאן תוכלו למצוא מסלולי טיול בצפון לטיולים קצרים של שעתיים לכל היותר. המסלולים האלו יאפשרו לכם ליהנות מטעימה של טבע מבלי להזיע יותר מידיי ובלי לוותר על בילוי סביב הבריכה הפרטית בחצר הוילה. בקרבת כל מסלולי הטיול הבאים תוכלו למצוא וילות בצפון הארץ להשכרה בזול.
·         מסלול בריכה המשושים ברמת הגולן. המסלול העדכני הוא מסלול תצפית קצר המוביל אל בריכת הבזלת היפה. הגישה אל בריכת המשושים כבר לא מסורבלת כמו פעם, המסלול מומלץ בחודשי האביב.
·         טיול אל מערת הקשת. מערה שמתאימה גם לאלו הסובלים מקלסטרופוביה, זוהי מערה ללא תקרה עם מראה פנורמי מדהים של הגליל המערבי. ניתן להשקיף מהאזור על ראש הנקרה, מבצר יחיעם, הר מירון, הכרמל ולבחור את יעד הטיול הבא.
·         מסלול נחל שניר. המרחבים הירוקים יחד עם המים הזורמים בנחל מספקים אווירה קסומה של טבע. המסלול של נחל שנר בלבד קצר, אפשר יהיה להאריך אותו עם טיול אל שמורת דן.
·         הבניאס. אם טרם בקרתם בשמורת הבניאס זה הזמן לעשות זאת, נצלו את ההזדמנות לחנוך את הגשר התלוי החדש בשמורה וליהנות מאחת השמורות היפות בארץ. גם אלו שלא אוהבים לטייל לא יוכלו להישאר אדישים אל מול היופי של המקום.
 כל המסלולים הנ"ל הם מסלולים קצרים שאפשר יהיה לצאת אליהם גם באופן ספונטני בשבת ללא תכנון מקדים. ספונטניות היא הדרך הטובה ביותר לצאת לטיולים ולהכיר מקומות וטעמים חדשים. הספונטניות היא גם זו שתאפשר לכם למצוא הזדמנויות לשכור וילות בצפון הארץ ובזוללטעימה מהחיים הטובים במחירים אטרקטיביים של הדקה התשעים.


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: