תאילנד עם ילדים

תמונת נוף בסין

אטרקציות עם ילדים

למעלה מ-6 מיליון תיירים פוקדים את רחבי תאילנד מדי שנה, וחלק נכבד מהם מחליטים לעשות זאת במסגרת החופשה המשפחתית. ישנן מיליוני טיסות לתאילנד וטיסות לבנגקוק ומגוון רחב במיוחד של בתי מלון בבנגקוק וחבילות נופש בבנגקוק. בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים בוחרים בתאילנד כיעד התיירות המועדף לצרכי החופשה המשפחתית. חופשה בתאילנד עם הילדים היא ללא ספק חוויה צבעונית, מגוונת ומפנקת, בעיקר אם יודעים לתכנן את המסלול האידיאלי והמושלם עבור כלל צרכי המשפחה.
במאמר הבא ריכזנו עבורכם מספר עצות וטיפים בנושאים שונים הקשורים לחוויית החופשה בתאילנד עם הילדים, קראו ותיהנו על בטוח!
תמונת נוף בסין
תמונת נוף בסין

תאילנד עם הילדים – רקע כללי 

תאילנד מהווה בשנים האחרונות מקום בטוח ואידיאלי לצרכי חופשה עם הילדים (בכל הגילאים), התושבים המקומיים מעניקים יחס מעורר כבוד לתיירים המבקרים ברחבי המדינה עם ילדים ואתרי ומתקני התיירות מפעילים עבורכם מגוון נרחב של אטרקציות לכל בני המשפחה.
 

תאילנד עם ילדים - טיסות 

אף על פי שמחירי הטיסות לתאילנד נחשבות ליקרות (באופן יחסי) מיעדי תיירות אחרים בעולם בכלל ובאירופה בפרט, תמיד תוכלו למצוא חבילות טיסה במחירים אטרקטיביים לכל בני המשפחה. כמו כן, חופשה בתאילנד (כולל לינה, ארוחות וכניסה למתקני תיירות שונים) מאזנת את ההוצאה הכספית שלכם ומתאימה (כמעט) לכל מסגרת תקציב העומד לרשותכם לצורך חופשה משפחתית בחו"ל.
 
 

תאילנד עם ילדים - אתרים שאסור לכם לפספס

 
בכל רחבי תאילנד, בין אם בחרתם בצפונה או בדרומה, תוכלו לאתר מגוון עצום של אטרקציות ואתרי תיירות מובילים לכל המשפחה, להלן רשימה של האתרים הבולטים והמרכזיים במדינה שאסור לכם לפספס, בעיקר אם אתם מטיילים עם הילדים.
 
עולם האוקיינוס - ממוקם בקניון "סיאם פרגון" במרכז בנגקוק. באתר זה תוכלו ליהנות ממסלול צפייה באקווריומים ענקיים המאכלסים מגוון עצום (וכמעט אינסופי( של זני חיות ים, החל מדגים מכל הסוגים, דרך פינת פינגווינים ועד לצפייה בכרישים. סירת תיירים מיוחדת תאפשר לכם לשוט מעל בריכת הכרישים הענקית ולהעצים את חווית הריגוש. כמו כן, במקום מתקני ג'ימבורי לפעוטות ועוד. המקום פועל מדי יום בין השעות 10:00 ל-21:00, בתוספת תשלום בכניסה תוכלו גם לחוות מסלול צלילה היישר לבריכות הדגים או הכרישים במקום.
 
מאדאם טוסו - מוזיאון השעווה המרתק של תאילנד ממוקם במרכז מתחם הקניות "סיאם דיסקברי" בלב בנגקוק. ברחבי המוזיאון תוכלו ליהנות מעשרות אייקונים בדמויות שעווה מכל תחומי התרבות המודרנית, החל מבובת מייקל ג'קסון, דרך מלכת אנגליה ועד מדונה ואלברט איינשטיין.
 
סרירצ'ה גן הטיגריסים וחוות התנינים - בדרך בין בנגקוק לפטייה ממתין לכם גן טיגריסים של סרירצ'ה. בגן זה תוכלו לפגוש טיגריסים ייחודים וידידותיים לסביבת אדם, תוכלו להצטלם כאשר אתם אוחזים גור טיגריסים ביד ותוכלו ליהנות מחוות תנינים המקיימת במקום מופעי היאבקות עם תנינים.
 
הגנים הטרופיים של נונג נוץ' - חוויה טרופית המשתרעת על פני שטח עצום וממוקמת כ-15 ק"מ דרומית לעיר פטייה. ברחבי הגן תוכלו להתרשם מגן קקטוסים מרהיב, מרבצי צמחים ופרחים מכל רחבי העולם, בית גידול לסחלבים ועוד. כמו כן, תוכלו לבלות בכפר תאילנדי מסורתי המעניק לכם שירותי לינה אותנטיים בחוויה יוצאת דופן ברחבי הגן. מופעי פילים, שייט על גדות הנהר ומופע קרבות אגרוף תאילנדי מסורתי הם רק חלק ממגוון האטרקציות הממתינות לכם.
 
פארק פטייה - המגדל המפורסם השוכן במרומי מלון "פטייה פארק" מציע לכם חווית אומגה בלתי נשכחת, ממרומי המגדל, בגובה של 170 מטר מהקרקע, ממתינה לכם תצפית חלומית המציגה לכם נוף מרהיב וקסום. בנוסף, תוכלו להגיע אל הקרקע באמצעות רכבל סגור, רכבל פתוח ומהיר במיוחד, כסאות פתוחים או באמצעות אומגה מאתגרת. כמו כן, בעמדת התצפית ממתינות לכם מסעדות מקומיות לפינוק שלפני האתגר...
 
כפר הפילים - אטרקציה נוספת הממתינה לכם לא הרחק מהעיר פטייה היא כפר הפילים. ברחבי הכפר תוכלו להיות מעורבים בהאכלת הפילים, אילוף פילים או לצפות במופעי פילים ומים. כמו כן, תוכלו לצאת לסיור משפחתי על גבי פיל ברחבי שדות האננס והאורז המקיפים את הכפר.
 
טיולי ג'יפים בצפון תאילנד - צפון תאילנד הינו חבל ארץ מרתק למגוון טיולים ברמות קושי שונות לכל בני המשפחה. בין יתר המסלולים מוצעים לכם גם טיולי ג'יפים מאתגרים הנמשכים מספר ימים ומציעים לכם גם חווית לינה והכנת ארוחות בשטח. טיולים אלו מיועדים למשפחות עם ילדים מתבגרים ומהווים את אחד מהרגעים היפים והמרתקים ביותר במהלך החופשה בתאילנד.
 
עולם החלומות - פארק שעשועים מרהיב הממתין לכם במרחק של חצי שעת נסיעה ממרכז בנגקוק. ברחבי הפארק תוכלו ליהנות ולכייף בעשרות מתקני שעשועים המיועדים לכל בני המשפחה, החל מסירות פדלים, דרך מתחמי קרטינג ועד למגלשות ענק הסופר ספלאש והגרנד קניון- מתקנים מדליקים שלא מותירים אף ילד ומבוגר יבשים- תרתי משמע!
 

תאילנד עם הילדים - חופי הים והאיים

 
מעבר למגוון הנרחב של האטרקציות בכל רחבי המדינה, ממתינים לכם פינות "גן עדן" מפנקת במיוחד במסגרת ביקור באחד מהאיים הרבים הנמצאים בעיקר בדרום תאילנד. רשימת האיים בתאילנד היא ארוכה וכוללת בין היתר את: פוקט PHUKET, קופיפי koh phi phi, קוסמוי- koh samui  , קוצ'אנג koh chang ועוד רבים וטובים. כל הדרכים לאיים מתאפשרות באמצעות טיסות ישירות מבנגקוק או באמצעות שייט מעבורות (שגם הוא מספק חוויה מאתגרת עבור כל בני המשפחה). בכל אחד מהאיים של תאילנד תמצאו מתחמי תיירות המעניקים לכם את כל מרכיבי החופשה המפנקים ביותר, החל מבתי מלון מפוארים, דרך מתחמי צלילה ואטרקציות ספורט ימי נוספות ועד לטיולים וסיורים מודרכים ברחבי האיים השונים.
 

תאילנד עם הילדים – האוכל

 
התיירות המערבית הביאה לתאילנד גם סניפים רבים של רשתות מזון בינלאומיות. ברחבי המדינה תוכלו לאתר היצע נרחב של מזון מהיר המוכר לרובנו. כמו כן, תוכלו ליהנות מאינספור דוכני מזון ומשקה הנמצאים בכל מרכזי הערים ורחבי האיים והחופים בתאילנד, דוכנים אלו (ברוב המקרים( מספקים לכם  מזון טרי ואיכותי, ואין כל מניעה ליהנות מתוצרתם. בערים הגדולות, ובבנגקוק בעיקר, תוכלו להתענג על ארוחות גורמה המוגשות לכם במגוון נרחב של מסעדות. בנוסף, תוכלו להתענג על הארוחות המוגשות לכם מטעם בית המלון.
למקפידים על אוכל כשר , תוכלו למצוא בתאילנד מסעדות כשרות המופעלות על ידי בתי חב"ד ברחבי המדינה. ברוב המקרים, תוכלו לגשת לאחד ממרכזי בית חב"ד ולרכוש מזון מוכן למספר ימים. כמו כן, ברחוב קוואסן שבבנגקוק תוכלו ליהנות ממסעדות ודוכני מזון ישראליים, החל מפלאפל, שניצלים וארוחות בוקר ישראליות.
 
 

תאילנד עם הילדים - פריטים שחשוב לקחת...

 
כמו בכל טיול משפחתי, בין אם הוא מתקיים בארץ או בחו"ל, מומלץ להצטייד בפריטי ציוד המיועדים לכלל בני המשפחה. במידה ואתם מתכננים טיסה לתאילנד עם תינוקות (עד גיל 3) אל תשכחו לארוז: שמיכה חמה לטיסות, משטח החתלה, כיסא בטיחות, אבקות חלב, מוצצים, מנשא גב או בטן ועוד. אף על פי שרוב הציוד הנ"ל ניתן לרכישה במגוון חנויות בתאילנד, רצוי להביא אותו מהבית. כמו כן, מומלץ לצייד את עצמכם ואת ילדכם בחומרי קריאה, קלטות DVD לצרכי הנסיעות ושעות ההמתנה.
במידה ומישהו מבני המשפחה נוטל תרופות באופן קבוע, מומלץ להצטייד בכמות מספקת (תמיד טוב לקחת "ספייר") לכל תקופת הטיול. כמו כן, מומלץ בחום לצייד את עצמכם בתרופות ללא מרשם הכוללות בין היתר: אקמול, טיפות אוזניים, כדורים להקלה על כאבי בטן, משחות למריחה כנגד עקיצות (בעיקר של יתושים) וערכת עזרה ראשונה.
 תאילנד היא גם אחד היעדים הפופולאריים ביותר עבור חבילות נופש לפסח.


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק:


טיסות מומלצות להודו    טיסות לטוקיו    טיסות לניו דלהי    טיסות לויאטנם