פריז עם ילדים

תמונת נוף פריז
החופשה המשפחתית מתקרבת ? מחפשים יעד אטרקטיבי בחו"ל שמצד אחד יעניק לכם ההורים אפשרות לבלות כמו שאתם אוהבים, ומצד שני יאפשר גם לילדיכם ליהנות ובגדול מהטיול המשפחתי? זה הזמן לגלות את כל האטרקציות המדליקות הממתינות לכם ברחבי פריז.
טיסות לפריז, עיר האורות, הרומנטיקה והאהבה, יפגישו אתכם עם יעד אטרקטיבי גם לכלל צרכי החופשה המשפחתית. ברחבי פריז תמצאו עשרות מונומנטים מרהיבים לצד אטרקציות תיירותיות לכל המשפחה, בתי קפה מפנקים ושווקים לצד מתחמי בילוי ושופינג לכל הגילאים, ועוד מגוון אירועים לכל המשפחה לאורך כל ימות השנה. בכתבה שלפניכם ריכזנו עבורכם את האטרקציות הבולטות ביותר בפריז לבילוי עם כל המשפחה במסגרת חבילות נופש בפריז. תבלו!
 
 
תמונת נוף פריז          תמונת נוף פריז
 

מגדל אייפל

האייקון התיירותי המפורסם ביותר של פריז מאפשר לכם לבלות מספר שעות מאתגרות וכיפיות עם כל בני המשפחה. חווית העלייה למרומי המגדל ולנקודת התצפית העליונה, היא ללא ספק חוויה מושלמת שתעניק לכם מספר רגעים כיפים ומרהיבים שגם אתם וגם ילדיכם לא תשכחו. במרומי המגדל ממתינה לכם גם חנות מזכרות מקומיות, מסעדה ונוף מרהיב.
דילים לרבים פריז עושים שימוש משמעותי במגדל אייפל ומעודדים עוד ועוד תיירים להגיע ליעד הפופולרי ולטעום מהחוויה אשר נחשבת חובה בכל ביקור בפריז.

יורודיסני

המקבילה האירופאית של דיסנילנד מעניקה לכם שעות רבות של בילוי וחוויה. הפארק שנחשב לאחד הגדולים ביותר באירופה מאכלס מתקני שעשועים רבים שיאפשרו גם ולכם וגם לילדיכם לצרוח מהנאה. הפארק ממוקם כ-30 ק"מ מפריז והוא פתוח בכל ימות השבוע. בילוי בפארק יכול להתקיים גם לאורך כל שעות פעילות המקום ואף יישאר לכם חשק לעוד. הפארק מחולק למספר מתחמים בהם תוכלו ליהנות מכל המתקנים המרהיבים והמדליקים הנמצאים בו. וכמו כן, תפגשו בדמויות רבות מסרטי וולט דיסני במתחם הקולנוע של דיסני הממוקם בפארק. יורודיסני מחולק למספר מתחמים, כאשר בכל מתחם תחשפו לעולם תוכן אחר וחוויות מרגשות שונות, בין המתחמים תמצאו את: ארץ ההרפתקאות, ארץ הפנטזיה, ארץ המערב הפרוע ועוד. הביקור ביורודיסני מתאים לכל הגילאים והוא נחשב לגולת הכותרת של כל טיול לפריז עם הילדים. במקום תמצאו מסעדות, בתי קפה, חנויות מזכרות ועוד גימיקים מדליקים שישלימו עבורכם את חווית הביקור במתחם.

גן החיות של פריז

גן החיות המקומי ממוקם ביער השני בגודלו בפריז, יער ונסן, והוא מאכלס למעלה מ-1000 בעלי חיים. גן החיות פעיל לאורך כל ימות השבוע, ואחת האטרקציות המרהיבות בו הוא תל מלאכותי הממוקם במרכז גן החיות, ועליו צמחייה טבעית המושכת אליה את עדרי העזים הנמצאים בגן. כמו כן, במקום מתקיימות הופעות והפעלות לילדים.

פארק אסטריקס

פארק מתקני שעשועים המאפשר לכם ליהנות מעוד יום חוויתי עם הילדים. הפארק ממוקם כ-30 ק"מ צפונית לפריז, והוא נחשב למתחרה הרציני והראשי באזור ל"יורודיסני". הפארק מתאפיין ברכבות הרים מהירות ובמתקני מים ושעשועים רבים. בין שלל האטרקציות בפארק תמצאו: מסלול אבובי גומי מפתיע, רכבת הרים מהירה במיוחד, מתקן המדמה הטסת מטוס, מגלשות מים מהירות, מיני רכבת לילדים הקטנים יותר, דולפינריום בו מתקיימים מופעי דולפינים, הופעות לקהל המבקרים ועוד. במקום תמצאו גם פינות ישיבה מוצלות, מגוון מסעדות ועוד הפתעות שכל הילדים אוהבים.

האקווריום של פריז

לא הרחק ממגדל אייפל תמצאו את גני טרוקדרו בו ממוקם האקווריום הגדול והמרכזי של פריז. בתוך האקווריום חיים עשרות זנים של דגים, טורפים ימיים, כרישים ועוד. המקום פעיל לאורך כל ימות השבוע, ומאשפר לכם ליהנות מחוויית צפייה מרתקת בעולם החי מתחת לפני המים.

דה לה וילט פארק

פארק ירוק ורחב ידיים המאפשר לכם שעות של בילוי במתחמים השונים הנמצאים ברחבי הפארק. פארק זה לה וילט נחשב לאחד הפארקים הפופולאריים ביותר בפריז, ומדי שנה מבקרים בו למעלה מ-10 מיליון איש. הפארק הירוק נחצה על ידי תעלת מים בה ניתן לקיים שייט פסטורלי עם כל בני המשפחה ולצפות בכל המתרחש בפארק. כמו כן, ממתינים לכם ברחבי הפארק מספר מתחמים ייחודיים הכוללים בין היתר: מוזיאון מדע, מוזיאון מוסיקה, בית קולנוע, ביקור בתוך צוללת, מתקני שעשועים לילדים ועוד. הפארק עצמו מחולק למספר גנים, כאשר כל גן מתאפיין בצורת עיצוב שונה ומיוחדת, ביניהם: גן הבמבוק, גן הדיונות, גן המראות ועוד.

שייט משפחתי על גדות נהר הסיין

דרך נעימה ופסטורלית לבילוי עם כל בני המשפחה בפריז, היא באמצעות שייט על גדות נהר הסיין. השייט מתקיים על גבי סירות מרווחות ומהודרות. ניתן לקיים במקום שייט מודרך עם מדריך מקומי. הסיור המודרך מתורגם למספר שפות באמצעות מערכת שמע המותקנת בסירה.

מוזיאון הקסמים

מוזיאון קסום הממוקם ברחוב סיינט פול במרכז פריז. בתוך המוזיאון תמצאו אוספים שונים הקשורים לעולם הקסם והאילוזיה. כמו כן, קיימים במוזיאון מגוון נרחב של מתקנים אינטראקטיביים לשיתוף הקהל, ומדי שעה עגולה מתקיים במקום מופע קסמים שיותיר אתכם פעורי פה.

אקווה

פארק מים מקורה המאפשר לכם ליהנות מחוויית מתקני מים בכל ימות השנה. הפארק הינו קומפלקס עצום המכיל מספר מגלשות מים, בריכות שחייה, מפלי מים מלאכותיים, בריכות גלים ועוד. ברחבי הפארק קיימים מתקני טניס, מתקני כושר ואולם סקווש.

דיסני סטור

חנות צעצועים ענקית של כל דמויות דיסני. החנות ממוקמת במרכז פריז, והמחירים בה זולים יותר מחנויות המזכרות ביורודיסני. תוכלו למצוא כאן מגוון עצום של פריטים הקשורות לכל הדמויות האהובות מסרטי וולט דיסני.

מוזיאון השוקולד

חוויה מפתיעה ומתוקה במיוחד ממתינה לכם במוזיאון השוקולד. כאן תמצאו שלוש קומות של שוקולד, החל מתערוכה המציגה את היסטוריות השוקולד, דרך ביקור במרכז מבקרים במפעל לייצור שוקולד הנמצא במקום ועד להפקת שוקולד באופן עצמאי על ידי כל מבקר במוזיאון.

מוזיאון הבובות

מוזיאון מרהיב המאכלס כמות גדולה של בובות. ברחבי המוזיאון מתקיימות תערוכות נושא שונות באמצעות בובות, וכמו כן, מתקיימים במקום סדנאות יצירה להכנת בובות, מופעי ילדים ועוד.

מרכז החלקה על הקרח

משטח החלקה מקצועי הממוקם במרכז פריז, ומאפשר לכם ליהנות מבילוי משפחתי על הקרח. בסופי שבוע ניתן להחליק במקום לצלילי דיסקו, ולאורך כל ימות השבוע מתקיימות במקום הדרכות מקצועיות להחלקה על הקרח.

תיאטרון הקומדיה

אולם מופעים הממוקם ברובע הלטיני של פריז. מדי יום מתקיימים במקום הצגות ילדים מושקעות ומרהיבות. הצגות הילדים מתקיימות בשעות הבוקר בלבד, והמקום פעיל לאורך כל ימות השבוע, למעט ימי שני.

המוזיאון הימי

מוזיאון שכל כולו מוקדש לצי הצרפתי המפואר. ברחבי המוזיאון תמצאו מגוון תערוכות המציגות פריטים מעולם המים, החל מאוספים שונים של מפות, דרך כלי נשק ימיים עתיקים ועד למודלים מדויקים של ספינות קרב ששימשו את צבא נפוליאון.

מונסו פארק

פארק נעים ופסטורלי הממוקם באזור הרובע ה-8 של פריז. ברחבי הפארק תמצאו פירמידות מוקטנות, מבנה של תחנת רוח הולנדית, מצודה סינית עתיקה, מרחבי פרחים צבעוניים, מתקני שעשועים לילדים ועוד.
 
בנוסף לכל האטרקציות המופיעות לעיל, תמצאו בפריז שפע של מתחמי קניות ובילוי שבכל אחד מהם תוכלו למצוא מגוון הפעלות ואטרקציות לילדים. מבחינת אפשרויות האירוח והלינה יש מגוון עצום של מלונות בפריז בדרגות שונות כך שהם יכולים להתאים לכל תקציב. זה הזמן לתכנן את החופשה המשפחתית הבאה שלכם ב"עיר האורות" וליהנות מכל היתרונות של טיול חוויתי להורים ולילדים כאחד. בתי המלון השונים בעיר מעמידים לרשותכם שירותי שמרטפות, דבר המאפשר לכל זוג הורים לצאת ל"דייט רומנטי" בשעות הערב והלילה וליהנות מהאווירה הרומנטית והקסומה של פריז.

 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: