שווקים בתאילנד

שווקים בתאילנד
תאילנד, מדינת החופש והרוגע, עם חופיה המרהיבים, הנופים המדהימים, המקדשים המפוארים לצד בניינים מערביים ומודרניים, מציעה אין ספור הזדמנויות לבילוי, חופשה, מרגוע וגם קניות.

טיסות לשופינג בתאילנד משמעו שוטטות בשווקים ליליים, שיט בסירה בשוק הצף, ביקור בקניונים מערביים והמון חוויות של קניה, של תרבות, של טעמים וריחות.

לפניכם, כל המידע על שופינג בתאילנד
תמונת נוף בתאילנד
תמונת נוף בתאילנד

חווית קנייה אולטימטיבית

שופינג בתאילנד, מעבר להנאת הקניות, הוא גם חוויה אנתרופולוגית מסקרנת. מפגש עם רוכלים ומוכרים "של פעם", חיטוט בדוכנים המעניינים והמוזרים , ואם תגיעו לאיים, אפילו מוכרים שמגיעים עד אליכם לחוף כדי להקל עליכם את הקנייה מבלי לזוז ממקום.
 
בבנגקוק הבירה, מצויים מרכזי הקנייה הגדולים ביותר במדינה.ברחבי העיר תמצא קניונים חדישים ועצומי מימדים ובהם מגוון רחב של חנויות אופנה, אלקטרוניקה, הנעלה, מוצרי חשמל ועוד. הקניון המפורסם ביותר בבנגקוק הוא MBK, עם שבע קומות מלאות בכל מה שתחלמו למצוא בקניון. למרות המראה היוקרתי והמודרני המחירים זולים בהרבה ביחס לארץ.
 
אבל שופינג בתאילנד משמעו גם שוטות בין הדוכנים, מישוש בידיים של כל מיני סוגי סחורה ובקיצור, שווקים.
שוק 'קאצ'וצ'אק' הוא אחד הגדולים בבנגקוק. אלפי דוכנים ממתינים לעם עם שלל מצרים ופריים מכל סוג, מין וזן. בגדים, נעליים מזכרות, מוצרי עור, כלי בית ומה לא. מחירים טובים, מוצרים יפים. ממש כדאי.
שופינג בתאילנד הוא גם חווייתי מאד. חווית קנייה ייחודית היא ביקור בשוק הלילי 'פאטפונג'. תמצאו שם מבגדי ים ועד ספות, הכל בלילה וחשוב לציין כי מדובר במוצרים שמרביתם מזויפים. אבל הם זולים וזו חוויה להסתובב של בלילה.
 
אם יצאתם מבנגקוק והגעתם לצ'אנג מיי בצפון תאילנד, הגעתם לעוד עיר מקסימה ומרהיבה ביופייה, משופעת מקדשים ואתרים נוספים. גם כאן תוכלו לבקר בשוק לילי יפה או לשו ברחוב הראשי 'צ'אנג קלאן' וליהנות ממגוון רחב של חנויות, דוכנים ומסעדות.
בעיר קיימים גם מספר מרכזי קני חדשניים, כמו למשל WPTBPHY PKTZVW מציע מגון רחב של מוצרים מעולם האלקטרוניקה, הסלולרי והמחשבים.

מגיעים לאיים

האיים בתאילנד הם מושא החלומות של תיירים רבים. מקומות אקזוטיים ומרגיעים כמו פוקט, קופנגן, קופיפי וקוסומוי הם שמות שגורים בפי כל תייר ובכל גיל. באיים ניתן לנפוש וליהנות וגם שם אפשר לערוך קניות אם מאד רוצים.

האיים הם קטנים ואין בהם קניונים או מרכזי קניות אבל יש דוכנים יפים עם עבודת עץ ופסלים, בגדי ים ומשקפי שמש ומזכרות רבות. בקוסומוי הגדילו לעשות והמוכרים עוברים עם מרכולתם ממש בחוף הים ומציעם אותה למכירה כדי שהתיירים לא יצטרכו להזיז איבר, מלבד להושיט יד לארנק.

זכרו שאם בחרתם לעשות שופינג בתאילנד, המחירים באיים הם גבוהים יותר מאשר במרכזי הערים וכדי לשמור את הקניות למקומות אלו.
 
שופינג בתאילנד הוא חווייתי, הוא כיפי, הוא מהנה, במיוחד בשווקים, שם גם נכנסת לפעולה אמנות המיקוח. מסע קניות הופך את הטיול במדינה האקזוטית למעצימה ומשמחת במיוחד.


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: