קופנהגן

קופנהגן

קופנהגן, עיר הבירה של דנמרק, היא גם העיר הגדולה ביותר במדינה זו והיא שופעת חוויות קסומות מופלאות! היא מכילה אין סוף אטרקציות תיירותיות לכל הגילאים ולכן מתאימה גם למשפחות, לחברים, ואפילו לחופשה רומנטית! טיסות לקופנהגן יוצאות באופן סדיר מיעדים שונים מכל העולם ומעודדים תיירים רבים להגיע ולנפוש היעד המדהים הזה. אז אם אתם בעניין של חופשה אירופאית קלאסית, תמשיכו לקרוא. יש סיכוי שקופנהגן היא בדיוק מה שאתם מחפשים:)

טיסות ישירות מומלצות לקופנהגן


3 אטרקציות שאסור לפספס בקופנהגן

פארק באקן

פארק באקן הוא פארק שעשועים חווייתי הממוקם ביער הנמצא צפונית לקופנהגן (כ- 10 דקות נסיעה מהעיר), והוא נחשב לעתיק ביותר בעולם! השמועה אומרת שהפארק קיים משנת 1583 ושינה את פניו לאורך מאות השנים שחלפו מאז, אך הקונספט שלו כפארק שעשועים לא השתנה לאורך השנים.
הפארק מציע שילוב נהדר של מתקני שעשועים לילדים, עם רכבות הרים ומשחקים לכל המשפחה. בפארק אפילו תוכלו לרכב על רכבת הרים מעץ הקיימת כבר 82 שנים! ברחבי הפארק תוכלו למצוא גם מגוון רחב של מסעדות, גלידריות, ודוכני מזון מהיר, פאבים, וברים עם בידור ומוזיקה חיה.

נוהאבן (Nyhavn)

נוהאבן (בתרגום לעברית: "הנמל החדש"), הוא אחד ממוקדי הבילוי העיקריים בקופנהאגן, אשר יופיו הציורי היפהייפה אף מצולם בלא מעט גלויות עירוניות. מדובר בעצם בתעלת מים צרה, אשר מחברת בין כיכר קונגנס ניטורב לנמל של קופנהאגן. לצידי התעלה בנויים בתים קטנים ועתיקים בשלל צבעים, לידם עוגנות סירות ויאכטות עץ. כמו כן, בצידי התעלה תמצאו מקומות בילוי קסומים - ברים, מסעדות ועוד, הפועלים רוב שעות היממה. בימים שמשיים יוצאים המקומיים (וגם התיירים) לשיזוף קל על גדות התעלה, כך שאם חפצה נפשכם בקצת שמש חיננית אפילו בחופשה עירונית, זה בהחלט יכול להיות מקום מעולה לעשות זאת.

פסל בת הים הקטנה

פסל של בת הים הקטנה, אשר נוצר בהשראת האגדה המפורסמת של הנס כריסטיאן אנדרסן, הוא ללא ספק אחת האטרקציות התיירותיות האייקוניות ביותר של קופנהגן. על פי האגדה, בת הים היתה שוחה מדי בוקר וערב מקרקעית הים אל פני האדמה, ומתיישבת על סלע, כדי לצפות בנסיך בו התאהבה. קרל ג'ייקובסון, אשר התאהב בסיפור הרומנטי ובדמותה של בת הים, ביקש מהפסל אדוורד אריקסן ליצור פסל בדמותה של בת הים. כך, משנת 1913 ועד היום, עומד פסלה של בת הים הקטנה, ומושך אליו מליוני מבקרים אשר מגיעים כדי לראות ולגעת בפסל האלמותי ולהאמין, ולו לרגע, שאולי הרומנטיקה אולי עדיין קיימת.

מזג האוויר בקופנהגן:

מזג האוויר בקופנהגן נעים ברוב ימות השנה, אך כמובן ויכול להשתנות בהתאם לעונות. טיסות לדנמרק יהיאו אתכם לקופנהגן, שם תוכלו ליהנות ממזג אוויר דינמי ומשתנה. אם אתם אכן מתכננים נסיעה לקופנהגן ומתלבטים לגבי התקופה בשנה, המידע הזה בשבילכם:
יוני-אוגוסט - אלו הם חודשי הקיץ בקופנהגן. הימים במהלך חודשים אלו חמים ונעימים, עם טמפרטורות שמתחילות בסביבות ה-20 צלזיוס ומעלה.
ספטמבר-נובמבר - אלו הם חודשי הסתיו. מזג האוויר קריר ומעט גשום. קסמו של הסתיו ניכר בכל פינה בעיר, וצובע את העיר בצבעי חורף יפהפהיים, המתקרבים בצעדי ענק
דצמבר-פברואר - אלו הם חודשי החורף בקופנהגן. מזג האוויר קר מאוד, עם טמפרטורות שיכולות להגיע מתחת ל- 0, עם ימים קצרים ולילות ארוכים מבחינת שעות החושך. דצמבר היא גם תקופת חג המולד, אשר מביא עמו שווקים ססגוניים וחווייתיים, המוקדשים כולם לחג הצבעוני והיפהייפה הזה.
מרץ-מאי - חודשי האביב של קופנהגן: הטמפרטורות עולות, מזג האוויר מתחמם והימים נעימים יותר.הפריחה של פרחי האביב והמראה הירוק של העיר מספקים מראות מלבבים שמחממים את הלב.

אז מתי הכי כדאי לבקר בקופנהגן?

ובכן, תלוי מה מטרת הטיול שלכם. אם אתם רוצים לחוות חורף אירופאי קלאסי ואתם לא מפחדים מטמפרטורות נמוכות, חודשים דצמבר עד פברואר הם התקופה המעולה בשבילכם, כאשר אם בא לכם לחוות את חג המולד בעיר, דצמבר הוא החודש שלכם. לעומת זאת, אם אתם מחפשים מזג אוויר חמים יותר, התקופה הטובה ביותר לביקור בקופנהגן עבורכם, תהיה בין אפריל לספטמבר. בחודשים אלו, כאמור, מזג האוויר נהיה נעים יותר, והעיר מתמלאת בחיים ואירועים. אם אתם בעניין של טיולים בנהרות ובאגמים שבקופנהגן ולביקור בפארקים השונים, תקופת הקיץ תהיה הזמן המושלם ביותר בשבילכם.