אטרקציות לילדים בפריז

תמונת נוף פריז
פריז הינה יעד מצויין לטיול עם הילדים, טיסה לפריז נחשבת טיסה קצרה של מספר שעות בודדות ואתם מגיעים לעיר המציעה אפשרויות בילוי מגוונות ושפע אטרקציות מרתקות לכל הגילאים. מלבד האטרקציה העיקרית עבור הילדים שהיא "דיסנילנד פריז" (יורודיסני) תוכלו לבקר גם בגן החיות הנפלא, בפארקים הירוקים, בגני לוקסמבורג, וכמובן חובה לבקר עם הילדים במגדל אייפל, אין ילד שלא יתרשם מגובהו ומהנוף הנשקף מממנו.
פריז זו הזדמנות נפלאה להעשיר את עולמכם ואת עולמם של הילדים, בעיר ישנם מוזיאונים רבים לילדים כמו מוזיאון לאומנות נאיבית, מוזיאון הקסמים ועוד חבילות נופש שיביאו אתכם ליעדים מוכרים ופופולרים מאד בפריז. אפשר גם לשוט בסירה בנהר הסיין, לבקר ביער בולון ועוד מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות. הנה 10 מקומות שלא תרצו לפספס בטיול עם הילדים בפריז.
 
תמונת נוף פריז             תמונת נוף פריז
 
 

דיסנילנד פריז

אתר חובה למי שנמצא בפריז עם הילדים, הפארק הענק מושך אליו מאות אלפי תיירים בשנה ואפשר לבלות בו יומיים-שלושה. תוכלו לשוט בספינת פיראטים, לבקר במערב הפרוע, לשוטט ב"מיין סטריט" מראשית המאה ה-20 וכל הזמן יסתובבו סביבכם הדמויות המוכרות מסרטי דיסני. האתר מציע שפע בילויים, אטרקציות ושעשועים לכל המשפחה. מומלץ להגיע במשך השבוע, מפני שבסופי שבוע התורים ארוכים. שעות פעילות: א' 10:00-18:30, ב'-ו' 9:00-20:00 שבת עד 19:00, כתובת: Place des Passagers des Vents, 77700 Chessy.
דילים רבים לפריז כוללים כרטיסים ומסלולי טיולים הכוללים את היעד דיסנילנד מאחר והוא נחשב ליעד חובה שאסור לפספס!

מוזיאון הקסמים

כל הילדים אוהבים קסמים, ביקור במוזיאון הקסמים הוא חוויה קסומה המאפשרת לילדים ליהנות מעולם האשליות האופטיות ומאוסף עתיק של חפצים מעולם הקוסמים. בנוסף, המוזיאון מציע משחקים אינטראקטיביים, רובוטים והופעות המתקיימות כל חצי שעה. בסופי שבוע עשוי להיות עמוס, לכן מומלץ לבקר במקום במהלך ימי חול. שעות פתיחה: א', שבת 14:00-19:00, ב'-ו' 10:30-19:00, כתובת: 11 Rue Saint Paul.

שייט על הסיין

חוויה מומלצת עם הילדים, לראות את פריז והאתרים הידועים מזווית שונה. ישנן מספר חברות המציעות סיורים במסלולים שונים. אפשר לצאת לשייט בשעות הערב וליהנות ממראה מלהיב של אורות העיר מנצנצים על המים, ישנם סיורים הכוללים ארוחת ערב חגיגית על הסירה. עלייה לספינה אפשרית בכל אחת מהתחנות לאורך הנהר.

עיר הילדים Cite des Enfants

מוזיאון אינטראקטיבי הכולל שלל משחקים מאתגרים, פעילויות משותפות של הילדים, כמו בנייה באתר בנייה, מפעל בו עליהם לייצר ביחד, שעשועי מים, ניסויים מעניינים ועוד שפע הפתעות ופעילויות מקסימות. המקום ידידותי מאוד ובטוח לילדים, הם מסתובבים בעיר באופן עצמאי וזוכים לחוויה מדהימה וייחודית. יש לציין שהכניסה היא לשעה וחצי בלבד. שעות פעילות: ג' עד שבת 10:00-18:00, א' עד 19:00, ב' סגור, כתובת: Avenue Corentin Cariou 30.

יער בולון

ריאה ירוקה וענקית בלב העיר הכוללת גנים מטופחים ורחבי ידיים, מרחבי דשא ירוקים, ושפע מתקני שעשועים ומשחקים לילדים. בצדו המערבי של היער תמצאו טירה עתיקה, שרידים ארכאולוגיים ומערות מלאכותיות. ניתן לשכור אופניים וכך להתנייד בין השבילים והאטרקציות הנמצאות בכל פינה.

פארק בחזרה לעתיד Le Parc du Futuroscope

הפארק אמנם נמצא כשעה ורבע מפריז אך לחובבי הקולנוע ופעלוליו וסרטי האנימציה, זהו גן עדן. עיצובו של הפארק נעשה בהשראה עתידנית ותוכלו למצוא בו שפע הרפתקאות תלת מימדיות ועוד אטרקציות מרתקות. בכדי להגיע למקום עליכם לקחת את רכבת ה-TGV  ולרדת בתחנה הצמודה לפארק. שעות פעילות: מדי יום בין השעות 10:00-21:00. כתובת:Avenue René Monory, 86360 Chasseneuil-du-Poitou.

פארק אסטריקס Parc Asterix

כשמו כן הוא, פארק המבוסס על דמות הקומיקס הידועה אסטריקס הגאלי. בין דגם של יוון העתיקה ושיחזור של כפר גאלי, תוכלו ליהנות משפע אטרקציות מסעירות ורטובות כמו שייט אבובים, מגלשות מים ועוד מתקנים שונים בנוסף, הפארק מציע רכבות הרים שונות, ביניהן הרכבת הכי ארוכה ומהירה באירופה, מופעים מרהיבים של דולפינים ואריות ים ועוד. בחודשי הקיץ התור בכניסה ארוך, אם תגיעו באפריל-יוני, זו תקופה פחות עמוסה. שעות פעילות: כל השבוע 10:00-18:00, כתובת: BP8 Plailly 60128.

פארק דה לה וילט Parc de la Villette

הפארק הגדול בפריז, הוא מחולק ל 10 גנים בנושאים שונים ובכל אחד מהם שפע אטרקציות ופעילויות לילדים. תוכלו לשוט בסירה בתעלה החוצה את הפארק, לבקר בעיר המדע והתעשייה ובעיר המוסיקה אשר במתחם הפארק, לבקר בקולנוע המציג סרטי טבע מיוחדים ועוד הפתעות ואפשרויות בילוי רבות. מומלץ למשפחותעם ילדים. פתוח כל יום בין השעות: 06:00-13:00, כתובת: 211 Avenue Jean Jaurès. 

ארמון ורסאי

מומלץ לבקר בארמון ולהקדיש יום כדי להתחבר לבית המלוכה הפריזאי. אפשר להיכנס לארמון ולשוטט בגנים המטופחים סביב, זהו מתחם גדול ומפואר עם מזרקות, פסלים מרשימים, ומבני פאר. את הטיול בגנים ניתן לעשות באופניים, תוכלו גם לשוט באגם עם הברבורים ולשבת לפיקניק באחד הגנים. כתובת: Place d'Armes.

פארק פליימוביל

הפארק נמצא בעיירה ציורית ומקסימה על גבול פריז, כך שתוכלו לצאת קצת מהעיר הסואנת ולהירגע והילדים יוכלו ליהנות במתחם עצום עם מגוון פעילויות לכל הגילאים ולהשתולל בין אזורים בנושאים שונים כמו פיראטים, ויקינגים, אבירים ועוד. בזמן שהילדים נהנים אתם תוכלו לנוח בבית הקפה אשר במקום. הכניסה לפארק  בתשלום, ילדים מתחת לגיל 3 אינם משלמים. 



 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: