אסור לפספס בבנגקוק

תמונת נוף בבנגקוק
בנגקוק, בירת תאילנד, ואחת הערים האקזוטיות והססגוניות ביותר בעולם מציעה שפע אטרקציות ואתרים תיירותיים מעניינים וייחודיים.
טיסות לתאילנד יוצאות מיעדים שונים בעולם, מיליוני תיירים מכל קצוות תבל מגיעים מדי שנה לבקר בעיר וברחבי המדינה, ונהנים מחופשה מושלמת עם מחירים יחסית זולים, מלונות איכותיים, אווירה תוססת ומדליקה ומאוכל משובח וטעים. טיסות לבנקוק מצליחות לעודד תיירים מכל העולם לגיע לחופשה בתאילנד.
לפניכם 10 דברים שאסור לכם לפספס במהלך ביקורכם בבנגקוק.
תמונת נוף בתאילנד
תמונת נוף בבנגקוק

רחוב הקאו סאן

רחוב הקאו סאן (Khao-San Road) המפורסם הוא יעד תיירותי שאסור לפספס, בו תוכלו לצפות באלפי התרמילאים הישראלים הלנים באכסניות באזור זה, לבלות בבתי קפה ומסעדות המציעות תפריט בעברית, וליהנות משופינג בדוכנים הרבים הממלאים את האזור הססגוני והתוסס.

הרובע הסיני

הרובע הסיני הנקרא צ'יינה טאון שוכן לגדותיו של נהר צ'או פראיה, ובאזור זה מתגוררים בעיקר צאצאי המהגרים הסינים שהגיעו לעיר בתקופתו של המלך ראמה הראשון. כדאי להיכנס לרובע דרך השער הסיני המסוגנן והמעוטר, ולשוטט בסמטאות הצרות וההומות אדם בהם שלל דוכנים המציעים את מרכולתם לכל דורש. בחודש פברואר הרובע עוטה את בגדי החג לרגל חגיגות השנה הסינית ומתקיימות בו תהלוכות וטקסים מעניינים. 
בציינה טאון נמצא מקדש טראימיט הידוע בפסל הבודהה הגדול שעשוי מזהב טהור ומשקלו מגיע לששה וחצי טון. מומלץ לבלות במסעדות הסיניות במקום ולטעום גם אוכל טעים וטרי בדוכני המזון ברחובות. כתובת: 6 Yaowarat Rd, Samphanthawong.

ארמון המלך

מתחם ארמון המלך והגנים המטופחים סביבו הוא אתר חובה לכל מי שמטייל בבנגקוק. בניית המתחם החלה בשנת 1782 ע"י המלך ראמה הראשון, המקום מוקף בחומות גבוהות וכולל מבנים רבים ביניהם מוזיאון הנשק המלכותי, מקדש פרה קאו (Wat Phra Kaew) ובו פסל בודהה מאזמרגד, הארמון המלכותי הישן ועוד. כתובת: Na Phra Lan Rd, Phra Nakhon

שופינג במרכזי קניות בבנגקוק

בנגקוק היא גן עדן לחובבי השופינג, העיר מציעה שלל שווקים ציוריים וזולים לצד מרכזי קניות מודרניים, גדולים ומפוארים. בין השאר, מומלץ לערוך קניות במרכזי הקניות הבאים:
  • סיאם פראגון - קניון יחסית חדש המציע אווירה אקסקלוסיבית ושלל חנויות מותגים ומעצבים. בקומת המרתף של הקניון הגדול נמצא אחד האקווריומים הגדולים באסיה ובכל העולם. כתובת: Rama 1 Road, Pathumwan.
  • MBK - קניון פופולרי ואהוב על ידי התיירים, המקום עצום בגודלו ומשתרע על פני 7 קומות, בקניון יש שפע חנויות אופנה, בגדים, מוצרי אלקטרוניקה ועוד. כתובת: ‪444 Phayathai Road

שוק הלילה של פטפונג

שוק הלילה של פטפונג (Patpong) הוא אחד מאתרי החובה לתיירים, המקום שוקק חיים, מציע מסעדות, מועדונים וברים, וידוע גם בתעשיית המין המפותחת בו הכוללת מועדוני חשפנות וגו גו. השוק אקזוטי ותוסס, מציע אווירה מדליקה ומיוחדת, יש בו דוכנים רבים המציעים בגדים, תכשיטים, פריטי אמנות ומלאכת יד מקומית, וזיופים של ציורים.

מסאז' תאילנדי

כל תייר המזדמן לבנגקוק חווה לפחות פעם אחת מסאז' תאילנדי אותנטי ומסורתי. העיסוי התאילנדי כולל מתיחות ותרגילי גמישות למפרקי הגוף ומסייע לשחרור מתחים ולהמרצת זרימת הדם. ישנם בעיר שלל מתחמי ספא איכותיים המציעים מסאז' תאילנדי מקצועי במחירים משתלמים במיוחד.

השוק הצף

ישנם שני שווקים צפים בקרבת בנגקוק, מומלץ לבקר לפחות באחד מהם. השוק הצף של דאמון (Damnoen Saduak Floating Market) ממוקם במרחק 50 ק"מ מהעיר ואהוב על ידי התיירים. השוק הצף של תעלת אמפאווה נמצא במרחק כשעה נסיעה ובו ניתן לרכוש בגדים ממעצבים מקומיים ושלל פריטים נוספים. לא חייבים לצאת מהעיר מאחר ויש גם שוק צף אותנטי במרכז העיר שנקרא Lat Mayomוממוקם ברובע Taling Chan, השוק הציורי מציע שלל פריטים ומהווה גן עדן לחובבי הקולינריה בגלל דוכני המזון הרבים, חלקם על סירות.

דוכני מזון ברחוב

בנגקוק ידועה במסעדות המעולות המפוזרות ברחבי העיר, אך החוויה קולינרית האותנטית נמצאת דווקא ברחובות ובשווקים. בכל פינת רחוב יש דוכני מזון רבים המציעים שלל מאכלים מהמטבח התאילנדי וישנם גם דוכני מזון המתמחים באוכל סיני ומרקים. כדאי לטעום מאכלים כמו פאד תאי, מרק טום יאם, בננה לוטי ואין לוותר של השקיות עם הפירות הטרופיים העסיסיים והטעימים.

עולם הים

עולם הים (Sea Life Bangkok Ocean World)הוא אתר חובה שאסור לפספס בבנגקוק, במיוחד משפחות עם ילדים. האקווריום הענק, מהגדולים בעולם, ממוקם בקומת המרתף של קניון סיאם פראגון, המקום מציע חוויה מלהיבה עם אקווריום גדול עם כרישים מסוגים שונים ושלל אקווריומים עם בעלי חיים ימיים כמו סוסוני ים, פינגווינים, צבים ומגוון להקות דגים. כתובת: 991 Rama 1 Road.


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: