חופשת סקי באוסטריה

תמונת נוף אוסטריה
חופשת סקי באוסטריה הינה חופשת סקי המשלבת עוגת תפוחים עם קצפת ופסגות לבנות מרהיבות ביופיין. טיסות לאוסטריה יביאו אתכם ליעד בלתי נשכח בו קיימות מגוון אפשרויות ואטרקציות לכל אחד ואחת המגיע לנפוש אך אין ספק שתחום הסקי הוא הבולט והפופולרי ביותר.
עבור מרבית הגולשים חופשת סקי באוסטריה כבר מזמן אינה מתחילה ונגמרת בסקי עצמו. בין גלישה במדרונות הלבנים יש גם הרבה אוכל טוב, נופים קסומים, כמה בירות או כוסות של יין ואווירה ידידותית בבקתות הפזורות ברחבי הר. הנופים באוסטריה הם עוצרי נשימה, את הבירה מוזגים גם באמצע המסלול, הברים פתוחים משך כל היממה וחיי הלילה סוערים. באתר האינטרנט של דיזנהאוז תוכלו למצוא חבילות סקי באוסטריה, חופשת סקי באוסטריה במגוון רב של יעדים המתאים לכל גיל, לכל רמה, ולכל תקציב. ניתן למצוא חבילות סקי בקיצביהל, מאיירהופן, סולדן, סט. אנטון, צל אם זה, אישגל ועוד.

בהרבה חופשות סקי, תיירים אינם מסתפקים רק בשלג ובהרים הלבנים ויש תיירים רבים המרחיבים את הטיול ומגיעים גם לוינה בעזרת דילים לוינה או לאנשים המגיעים עם קבוצות, משפחות וכדומה אזי חבילות נופש לוינה יתאימו יותר ויהיו רלוונטים עבורם. טיסות לוינה נחשבות לפופולריות מאד מאחר והם משלבות יעדים עם אטרקציות מרובות וגם אתרי נופש נוחים ונעימים.

טיסות רבות המגיעות לוינה הן טיסות לאירופה אשר מקברים רבים ותיירים רבים עושים טיסות קונקשיין או עצירה קצרה ומשם ממשיכים לאתרי שלג ויעדים נבחרים. 


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: