אטרקציות בבנגקוק

אטרקציות בבנגקוק
מאתרי התיירות המרכזיים ביותר במדינה, הכוללים בין היתר את: ארמון המלך, לומפיני פארק, רחוב הקוואסן, דוזיט זו-גן החיות המרכזי בעיר, ועוד עשרות מתמחי תיירות, קניות, תרבות ופנאי.

יש מגוון של טיסות לבנגקוק בעלויות שונות כך שחופשה בעיר יכולה להתאים לכל כיס ותקציב. מבחינת אפשרויות הלינה האירוח - יש אינספור בתי מלון בבנגקוק ושפע של אכסניות החל ממקומות פשוטים וזולים בטירוף וכלה במלונות פאר שפינקו אתכם כמו מלכים.

טיסות לתאילנד ובנקוק יפגישו אתכם עם מגוון עצום ונרחב של אטרקציות. בין אם אתם מטיילים לבד, עם בן זוג, או שאתם רוצים לחוות את תאילנד עם הילדים, זה הזמן לעלות על "טוק –טק" דמיוני וליהנות מההיצע המדהים של השווקים בבנגקוק, האטרקציות (מכל תחומי העניין), המוצעים לכם במהלך השורות הבאות:
תמונת נוף בתאילנד
תמונת נוף בבנגקוק

מקדשים וארמונות

ארמון המלוכה התאילנדי 

מתחם ארמון המלוכה התאילנדי ממקום לא הרחק מרחוב קוואסן. מתחם זה מהווה מוקד עלייה לרגל הן בקרב התושבים המקומיים והן בקרב התיירים הרבים הפוקדים את בנגקוק. במתחם המלוכה תוכלו להתרשם ממבנים ארכיטקטוניים ייחודיים שחלקם נבנו לפני כ-200 שנה. ברחבי המתחם פזורים חפצי אומנות וקדושה, פסלי בודהה ועוד. הצילום בתוך מתחם ארמון המלוכה אינו מותר ולכן תאלצו להסתפק בחוויית הזיכרון הצילומי שלכם, ובגלויות הרבות המוצעות לכם כמזכרת.
 

מקדש וואט פו 

המקדש הגדול והמרשים ביותר ברחבי בנגקוק. בתוך המקדש תמצאו את פסלו המוזהב של הבודהה השוכב. גודל הפסל מגיע ל-46 מטרים, והוא נחשב לאחד הפסלים המרשימים והמרהיבים ביותר בעולם. מאות תיירים פוקדים את המקדש מדי יום במהלך שעות הפעילות (בין 9:00-17:00) ומקפידים לבחור את הזווית הראויה לצילום המונומנט המוזהב.
 

מקדש הבודהה המוזהב 

מקדש מפורסם המוכר בעיקר בזכות פסל הבודדה המוזהב השוקל כ-5 טון. המקדש מוקף בגן ירוק ומרהיב, ופעיל במיוחד בשעות הצהריים המאוחרות. במידה ואתם לא מעוניינים להידחק עם עוד מאות תיירים מומלץ לבקר במקום בשעות הבוקר ולחזות בפסל הבודהה המוזהב.
 

מקדש הפיל 

מקדש זה מאכלס בתחומו פיל ענק מימדים הבנוי מ-250 טון של ברונזה, גודלו של פסל הפיל (בעל 3 ראשים) מגיע לגובה של כ-30 מטר. המקדש עצמו בנוי מ-3 קומות ובכל אחת מהן מגוון עיטורים ועבודות אומנות ייחודיות. המקדש שוכן בתוך גן ירוק ופסטורלי המוקף בבריכות מים קטנות, מפלי מים היוצאים ממגוון פסלים. ברחבי הגן תמצאו בית קפה וחנות מזכרות ייחודית. 
 

מקדש השחר (וואט ארון) 

אחד המקדשים היפים והמפורסמים ביותר בבנגקוק. נבנה לכבודה של אלת השחר והפגודה המרכזית של המקדש מתנשאת לגובה של 80 מטר. הפגודה מעוטרת באבני חרסינה ושיש ומהווה מחזה מרשים כאשר היא מנצנצת תחת קרני השמש.
 

באנג פה אי 

ארמון קיץ מלכותי הממוקם על גדות הנהר. המבנים במתחם הארמון נבנו במאה ה-17 על פי סגנונות אדריכלות שונים ומרהיבים. ביקור בגנים המעוצבים של הארמון יותר אתכם ללא מילים...
כמו כן, תוכלו לבקר בארמון וימאנמק –בית עץ מרהיב הבנוי מ-81 חדרים המאכלסים מגוון יצירות אומנות תאילנדיות, מקדש wat ben  המוכר בעיקר בזכות מבני השיש המרהיבים בו ועוד.
 

שופינג ושווקים

בנגקוק משופעת בשווקים, קניונים ומתחמי קניות מכל סוג ולכל מטרה. בנגקוק, שידועה בתעשיית הזיופים הגדולה ביותר באסיה מאפשרת לכם ליהנות מהיצע נרחב של מותגים יוקרתיים במחירים זולים במיוחד. כמו כן, היצע יוקרתי ומרשים של קניונים ומרכזי קניות מודרניים מאפשר לכם ליהנות מסחורות איכותיות, מתנות ומזכרות בלתי נשכחות.

סיור יומי באחד מהשווקים הרבים הפזורים ברחבי העיר הוא בהחלט אטרקציה תיירותיות מרעננת ומלאת צבעים, ריחות ואווירה. בין האזורים המומלצים יותר לסיור שווקים וקניונים תמצאו את: רחוב הקוואסן, פטפונג-שוק הלילה, צ'יינה טאון צ'אטוצ'אק- שוק סוף השבוע, סיאם פארגון קניון מותגי יוקרה מנטפיק פלאזה- קניון המתמחה במכירת מוצרי אלקטרוניקה ומחשבים. סנטרל וורלד פלאזה- קניון המציע מגוון מבצעי מכירות אטרקטיביים על כל המותגים במקום, MBK הקניון המפורסם ביותר של בנגקוק ועוד.  
 

טיולים ואטרקציות לכל המשפחה

בנגקוק מיועדת לכל בני המשפחה, וטיול בבנגקוק עם הילדים יאפשר לכם ליהנות מעיר ססגונית, צבעונית וכיפית במיוחד. בשנים האחרונות, לאור הצמיחה התיירותית במדינה בכלל ובבנגקוק בפרט, קמים יותר ויותר מרכזי תיירות המשלבים את הייחודיות של העיר עם מקומות בילוי ונופש לכל המשפחה, להלן מספר אטרקציות תיירותיות לכל המשפחה:

עולם האוקיינוס 

ממוקם בקניון "סיאם פרגון" במרכז בנגקוק ונחשב לאחת האטרקציות המרתקות ביותר בעיר. באתר זה תוכלו ליהנות ממסלול צפייה באקווריומים ענקיים המאכלסים מגוון עצום (וכמעט בלתי נגמר (של זני חיות ים. סירת תיירים מיוחדת תאפשר לכם לשוט מעל בריכת הכרישים הענקית הממוקמת במתחם.

מאדאם טוסו

מוזיאון השעווה המרתק של תאילנד ממוקם בלב מתחם הקניות "סיאם דיסקברי" בלב בנגקוק. ברחבי המוזיאון תוכלו ליהנות מעשרות אייקונים בדמויות שעווה מכל תחומי התרבות המודרנית, החל מבובת מייקל ג'קסון, דרך מלכת אנגליה ועד מדונה ואלברט איינשטיין.

דוזיט זו

גן חיות מרכזי בבנגקוק המאכלס אלפי זנים של ציפורים, זוחלים ויונקים.
 

שייט על גדות הנהר 

בנגקוק השוכנת על גדותיו של נהר ה-צ'אופהריה מזמינה אתכם לחוויית שייט המפגישה אתכם עם כל מתמחי העיר השונים. מומלץ לשכור את שירותיהם של המדריכים המקומיים וליהנות משייט המאשפר לכם ליהנות מארוחת בוקר או ערב תאילנדית (תלוי בשעה בה אתם מקיימים את השייט).
 

תצפית של 360 מעלות 

ממרומי מגדל הבאיוק 2 תוכלו ליהנות מתצפית ייחודית הממוקמת בקומה ה-90 של הבניין. התצפית בנויה כמרפסת בעלת 360 מעלות אשר מתחילה את הסיבוב עם רדת השמש על העיר, המחזה מרהיב והתמונות שייצאו לכם הם פשוט: וואוו!
 

חוות הנחשים 

גן עצום של כל סוגי הזוחלים והנחשים הקיימים. במקום מתקיימים מופעי נחשים ייחודים ומתקיימות פעילויות שונות לכל בני המשפחה.
 

חוות התנינים 

מתחם ענק המאכלס למעלה מ-60,000 תנינים. בנוסף, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של אטרקציות לכל בני המשפחה, הכוללות בין היתר: פארק מרשים, גן חיות, הופעות של להקות פילים ועוד.
 

פארק לומפיני 

פארק ירוק ורחב ידיים הממוקם במרכז בנגקוק. מאפשר לכם ליהנות מפיקניק משפחתי מפנק, וליהנות ממגוון פעילויות ספורט ייחודיות המתקיימות על ידי התושבים המקומיים. כמו כן, תוכלו לשכור סירות פדלים ולכייף בשייט משפחתי על גבי אגם מלאכותי הקיים במקום.
 

השוק הצף

השוק ממוקם אומנם כ-50 ק"מ מבנגקוק, אך בהחלט שווה את הנסיעה המיוחדת למקום. מומלץ להגיע למקום בשעת בוקר מוקדמת וליהנות משוק שכל המסחר בו מתקיים על גבי סירות קטנות הצפות באגם.

מוזיאון הסירות המלכותיות

מוזיאון ייחודי המציג מגוון נרחב של סירות וכלי שייט ששימשו את בתי המלוכה השונים ממלכת סיאם העתיקה. במוזיאון תוכלו להתוודע אל טקסים שונים ומסורתיים שקיימו נזירים ומלכים לפני יציאתם לקרבות בלב ים.
 
בנגקוק היא גדולה, יפה וממכרת וכל אחד ואחת מכם ימצא בבנגקוק את האטרקציה הקרובה לליבו. המטרופולין הענקי של בנגקוק יספק לכם חוויה מתמשכת והנאה מעיר אמיתית וללא הפסקה. זה הזמן לעלות על "טוק טוק" אמיתי ולצאת לגלות את בנגקוק.

סיכום

אם גם אתם רוצים לגלות את בנגקוק, זה הזמן לברר לגבי חבילות הנופש הייחודיות המוצעות לכם לתאילנד בכלל ולבנגקוק בפרט. חופשה בבנגקוק יכולה להיות הסיומת או ההתחלה של מסע בעקבות האיים של תאילנד, או לחילופין, חופשה מפנקת של מספר ימים בעיר גדולה וללא הפסקה - בנגקוק


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: