איך הפכה פראג ליעד פופולרי כל כך?

תמונת נוף פראג

פראג: פנינה היסטורית וקוסמופוליטית

פראג, בירת צ'כיה, הינה יעד תיירותי פופולרי במיוחד, בעיקר מפני שהיא משלבת בין היסטוריה עשירה, תרבות עתיקת יומין ומסקרנת, יחד עם אווירה מודרנית קוסמופוליטית, אנשים ידידותיים ומסבירי פנים, ואווירה כללית נעימה ורגועה. כל אלו מושכים אליה מבקרים מכל רחבי העולם כבר לא מעט שנים.
אז אם אתם חושבים או מתכננים טיסה לפראג, או שאפילו מתלבטים לאן לנסוע, אלו הדברים שהכי כדאי לדעת על אחת הפנינות הקסומות של אירופה:

קסם היסטורי: מסע אל תוך עבר מפואר

פראג, עיר עתיקה עם נשמה צעירה, ידועה בזכות מרכזה ההיסטורי המרהיב, שהוכרז כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו. טיול במרכז ההיסטורי של פראג הוא חוויה לכל החושים. סמטאותיה הציוריות של העיר העתיקה יגלו לכם עולם שלם של היסטוריה ותרבות והסיפורים שמאחורי הרחובות והסמטאות יעתיקו את נשימתכם. מבין האתרים ההיסטוריים הפופולארים שבעיר תוכלו למצוא את:

גשר קארל

גשר אבן מרשים זה, החוצה את נהר הוולטאבה, הוא הרבה יותר מסתם "דרך מעבר". הגשר, אשר נבנה במאה ה-14, הוא יצירת אמנות אדריכלית בפני עצמה והוא מהווה את אחד מסמליה המוכרים ביותר של פראג. לאורך הגשר ניצבים 30 פסלי ברונזה של קדושים נוצריים, ביניהם פסל יוחנן הקדוש המפורסם, המושך אליו תיירים רבים. טיול על גשר קארל הוא חוויה ייחודית: מצד אחד, תוכלו להתרשם מהפסלים המרשימים ומהאווירה ההיסטורית ומצד שני, ליהנות מהנוף המרהיב של נהר הוולטאבה ושל העיר העתיקה.
טיפ! מומלץ להגיע לגשר קארל בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות הערב המאוחרות, כדי להימנע מההמון הפוקד אותו בשעות הצהריים העמוסות.

כיכר העיר העתיקה:

הכיכר המרכזית של פראג היא מקום תוסס ומרתק, המוקף בבניינים היסטוריים מרשימים. בין הבניינים הבולטים בכיכר ניתן למצוא את בית העירייה הישן עם השעון האסטרונומי המפורסם, כמו גם מגוון רחב של מסעדות, בתי קפה וחנויות מזכרות. כל אלו ועוד הופכים את כיכר העירייה למקום מושלם לטייל ואפילו לשבת ולספוג את האווירה הייחודית של פראג.
טיפ! כדאי שתדעו שניתן לעלות לתצפית על השעון האסטרונומי בכיכר העיר העתיקה. מדובר בחוויה נהדרת, המציעה תצפית יפהפייה על אזור העיר העתיקה.

טירת פראג:

טירת פראג, המשתרעת על גבעה המשקיפה על העיר, היא אחת הטירות הגדולות בעולם. הטירה, שהוקמה במאה ה-9, מציעה כיום מגוון רחב של אטרקציות, ביניהם: קתדרלת ויטוס הקדוש, המבנה הגותי הגדול ביותר בפראג, ארמון המלוכה, בו שוכנים כיום משרדי הנשיא וסמטת הזהב, בה התגוררו בעבר אלכימאים.
טיפ! מומלץ לרכוש כרטיס כניסה משולב לטירת פראג, המאפשר כניסה לכל האטרקציות בתוך הטירה.

הרובע היהודי

רובע היסטורי מרתק, ששימש כביתם של יהודי פראג במשך מאות שנים. ברובע היהודי תוכלו לראות ולשמוע את סיפורו של הגולם מפראג ולבקר בבית הכנסת הישן-חדש; בית הכנסת העתיק ביותר באירופה (נבנה במאה ה- 13 לספירה). הוא בנוי בסגנון גותי, המשווה לו מראה מרשים ומפואר של מעין אולם אבירים עתיק. בית הכנסת מהווה גם הוא אטרקציה תיירותית, מפעימה וסנטימנטלית ליהודים רבים (ולא רק) אשר מגיעים אליו מכל העולם.
טיפ! תוכלו לעשות סיור עצמי, או לשכור את שירותיהם של מורי דרך ישראליים/מקומיים אשר ישמחו לספר לכם על המקום, על ההיסטוריה ועל הקשר הבלתי נגמר של התרבות הצ'כית ליהדות.

אווירה ייחודית - חוויה בלתי נשכחת

פראג היא עיר קסומה עם אווירה מיוחדת. ביקור בה הוא אינו אלא חוויה בלתי נשכחת שתישאר איתכם עוד הרבה אחרי שתשובו הביתה. הארכיטקטורה המרהיבה, המוזיקה המתנגנת ברחובות והטעמים המשובחים של המטבח הצ'כי, המוזיאונים והתיאטראות, אולמות הקונצרטים והגלריות, כל אלו יגרמו  לכם להרגיש כאילו חזרתם בזמן ולתהות איך עדיין לא ביקרתם בה עד היום.


כחברת תיירות מובילה בישראל, אנו בדיזנהאוז מציעים מגוון רחב של טיסות, חבילות נופש למגוון של קהלים שונים בגילאים שונים ודילים משתלמים במיוחד לפראג. אנו כאן כדי לאפשר לכם להכיר ולחוות את פראג בדרך הטובה ביותר, תוך ליווי מקצועי וצמוד של צוות מנוסה, שישמח לעזור לכם בכל שאלה ולכל פנייה.
אז למה אתם מחכים? 

צרו עמנו קשר עוד היום, או הכנסו לכאן והזמינו את החופשה הבאה שלכם בפראג >>>

 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: