10 הדברים שאסור לפספס בלונדון

תמונת נוף לונדון
לונדון היא בירת אנגליה ומוקד משיכה פופולארי למיליוני תיירים מכל העולם, ביניהם גם ישראלים רבים אשר בוחרים לטוס ללונדון במהלך השנה. לונדון שופעת הוד והדר ומציעה שלל אתרים, אטרקציות מרתקות, מוזיאונים מעולים, היסטוריה מעניינת, תרבות מפותחת של תיאטראות, הצגות, מחול, מוסיקה משובחת והופעות חיות של גדולי הזמרים, וכמובן מיטב האופנה והסטייל ובית המלוכה הידוע. לונדון מציעה אווירה יוצאת דופן שאין בערים אחרות, היא ציורית וססגונית למרות מזג האוויר העשוי להיות מעט קודר עבור התייר הישראלי.
 
בעיר ישנם אתרים תיירותיים נפלאים שאסור לפספס כמו רחוב אוקספורד היוקרתי, הביג בן המפורסם, הייד פארק ועוד. לונדון מציעה גם חיי לילה תוססים ומהטובים בעולם, סצנת מועדונים ידועה, פאבים מצוינים ורועשים, בתי קפה ציוריים ומסעדות שף טובות.

תמונת נוף לונדון            תמונת נוף לונדון
 
 
 

הדברים שחובה לראות בלונדון 

ארמון בקינגהאם וחילופי המשמר
 
אסור לפספס ביקור בארמון המלכה, אחת האטרקציות הידועות והפופולריות ביותר בעיר, אם יתמזל מזלכם אולי תזכו בנפנוף לשלום מהמלכה עצמה. בארמון המפואר ישנם כ 600חדרים אך רק 18פתוחים לקהל הרחב, שם מוצג חלק מאוסף ציורי השמן של המלכה, בסביבתו נמצאים גנים ירוקים, מבנים מפוארים ואוסף של פרטי אומנות יקרים.
עוד בילוי בארמון הוא לנסות ולגרום לחיילי המשמר לזוז ממקומם, אשר ידועים ביכולתם לעמוד שעות ארוכות ללא תזוזה. אין להחמיץ אתטקס חילופי המשמר המתקיים בשעה 11:30 בחודשי הקיץ. כתובת: Buckingham Palace, London SW1A 1AA.
 
הייד פארק
 
הפארק המרכזי והידוע ביותר בלונדון, בו ניתן ללכת בשבילים המטופחים וליהנות מפינות חמד רומנטיות, מצמחייה עשירה ומאגם גדול הקופא בחורף, אין לפספס את פינת הנואמים המפורסמת, שם נאספים תיירים ומקומיים כדי להאזין לנאומים המעניינים של טיפוסים שונים ומשונים. בנוסף, במקום נמצא גן זיכרון לזכרה של הנסיכה דיאנה. כתובת: London W2 2UH.
 
הגלגל הענק
 
הגלגל הענק הנקרא גם "העין של לונדון" הוא יעד פופולרי שאסור להחמיץ ומקום מצוין להתחיל בו את הטיול בלונדון. הסיבוב על הגלגל אורך כחצי שעה ובמהלכו מגיעים לגובה רב ממנו ניתן לצפות על מרחבי העיר וליהנות מחוויה עוצרת נשימה. כתובת: Lambeth, London SE1 7PB.
יעדים פופולרים רבים בלונדון ואנגליה מקבלים עידוד רב בעזרת חבילות נופש ללונדון אשר בתוכן כבר כלול ביקור באטרקציות רבות, כמו כן, ניתן למצוא טיולים מאורגנים ללונדון אשר גם הם תוכלו לבקר ביעדים פופולרים ובלתי נשכחים. 

כיכרות מפורסמות

שתיים מהכיכרות המפורסמות אליהן מומלץ להגיע במהלך הטיול בלונדון הן:
 
·כיכר טרפלגר(Trafalgar Square) -
 
כיכר גדולה וסואנת הנמצאת בלב העיר ברובע ווסט אנד, המרכז התרבותי של לונדון. במרכז הכיכר ניצבים עמוד עם דמותו של הלורד נלסון וסביבו ארבעה אריות ומזרקות מרשימות. לקראת חג המולד מתקיים שוק ססגוני בכיכר ומציבים בו עץ ענק ומקושט. לצד הכיכר ממוקמת כנסייה מרשימה St Martin in the fieldsשנבנתה בתחילת המאה ה- 19ומולה נמצאת גלריית הדיוקנאות הלאומית.
 
·כיכר פיקדילי (Piccadilly Circus)-
 
כיכר עמוסה וסואנת המוארת בשלטי ניאון ולדים, המקבילה הבריטית לטיימס סקוור בניו יורק. במרכז הכיכר ניצב פסל מלאך הצדקה ומהמקום קל להגיע לשדרת התאטראות הידועה Shaftsesbury, ולמתחם בידור ענק הנקרא London Trocadero, שש קומות של מבחר חנויות, בתי קולנוע, פאבים, מסעדות ועוד.
הכיכרות של לונדון מוכרות היטב בעולם. דילים רבים ללונדון מעודדים תיירים להגיע לעיר היפה והמתויירת ומזכירים לא פעם את נושא הכיכרות אשר נחשב בולט מאד.

קובנט גארדן (Covent Garden)

אסור לפספס את האזור הידוע באווירה הבוהמיינית שבו עם מופעי רחוב מדליקים, שוק הפירות והפרחים המקורה, בית האופרה המלכותי הממוקם בבניין מרשים בו מוצגות הופעות מחול ומופעים מעניינים נוספים, ובאזור יש שפע חנויות ומסעדות מעולות.

אוכל בלונדון

לונדון היא לא רק פיש אנד צ'יפס העיר מציעה גם שפע של מסעדות מצוינות ומגוון מטבחים מכל העולם, אוכל רחוב מעניין, מאפיות טובות ובתי תה מקומיים.
אחת המסעדות המומלצות בלונדון היא מסעדת שף יוקרתית של גורדון רמזי Heddon Street Kitchen  המסעדה גדולה ומעוצבת בסגנון מודרני ומוקפד, האוכל משובח ומגוון, ממאכלי דגים מעניינים, בשר מצוין, וקינוחים טובים. כמו כן, השירות אדיב, ידידותי ומקצועי. כתובת: Heddon St. 3-9.
בתי המלון בלונדון מציעים לרוב ארוחה קונטיננטלית לכן כדאי לצאת למסעדה וליהנות מארוחת בוקר מסורתית. מומלץ למצוא מקום טוב לארוחה אנגלית טיפוסית לפחות בשביל החוויה. E Pellici היא מסעדה מצוינת המדורגת במקום הראשון בטריפאדוויזור. כתובת: 332Bethnal Green Road.

קניות בלונדון

לונדון מציעה חוויית שופינג ייחודית עם מבחר עצום של חנויות ומרכזי קניות המפוזרים ברחבי העיר. אין לפספס את Oxford Street, רחוב הקניות הידוע ובו בתי כלבו עצומים בגודלם ושלל חנויות מותגים ומעצבים. כמו אין לפספס קניות ברובע הסוהו הססגוני ובצ'יינה טאון.

מוזיאונים

לונדון מציעה שפע מוזיאונים מעניינים ומרשימים, אין לפספס את מוזיאון השעווה מאדאם טוסו, מוזיאון ריפלי, גלריה טייט לאמנות, המוזיאון הבריטי ומוזיאון המדע.במוזיאון מאדאם טוסו מבקרים למעלה משני מיליון תיירים מדי שנה, אם זהו ביקורכם הראשון בלונדון ובמידה וטרם ביקרתם במוזיאון, אין לפספס את המקום.



 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: