סיור שוקולד בבריסל, בלגיה

תמונת נוף בלגיה
בריסל, בירת בלגיה, נחשבת לממלכת השוקולד העולמית. העיר הגדולה ביותר בבלגיה, נחשבת לאחת הערים התיירותיות ביותר באירופה ואחת היפות שבהן. העיר מוכרת בזכות מספר מונומנטים תיירותיים מוכרים, לרבות, הקתדלרה של מיכאל הקדוש, הכיכר הגדולה- הנחשבת לאחת הכיכרות היפות ביותר באירופה, האטומיום, פארק מיני אירופה, וכמובן, המנקן פיס –פסלו של הילד המשתין, שנחשב לאחד האייקונים המפורסמים של העיר. מבחינת המלונות בבריסל- יש שפע של היצע בתי מלון בדרגות שונות, כך שחופשה בבריסל יכולה להתאים לכל תקציב.
ברביל נחשבת ליעד פופולרי מאד באירופה ותורמת ישירות לעלייה בכמות הטיסות לאירופה מידי שנה. 
 
בנוסף, לאתרי התיירות המובילים בבריסל, העיר זוכה לתיירים רבים בזכות השוקולד המפורסם של העיר. בכל רחבי העיר תוכלו למצוא מפעלים ונקודות מכירה המתמחות בייצור פרלינים ושוקולד. טיסות לבריסל ייקחו אתכם אל לב תיירות השוקולד מעניקה לנו הזדמנות לסיור מתוק בעקבות תרבות השוקולד של בריסל. בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם מספר נקודות מתוקות במיוחד הנמצאות ברחבי בריסל.

תמונת נוף בריסל           תמונת נוף בריסל
 

אם ברצונכם להגיע לבריסל, תוכלו לתאם חבילת נופש לאירופה ולהגיע לעיר הפופולרית וליהנות משלל דילים נפלאים ומשתמים לתיירים באירוע בכלל ובברסיל בפרט. 

מותגי שוקולד בינלאומיים

בריסל לשוקולד היא כמו מילנו לתרבות האופנה, לאס ווגאס לתרבות ההימורים ופראג לתרבות התיאטרון השחור. בבריסל תמצאו את שני מותגי השוקולד האיכותיים והמובילים ביותר בעולם: שוקולד גודייבה ושוקולד לאונידס.
 
GODIVA - שוקולד גודייבה החל את דרכו בבריסל בתוך חנות קטנה שפעלה עוד בשנת 1926. מאז ועד היום, הפך השוקולד למותג בינלאומי אותו תוכלו למצוא ב-80 מדינות ברחבי העולם, כולל בישראל. שוקולד גודייבה מתאפיין במרקם ייחודי ובטעם בלתי נשכח. השוקולד מגיע במגוון עיצובים והוא נחשב לאחד ממותגי השוקולד האהובים ביותר בעולם. השוקולד הפופולארי עדיין נחשב לאקסקלוסיבי וייחודי, למרות הצלחתו המסחרית המסחררת. ברחבי בריסל תוכלו למצוא מגוון נרחב של בתי קפה המגישים לכם את השוקולד המוכר והאהוב, וכמובן תוכלו לבקר בחנות הקונספט הייחודית הנמצאת בבריסל.
 
LEONIDAS – שוקלוד לאוניד'ס נחשב בעיני רבים לאחד השוקולדים הטובים והמשובחים ביותר בעולם. למעלה מ-1700 חנויות הפזורות בכל רחבי העולם, הפכו את השוקולד לאחד האהובים ביותר בקטגוריה. סיפור השוקולד החל בקונדיטור צעיר שנסע לבריסל על מנת להתחרות בתחרות אפייה מקומית, עם הגיעו לבריסל הוא התאהב בתהליך ייצור השוקולד, ובשנת 1913 הוא פתח את חנות השוקולדים הראשונה של לאנויד'ס. הפרלינים הייחודים של לאוניד'ס הפכו לסמל ומורשת של העיר בריסל.
 
ניוהאוס - ממציא הפרלין והאב הרוחני של השוקולד הבלגי המפורסם. חנויות הדגל של המותג האהוב נמצאות ברחבי בריסל ומאפשרות לכם ליהנות מהטעם המקורי של הפרלין הבלגי.
 
בנוסף לשני מותגי השוקולד הבינלאומיים שהחלו בבריסל, תוכלו למצוא ברחבי העיר מגוון עצום של חנויות שוקולד ובוטיקים לייצור שוקולד איכותי וטעים להפליא. כמו כן, ממתינות לכם אטרקציות רבות של טעימות וביקור במפעלים שונים לייצור שוקולד, על כך ועוד בהמשך הכתבה המתוקה...
 
ALEX&ALEX בר שוקולד ייחודי הנמצא לא הרחק מהכיכר המרכזית של בריסל (גרנד סבלון). בתוך הבר מוגשים פרילינים ייוחדים שהוכנו על פי מתכונים סודיים של בעלי המקום בליווי שמפניה או יין. בעיני התושבים המקומיים, בר ALEX&ALEX נחשב לאחד מהמקומות האנינים והטובים ביותר של ייצור שוקולד בלגי.
 
Pierre marcolini חנויות השוקולד של פייר מרקוליני נחשבות לבוטיקים ייחודיים לממכר שוקולד. הקונספט העיצובי בחנויות הדגל בבריסל מזכירות מאוד חנויות יוקרתיות לממכר יהלומים ותכשיטים. חנות הדגל בבריסל מורכבת משתי קומות שכל כולן מוקדשות לאיכויות השוקולד של פייר מרקוליני.
 
היום כחלק מטיולים מאורגנים באירופה, ישנן מסלולים הכוללים את בריסל בחלק מתוכנית הטיול המלאה ומאפשרים טיולים במגוון יעדים, במגוון ערים ואפילו במגוון של מדינות שונות השוכנות קרוב באירופה.

Mucc- מוזיאון השוקולד של בריסל

מוזיאון הקקאו והשוקולד של בריסל הוא ללא ספק חוויה מתוקה לכל בני המשפחה. בתוך המוזיאון, הנמצא בסמוך לכיכר הגדולה של בריסל, תוכלו למצוא מגוון תצוגות המספרות את סיפורו הייחודי של תהליך הפקת השוקולד. כמו כן, מתקיימות במקום מגוון סדנאות לייצור פרלינים, וכל מבקר במוזיאון וזכה לייצר שוקולד אישי על פי הטעם האישי שלו. הכניסה למוזיאון היא בחינם לילדים עד גיל 12, ובמחיר סמלי למבוגרים. המוזיאון פעיל מדי יום (למעט ימי ראשון), והוא בהחלט נחשב לביקור חובה בבריסל, בייחוד אם אתם מטיילים עם הילדים. בסביבת המוזיאון תמצאו מגוון נרחב של חנויות שוקולד המציעות לכם מגוון עצום ומרשים של שוקולד בכל הטעמים, הגדלים והסוגים שרק אפשר לדמיין.

ZAABAR

מוצג שוקולד מקומי המציע לכם מגוון נרחב של חוויות טעימה, החל מחנויות הבוטיק, דרך מרכז המבקרים במפעל הייצור ועד לסדנאות שוקולד המיועדות לכל גיל. סדנאות השוקולד במרכז המבקרים הם בהחלט חוויה מתוקה ומעשירה במיוחד, המתאימה גם לילדים וגם למבוגרים (במסגרת כיתות לימוד נפרדות). חנויות המכירה של ZAABAR מתאפיינות במגוון טעמים מיוחדים של שוקולד המשלבים טעמי תבלין ייחודיים. מאפיין נוסף של שוקולד ZAABAR הן האריזות המעוצבות והייחודיות בהן נמכרות חבילות השוקולד.

MARY

בוטיק שוקולד מקומי המתאפיין בייצור פרלינים לבית המלוכה הבלגי. הטעם המלכותי של הפרלינים כולל טעמי קרמל, מוס שוקולד, מרצפין ועוד. הכול מיוצר בכמויות קטנות ונמכר בעשרות שקלים, הטעם המיוחד והמלכותי של השוקולד שווה כל מחיר. כמו כן, ניתן לבקר בסדנת ייצור השוקולד של "מארי", שם תוכלו להיות שותפים מלאים לייצור הפרילינים הייחודיים של בוטיק השוקולד.

LURENT GARBAUD

בוטיק שוקולד ייחודי המשלב רכיבים מכל העולם עם טעמו הנפלא של השוקולד הבלגי. קולקציית השוקולד של לורן גראבוט נחשבת לאחת המפתיעות והמיוחדות ביותר בבריסל והיא משלבת בין היתר: שוקולד תאנים מטורקיה, שוקולד ג'ינג'ר מסין ועוד שילובים בינלאומיים ומפתיעים.

מתחם הגראנד פאלאס

במתחם זה תמצאו מגוון עצום של חנויות שוקולד, החל מבתי קפה המציעים לכם חווית וופל בלגי ושוקולד ועד לחנויות בוטיק לממכר שוקולד, שחלונות הראווה שלהם מזכירים תצוגה של תכשיטים, רק שהפעם, אתם יכולים לתת ביס בכל אחד מה"יהלומים" הנמצאים לנגד עיניכם. ללא ספק חוויה מרנינה לעיניים הצופות ולפה הטועם!

כמה מילים על שוקולד...

שוקולד במינונים נכונים נחשב לא רק למאכל מתוק וטעים אלא גם למאכל בריא. מחקרים שונים מגלים כי השוקולד המיוצר על ידי קקאו מכיל מספר רב של רכיבים הטובים לבריאות הלב וכלי הדם. כמו כן, נמצאו ברכיבי השוקולד מספר מרכיבים המסוגלים להקל על תופעות של שיעול עיקש.
 
בעלי מקצוע האמונים על הכנת השוקולד נקראים : שוקולטייר, ורבים מהם נמצאים ופועלים בבריסל, הן במסגרת לימודי שוקולד, והן במסגרת התמחות אצל המובילים בתחום. שוקולטיירים רבים בבריסל מתמחים בהכנת פרלינים העשויים בחלקם על ידי תבניות ייחודיות והיתר באמצעות עבודת יד. הפרלינים הבלגיים הפכו לממתק אהוד ופופולארי בכל רחבי העולם, וכיום, כמעט בכל מדינה תוכלו למצוא מספר סניפים המתמחים בממכר שוקולד בלגי מקורי ואיכותי. ברוב המקרים, עלות השוקולד הבלגי מחוץ לגבולות בלגיה הינם מצרך יקר. ברחבי בריסל תוכלו ליהנות ממגוון עצום של שוקולדים בכל הסגנונות ובכל המחירים. כמו כן, תוכלו לבקר במגוון נרחב של מפעלי ייצור מקומיים וסדנאות להכנת שוקולד. תרבות השוקולד של בריסל נמשכת למעלה מ-300 שנה, והיא נחשבת לבירת השוקולד העולמית.
יש האומרים כי טיסות לבלגיה מביאות את התיירים ליעד ייחודי מאד שאין דומה לו. בלגיה לוקחת אתכם למסע מדהים ומרתק ברחובות נעימים אירופיים עם אטרקציות ותרבות מדהימים שטרם היכרתם.
 
יותר מ-100 שנה עברו מאז הומצא הפרלין הראשון בבריסל, ומאז ועד היום ענף ייצור השוקולד הולך ומשתכלל במגוון טכנולוגיות ושיטות ייצור חדישות. הרעיון העומד מאחורי התהליך נותר זהה, להפתיע ולרגע את חוש הטעם של כל אחד ואחת מאיתנו.
 
זה הזמן להמתיק את החופשה הבאה שלכם בסיור שוקולד ייחודי, מרתק ומתוק להפליא בעיר הבירה של בלגיה, ולטוס לבריסל. זה הזמן לברר לגבי חבילות הנופש הייחודיות בעיר, וליהנות גם מעיר תיירות מובילה ואטרקטיבית באירופה, וגם מסיור מתוק שלא תשכחו במהרה!
אם תרצו לתאם טיול לבריסל, תוכלו גם לרכוש טיסת לואו קוסט לאירופה ומשם להגיע לעיר המרתקת ואולי אפילו להוזיל עלויות.

 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: