שווקים וקניות בבנגקוק

שווקים וקניות בבנגקוק, תאילנד

תאילנד נחשבת לאחד מאתרי התיירות הבולטים והעיקריים בכל רחבי העולם. מדי שנה, טיסות לבנגקוק מביאות לתאילנד למעלה מ-6 מיליון תיירים, המגיעים למדינה מכל קצות תבל. כמעט כל התיירים הרבים הפוקדים את המדינה, מקדישים מספר ימים לביקור ושהייה בעיר הבירה, בנגקוק, הנחשבת לאחת הערים הגדולות ביותר בעולם.

בנגקוק, בירת תאילנד, מהווה את המטרופולין הגדול והחשוב ביותר ביבשת אסיה בכלל, ובתאילנד בפרט. ברחבי בנגקוק מתגוררים למעלה מ-10 מיליון איש, והיא מאכלסת חלק נכבד מאתרי התיירות המרכזיים ביותר במדינה, הכוללים בין היתר את: ארמון המלך, לומפיני פארק, רחוב הקוואסן, דוזיט זו-גן החיות המרכזי בעיר, ועוד עשרות מתמחי תיירות, קניות, תרבות ופנאי.

ה"סמל המסחרי" המרכזי של בנגקוק הוא היצע השווקים והקניונים הרבים המאכלסים את העיר הענקית. בכל רחבי בנגקוק תוכלו לאתר מגוון נרחב של שווקים מקומיים המציעים לכם חווית קניות אותנטית לצד קניונים מפוארים המעניקים לכם חווית קניות אקסקלוסיבית וייחודית. כמו כן, בנגקוק, ידועה גם כ"בירת הזיופים" של העולם, וברחבי העיר, תוכלו למצוא היצע עצום של פריטי יוקרה ומותגים מזויפים במחירים שווים לכל כיס!

במאמר הבא ריכזנו עבורכם את רשימת השווקים ומרכזי הקניות הבולטים והמרכזיים ביותר בבנגקוק, אז מי שמתעניין בטיסה לתאילנד או בטיסות לבנגקוק, שווה לקרוא, שווה יותר לבקר באחד מהם, קריאה וקנייה מהנה...
שווקים וקניות בבנגקוק
שווקים וקניות בבנגקוק

פטפונג - שוק הלילה

רובע פטפונג שבבנגקוק מאכלס את אחד השווקים המרכזיים והבולטים ביותר בעיר. מדי ערב מתקיים במקום שוק לילה ססגוני הפעיל החל מ19:00 בערב ועד כשעה אחרי חצות. ברחבי הרובע תמצאו היצע מגוון ונרחב של דוכני ממכר המציעים לכם עשרות אלפי פריטי מותגים ויוקרה (מזויפים) במחירים עממיים וכדאים במיוחד. כמו כן, תוכל לאתר מגוון עצום של תמונות, ארנקים, מוצרי עור, מנורות, רהיטים, בגדים, מתנות, מזכרות ועוד. ברחבי הרובע של פטפונג פועלים גם מועדוני לילה המציעים לכם מופעי חשפנות. בכל ביקור ברובע פטפונג מומלץ לשים לב היטב לציוד האישי שברשותכם, וזאת בעיקר בגלל ריבוי מקרי הכייסות במקום.
 

פראטנום

שוק האופנה של בנגקוק הינו שוק סיטונאי המציע לכם היצע עצום של פריטי לבוש והנעלה. מתחם השוק בנוי מעשרות דוכנים המוצבים מתחת לתקרה גבוהה ומקורה. השוק פועל 24 שעות ביממה, ובסיור בין הדוכנים השונים תוכלו למצוא היצע מגוון של פריטי לבוש והנעלה ממיטב החברות המובילות בעולם, רוב הסחורה במקום היא סחורה מזויפת הנמכרת במחירים עממיים במיוחד, וזאת לאחר דין ודברים ביניכם ובין הרוכלים במקום.
 
 

צ'יינה טאון

מחפשים מוצר אלקטרוני בזול? מעוניינים באביזרים שונים לאופנוע במחירים מיוחדים? רוצים לרכוש תמונות, רהיטים, פריטי אופנה ועוד? צ'יינה טאון הוא המקום עבורכם. הרובע הסיני של בנגקוק מעמיד לרשותכם היצע נרחב של שווקים הפועלים לאורך כל שעות היממה. ברחבי הרובע תוכלו למצוא מתמחי מסעדות ובתי קפה לצד חנויות תבלינים ייחודיים, מתחמי קניות מקורים לצד שווקים פתוחים ועוד.
 
 

צ'אטוצ'אק - שוק סוף השבוע

השוק הגדול והמרשים ביותר של תאילנד אומנם פעיל רק בסופי השבוע (ימים שבת וראשון), אך בשביל חווית הביקור הייחודית שהוא מציע שווה לכם גם להאריך את השהייה בבנגקוק במידת הצורך. ברחבי השוק תמצאו למעלה מ-10,000 דוכני מכירה המציעים לכם כל דבר שרק אפשר לחשוב עליו, החל מביגוד ופריטי אופנה, דרך ריהוט ומוצרים חשמליים לבית ועד לדוכנים המציעים לכם גורי כלבים מסוגים שונים. שוק צ'אטוצ'אק נמצא באזור בעל אותו שם והוא פעיל בימים ראשון ושבת החל מהשעה 9:00 בבוקר ועד ל18:00 בערב בכל אחד מימי הפעילות.
 
 

רחוב הקוואסן

קרבתו לארמון המלך בבנגקוק תרם רבות לפיתוח הרחוב, וכיום, נחשב רחוב הקוואסן לאחד המוקדים המתויירים ביותר בעיר. ברחבי הרחוב ממתינים לכם שפע של מסעדות ובתי קפה, מרכזי מידע לתיירים הרבים, מועדוני לילה וברים מקומיים, דוכני מזכרות ועוד. ברחוב הקווסאן תמצאו גם את סניף בית חב"ד התאילנדי, המארח אלפי מטיילים מישראל מדי שנה, בעיקר בשבתות, חגים ומועדים יהודיים.
 
 

שוק הפרחים של בנגקוק

חווית הביקור בשוק הפרחים תעניק לכם את אחד מהרגעים המקסימים ביותר במהלך שהייתכם בעיר. שוק הפרחים ממוקם בסמוך לנהר בדרום העיר העתיקה של בנגקוק. מומלץ לבקר במקום בשעות הבוקר המוקדמות וליהנות מהיצע עצום של פרחים, הכוללים בין היתר: סחלבים, לוטוסים, ורדים ועוד. כמו כן, ניתן להגיע למקום בשעות הקטנות של הלילה (2-3 לפנות בוקר) ולצפות באלפי סירות המובילות את  הפרחים אל דוכני השוק. ברחבי השוק תוכלו למצוא גם דוכני פירות וירקות מכל הסוגים ובתי קפה מפנקים המארחים את הבקרים הרבים הפוקדים את המקום.
 
 

השוק הצף

שוק זה ממוקם כ-80 ק"מ דרומית לבנגקוק, אך חווית הביקור בו שווה לכם את המאמץ. השוק הצף מתקיים בעיירה סואן-לום, ומומלץ לבקר בו בשעות השחר המוקדמות. ברחבי השוק (שכל פעילותו מתקיימת על גבי סירות קטנות בלב הנהר) תוכלו לרכוש פרחים, פירות טרופיים, מאכלים מקומיים ומזכרות ייחודיות.
 
 

קניונים בבנגקוק

במקביל להיצע השווקים הססגוניים של בנגקוק, תוכלו לערוך שופינג גם במתחמי קניות מודרניים ואקסקלוסיביים הנמצאים בעשרות קניונים ברחבי בנגקוק, בין הקניונים הבולטים בעיר תמצאו את:
 

סיאם פארגון 

 
קניון מותגי יוקרה המאכלס סניפים רבים של מותגים בינלאומיים (שחלקם עדיין לא הגיעו לישראל). אומנם המחירים ברוב חנויות הקניון הם גבוהים מאוד (כיאה לקניון מותגי יוקרה), אך חווית הביקור באולמות הקולנוע התלת מימדיים ובמתחם המים של הקניון שווה לכם את הביקור.
 

מנטפיק פלאזה

 
 קניון המתמחה במכירת מוצרי אלקטרוניקה ומחשבים. הקניון ממוקם בסמוך לשוק פארטנום ובתוכו תוכלו למצוא היצע בלתי נגמר של מחשבים ניידים, מכשירי סלולר, מוצרי אלקטרוניקה מגוונים ועוד.
 

סנטרל וורלד פלאזה

 
 ממוקם בהמשך לקניון המנטפיק פלאזה. בקניון זה תוכלו למצוא היצע נרחב של חנויות מותגים במחירים עממיים ושווים לכל נפש. מדי יום נערכים בקניון (הבנוי כ-קומפלקס ענקי בן 7 קומות) מבצעי מכירות אטרקטיביים על כל המותגים במקום.
 

Mbk

 
 אחד הקניונים הוותיקים והפופולאריים ביותר בבנגקוק. הקניון בנוי מ-7 קומות של מתחמי חנויות ואווירת הקניות השוררת בו היא בדיוק האווירה שתפגשו בשווקי העיר. ברחבי הקניון תוכלו למצוא היצע נרחב של חנויות ודוכנים המציעים לכם מכל הבא ליד.
 

סיאם סקוור 

 
כיכר סיאם מהווה את מתחם הקניות המרכזי ביותר במרכז בנגקוק. סביב הכיכר תוכלו למצוא את מגוון הקניונים המובילים של בנגקוק (סיאם סנטר, סיאם פארגון ועוד). כמו כן, ברחבי הכיכר ממתינות לכם חנויות מעצבים וחנויות אופנה יוקרתיות. סיאם סקוור נחשב למתחם האופנה של בנגקוק, וברחבי הרובע תפגשו מיליוני תאילנדים צעירים המתעדכנים במיטב פריטי האופנה העכשוויים. בנוסף, כיכר סיאם מאכלס את בתי הקפה ה"שווים" ביותר של בנגקוק, והיצע נרחב של דברי מתיקה ממתינים לכם במעדניות שונות בכיכר.
 
ראוי לציין כי בנגקוק היא גם אחד היעדים הפופולאריים ביותר עבור חבילות נופש לפסח.
ולסיום, כמה מילים על שיטת המיקוח הישראלית בבנגקוק: ישראלים רבים המבקרים בתאילנד אינם בקיאים ברזי המנטאליות של תושבי וסוחרי המקום. בכל השווקים בבנגקוק מותר (ואף רצוי) להתמקח על המחיר עם הסוחרים במקום, אך מאוד מומלץ לעשות זאת בחיוך ומתוך כוונה תחילה לבצע רכישה בסופו של דבר. כמו כן, תמיד רצוי להחמיא לסוחרים המקומיים על טיב הסחורה ואיכותה, דבר זה יוביל באופן טבעי להוזלה מיידית מצידו של הסוחר.
טיסה מהנה וקנייה משתלמת!  

 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק:


טיסות לפוקט   טיסות מומלצות לתאילנד    טיסות זולות לבנקוק