סיורים בירושלים

סיורים בירושלים

לפני שתגיעו לחופשה שלכם בירושלים מומלץ להתכונן ולקרוא קצת על האופציות השונות של סיורים בירושלים המוצעים לקהל הרחב ולקבוצות, ירושלים היא אין-סופית, מגוונת, עמוסה, קדושה, צבעונית ובעיקר יכולה להיות מאוד מבלבלת למי שלא מכיר, לכן אספנו לכם כמה אפשרויות והמלצות.
תמונת נוף בלונדון
תמונת נוף בלונדון
שתגיעו לחופשה שלכם בירושלים מומלץ להתכונן ולקרוא קצת על האופציות השונות של סיורים בירושלים המוצעים לקהל הרחב ולקבוצות, ירושלים היא אין-סופית, מגוונת, עמוסה, קדושה, צבעונית ובעיקר יכולה להיות מאוד מבלבלת למי שלא מכיר, לכן אספנו לכם כמה אפשרויות והמלצות.
 

סיורים קלאסיים בירושלים

אם לא הייתם בעיר מזמן או בכלל, אם אתם רוצים לקחת תיירים לירושלים, הסיורים הקלאסיים בעיר הם המומלצים עבורכם. זה לא אומר שתגיעו לאותם מקומות שכבר הייתם, יש המון מה לחדש גם בסיורים הקלאסיים, כך למשל סיורים בירושלים בעקבות שלוש הדתות משלבים ביקור גם במתחמים מעורבים כמו קבר דוד המלך הקדוש בשלוש הדתות ובכלל מתחם הר ציון ובו גם חדר הסעודה האחרונה הקדוש לנוצרים ומסגד ע"ש דוד המלך. הסיור עובר גם ברובע היהודי בית בתי הכנסת וגם בגגות העיר העתיקה מהם צופים על הקדושה, ניתן לשלב ביקור בהר הבית וניתן להתייחס לאתרים המוסלמים בתצפיות, על כנסיית הקבר, המקום הכי קדוש בעולם הנוצרי אי אפשר לוותר וכמובן שמומלץ לסיים בכותל המערבי.
 

סיור בעין כרם

הוא גם חלק מהקלאסיקה של ירושלים, סמטאות פסטוראליות, כנסיות וסיפורי הברית החדשה לצד סיפורי ותיקי הכפר.
 

סיור בנחלאות ושוק מחנה יהודה

הוא גם די קלאסי ומוכר, בסיור הזה מתרפקים על הנוסטאלגיה הירושלמית מסיפורי אברהם סורמלו ויוסי בנאי, דרך סיפורי היציאה מהחומות והקמת השכונה, תקופת המנדט וקום המדינה ובחלק השני צוללים אל שוק מחנה יהודה לפגוש את בעלי הבאסטות השונות, לטעום, לטעום ולהריח את השוק הכי ססגוני שיש לנו בארץ! ללא ספק סיור חוויתי מאוד ומומלץ בחום!
                                                    

סיורים בירושלים מחוץ לקופסה

למי שכבר ראה כמה דברים בעיר נאמר בצניעות שיש לו עוד הרבה מה לראות, הנה כמה רעיונות.
סיור בארים ואומנות רחוב בירושלים הוא סיור חדש שחותך את חיי הלילה של ירושלים ופותח חלון לעולם מדליק ופחות מוכר של העיר, אזור השוק בלילה שונה מכל מה שתוכלו לדמיין, בסיור פוגשים את אומני הרחוב, שוטים בבארים השונים שמלאים בליינים, מוזיקה והופעות ומכירים את הפן הסודי וסצינת השוק הלילי של ירושלים.
 
סיור בעלי מלאכה בעיר העתיקה יפתיע אתכם מאוד, לא תאמינו אבל עדיין חי וקיים מפעל טחינה עתיק שבו עובדים באותה דרך כמו לפני מאתיים שנה, גם סוחר בדים, גהצן, כותב איקונות ועוד הרבה בעלי מלאכה שתפגשו בסיור, הסיור עובר בחלקים פחות מוכרים ולא באזורי התיירות הקלאסיים.
 
סיור חומוסיות בעיר העתיקה עובר בעולם הקולינאריה של העולם המזרח ירושלמי ובו תכירו את המתכונים הסודיים, החומוסיות הלא מוכרות, כל מה שהפלאחיות פורסות בפתחי העיר העתיקה ולא הבנתם מה (סוגי העלים השונים). מה שחשוב הוא שמהסיור הזה יוצאים שבעים, בכל מקום טועמים ומדברים על החוויה.
סיורי חגים בירושלים, את סיורי החנוכיות והסליחות אתם כבר מכירים, מעבר לזה יש סיורים בחגים פחות מוכרים שמו סיור ביום שישי הטוב, שבת האור, חג הסיגד ועוד הרבה מועדי חגים מהדתות השונות שבהם תמצאו ביטוח חריג בירושלים.
אנו מקווים שהמידע יעזור לכם לבחור איזה סיור בירושלים תרצו לקיים,
חופשה נעימה.


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: