נופש בישראל

נופש בארץ עם דיזנהאוז

"מים סוף ועד כנרת" וגם בכל מקום אחר בארץ...
חופשה בישראל מתכננים ומזמינים עם דיזנהאוז, אנו מציעים מבחר ענקי של בתי הארחה, מלונות בכל הדרגות, מלונות יוקרה וגם מלונות בוטיק. רוצים ליהנות מחופשה מושלגת בחרמון בחורף? מהחופים של אילת בקיץ? להירגע בים המלח? לטעום יינות בוטיק בירושלים? ואולי דווקא לצאת לבילוי את תוך הלילה בתל אביב?
בכל מקום, בכל עונות השנה, חברת דיזנהאוז היא הכתובת שלכם לנופש בארץ!
חברת דיזנהאוז עובדת עם רשתות המלונות הגדולות בארץ וכן עם מלונות בבעלות פרטית. אנו מציעים לכם מגוון רחב במיוחד של מלונות בכל הדרגות: אם תרצו מלון על בסיס הכל כלול לנופש משפחתי באילת, מלון בוטיק בצפון הארץ, מלון ספא לחופשה שקטה או בית הארחה הקרוב למסלולי הליכה או רכיבה מדהימים – אנו נציע לכם את האפשרויות המתאימות לכם ביותר, במחירים משתלמים במיוחד.
ירושלים
תמונת נוף בלונדון
 
נופש בארץ - לא רק אילת
חברת דיזנהאוז מציעה חבילות לאילת, בין אם אתם מעוניינים בלינה בלבד או בחבילות הכוללות טיסות מנתב"ג, תל אביב או חיפה. תוכלו לבחור במלונות ליד הנמל והטיילת או במלונות שקטים יותר המרוחקים במקצת ממרכז העיר. למי שמעדיף את הנוף המדברי, תוכלו להישאר בבית הארחה בנגב ובערבה.
רוצים לראות נופים ירוקים? נופש במרכז או בצפון הארץ בוודאי יתאים לכם יותר. תוכלו להתאכסן במלונות בוטיק בגלילה המערבי, בגולן או בהרי יהודה. לבקר בחופים שבין חיפה לראש הנקרה, בעכו העתיקה או אולי דווקא בנחלים באזור.
ירושלים, תל אביב וחיפה הם האתרים המבוקשים ביותר לחובבי הערים שביניכם. תוכלו ליהנות מהעיר העתיקה, עין כרם והשכונות ההיסטוריות בירושלים, לצאת לבלות כל הלילה בתל אביב או לטייל בהר הכרמל דרך גן הבהאים.
תוכלו לתכנן נופש בארץ עם דיזנהאוז כמעט לכל יעד שתרצו, בנוסף אנו מציעים דילים ברגע האחרון כך שהספונטניים שבכם יוכלו ליהנות ממחירים משתלמים במיוחד.
 
הזמינו חופשה בישראל ותיהנו מחופשה קרובה ומדהימה!
 
 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: