מחזות זמר בלונדון

תמונת נוף לונדון
לונדון, בירת בריטניה, מהווה גם את בירת התרבות הרשמית של אירופה. ברחבי העיר ממתינים לכם מספר רב של אטרקציות בלונדון, מתחמי תרבות, שווקים, גלריות, מוזיאונים, אולמות קונצרט, תיאטראות ועוד. לונדון נחשבת לאידיאלית לחופשה משפחתית מהנה הכוללת שלל חוויות תרבותיות.
חבילות נופש ללונדון יספקו לכם הזדמנות אידיאלית לביקור וצפייה באחד ממחזות הזמר הרבים המוצגים בעיר מדי ערב.
טיסות ללונדון  ייקחו אתכם אל מחזות הזמר שהם סוג של הפקות תיאטרון מושקעות ומרהיבות, ואחד מאמצעי הבילוי המרכזיים של בריטניה ואירופה כולה, תוכלו לסגור דילים ללונדון בהם תוכלו לבקר ביעדים רבים בלונדון. מדי ערב מגיעים לאולמות התיאטרון הרבים הנמצאים בלונדון, אלפי צופים נלהבים מכל רחבי היבשת. במאמר הבא ריכזנו עבורכם רשימה של מחזות הזמר הפופולאריים והאהובים ביותר בלונדון. זה הזמן להיכנס לעולם שכולו במה.

תמונת נוף לונדון          תמונת נוף לונדון
 
 

מאמא מיה

מחזמר מרהיב המשלב בתוכו את כל להיטיה הגדולים, המוכרים והאהובים של להקת "אבבא". המחזמר שאורכו כשעתיים ו-45 דקות, משלב בצורה מרהיבה את להיטי שנות ה-70 של להקת הפופ המצליחה ביותר של כל הזמנים. מומלץ למעריצי הלהקה ולכל מי שמתגעגע לשנות ה-70 המהנות...
 

בילי אליוט

סיפורו המרגש והמיוחד של הנער בילי אליוט שרק חלם לרקוד ולרקוד. המחזמר המושקע הוא המשך ישיר לסרט בילי אליוט, ואת המוזיקה והשירים כתב לא אחר מהיוצר האהוב אלטון ג'ון. המחזמר הועלה לראשונה בשנת 2005 ומאז ועד היום הוא זוכה לפופולאריות עצומה בקרב כל חובבי הקולנוע, המוסיקה ומחזות הזמר כאחד.
 

We will rock you

מחזמר המבוסס על כל להיטיה הגדולים ביותר של להקת "קווין" והסולן האגדי פרדי מרקורי. המחזמר מומלץ לכל חובבי המוזיקה הפופולארית ובעיקר למעריצי הלהקה.
 

אוליבר

למעלה ממאה ממשתתפים, תפאורה ייחודית, פסקול מרגש וסיפור טוב, אלו כל המרכיבים של המחזמר אוליבר המבוסס על ספרו הידוע של צ'ארלס דיקנס "אוליבר טוויסט". הספר הפופולארי זכה לאינספור הצגות, מחזות וסרטים, והמחזמר אוליבר המועלה בלונדון הוא אחד המושקעים והמרגשים ביותר שתראו. המחזמר עלה לראשונה בלונדון בשנת 2008 ומאז ועד היום הוא נודד ברחבי בריטניה, ולעיתים קרובות הוא מועלה שוב ושוב בלונדון הבירה.
 

שרק

סדרת סרטי האנימציה הפופולארית הועלתה כמחזמר בימתי בשנת 2011 ומאז זוכה להצלחה כבירה בקופות. המחזמר מבוסס על התסריט המוכר מהסרט ומשלב מוזיקה מקורית, תפאורה מושקעת וכמובן את כל הדמויות האהובות והמוכרות מסדרת הסרטים.
 

מותחן

מופע מוסיקלי מרשים ומושקע המספר את סיפורו המוסיקלי של האומן ויוצר הפופ המשפיע ביותר עולם: מייקל ג'קסון. המחזה הועלה לראשונה במהלך שנת 2009, ומייד עם פטירתו של האומן, הפך המחזה לאחד האהובים והפופולאריים ביותר בבריטניה. המופע משלב טכניקות וידאו ותאורה שונות, צוות של רקדנים המתמחים בכל צעדי הליכת הירח המפורסמת ועוד. עם מותו של מייקל ג'קסון, המחזמר מותחן הפך לאחד ממופעי המחווה המרגשים ביותר מעל בימות התיאטרון.
 

פנטום האופרה

ללא ספק אחד ממחזות הזמר הגדולים ביותר בכל הזמנים. המחזמר הועלה לראשונה בשנת 1986, ומאז ועד היום, במשך 26 שנה הוא אחד ממחזות הזמר המפורסמים והאהובים ביותר בכל רחבי העולם. ההפקה הלונדונית כוללת את השירים המקוריים של המחזמר שהפכו ללהיטי מצעדים בכל העולם. סיפור המחזה מגולל את תהליך התאהבותו של פנטום האופרה בזמרת אופרה צעירה בבית האופרה של פריס.
 

עלובי החיים

עוד הפקת תיאטרון שהפכה ללהיט בימתי בכל רחבי העולם. המחזמר מבוסס על ספרו של ויקטור הוגו מאמצע המאה ה-19, ומגולל את סיפורם של פשוטי העם שחיו לאחר המהפכה הצרפתית. המחזה נכתב במהלך שנות ה-80 של המאה ה-20, ומאז ועד היום הופק באינספור מדינות ותורגם לעשרות שפות שונות.
 

מלך האריות

מחזמר המבוסס על הסרט המצליח של חברת וולט דיסני. המחזמר מועלה באינספור ורסיות בימתיות ברחבי העולם, וההפקה הלונדונית היא ללא ספק אחת המוצלחות והמושקעות ביותר. הפסקול לסרט נכתב על ידי אלטון ג'ון והוא מהווה בסיס מוסיקלי גם למחזמר. המחזה מספר את סיפורו האישי של סימבה,גור האריות הקטן שהופך עם הזמן למלך החיות.
 

באטמן לייב

מחזמר בימתי מושקע ומוקפד המבוסס על סדרת ספרי הקומיקס, סדרות הטלוויזיה וסרטי הקולנוע של איש העטלף "באטמן". המחזמר הוא אחד מההפקות המרשימות והמושקעות ביותר של השנים האחרונות. בתחילת 2012 הוא מועלה במגוון תיאטראות ברחבי אירופה ומיועד להגיע ללונדון במהלך אמצע השנה. הזדמנות נדירה לחזות באפקטים בימתיים יוצאי דופן ומרהיבים במיוחד.
 

שיקאגו

מחזמר המבוסס על הסרט הידוע. כל השירים, כל הדמויות וכול הג'אז הזה... הכול בהפקת תיאטרון מושקעת וייחודית.
 

אחים בדם

מחזמר מרגש המגולל את סיפורם של שני אחים שהופרדו בשעת לידתם ונפגשים בחסותו של הגורל. זהו מחזה קלאסי שהפך כבר מזמן לקלאסיקה בימתית. הוא מועלה מעת לעת ברחבי לונדון ומאפשר לכם ליהנות ממחזה אהוב בהפקת תיאטרון מרגשת במיוחד.
 

גוסט

מחזמר המבוסס על הסרט "גוסט" בכיכובו של פטריק סוויזי. המחזה ממחיש לכל אחד מאיתנו את כוחה של האהבה. מלווה בשירים מרגשים והפקה בימתית פשוטה, רומנטית וחלומית.
 

לא רק בלונדינית

מחזמר מקסים ומרגש המבוסס על הסרט בעל אותו שם. המחזמר זכה במספר פרסים והפך לאחת ההפקות הבימתיות המוצלחות ביותר של השנים האחרונות.
 

אנה ניקול סמית

מחזמר המבוסס על חייה של כוכבת הפלייבוי הנודעת אנה ניקול סמית. המחזה מוצג באמצעות שירי אופרה תיאטרליים.
 
 
במידה וגם אתם מעוניינים לצפות באחד ממחזות הזמר הרבות המועלות מדי ערב בלונדון מומלץ לברר לגבי רכישת כרטיסים במסגרת חבילות החופשה המוצעות לכם. כיום, תוכלו לרכוש חבילות נופש הכוללות בין היתר את הסדרי הטיסות והלינה וגם כרטיסי כניסה להצגות ומחזות הזמר האהובים עליכם.
במידה ותהיו מעוניינים בכרטיס למחזמר חדש המועלה בימים אלו בלונדון תדרשו לשלם סכום גבוה (יחסית) לכרטיס, וזאת בשל הביקוש הרב לתרבות בכל רחבי לונדון. כמו כן, עומדת בפניכם אופציה לפנות אל דוכני כרטיסים בכיכר לסטר שבלונדון. בכיכר זו ממוקמים משרדי כרטיסים המציעים לכם מגוון נרחב של מחזות זמר בכל רחבי לונדון במחירים אטרקטיביים ומשתלמים במיוחד, ולעיתים מדובר בהנחה של עד 50% משווי הכרטיס המקורי. את הכרטיסים ניתן להשיג החל משעות אחר הצהריים המוקדמות למופעים המתקיימים באותו ערב באחד התיאטראות המובילים ביותר של לונדון.
חווית הצפייה במחזמר בלונדון היא ללא ספק סוג של אטרקציה תיירותית המספקת לכם גם הנאה תרבותית, גם ריגוש בימתי וגם הנאה צרופה מפסקול מוכר וידוע ברוב המקרים. בלונדון תמצאו עשרות במות תיאטרון המעלות מדי ערב מחזות זמר והצגות במה מושקעות. רוב התיאטראות ממוקמים באזור הווסט אנד, ושם תוכלו למצוא היצע נרחב של מופעים, הצגות ואומנות רחוב שוקקת חיים. בנוסף, תוכלו להתענג על מגוון נרחב של בתי קפה, מסעדות ובארים מקומיים המעניקים לכם שילוב מושלם של הנאה לפני או אחרי המופע.
 
חיי הלילה התוססים של לונדון מעניקים לכם חוויה מחממת לב לכל מטרת חופשה או ביקור בעיר. זה הזמן לברר לגבי לינה באחד מהמלונות בלונדון המוצעים לכם לאורך כל השנה. במסגרת חבילות נופש ללונדון ברוב המקרים תוכלו לרכוש כרטיסי כניסה למיטב ההצגות ומחזות הזמר כחלק אינטגראלי מרכישת חבילת הנופש, ובכך למעשה להבטיח לכם מקום של כבוד באחד ממחזות הזמר המוצגים ברחבי העיר. בלונדון יש יותר סרטים, יותר תרבות, יותר קולטורה והרבה יותר מחזות זמר, וכן, לונדון כן מחכה גם לכם!



 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: