אטרקציות לילדים בברלין

תמונת נוף ברלין
ברלין, עיר מרהיבה ביופייה, אלגנטית מחד ופאנקית מאידך, מציעה למטייל בה עולם של עושר תרבותי, הסטורי, קולינרי ועוד. על פניו העיר משדרת רושם מעונב, אולם כשחוקרים אותה לעומק מתגלות פנים נוספות שלה, עם אווירה צעירה ותוססת.
רבים נוטים לחשוב שהיא לא עיר שמתאימה לביקור עם הילדים. זהו מיתוס שהגיע הזמן לשבור אותו, מאחר ולעיר יש המון מה להציע לדור הצעיר, ובגדול.

תמונת נוף ברלין           תמונת נוף ברלין
 


לפניכם כל מה שרציתם לדעת על אטרקציות לילדים בברלין.
 

עיר צעירה ומפתיעה

ברלין מתחשבת מאד באזרחיה הקטנים, כולל תיירים מזדמנים. בכל פינת רחוב תמצאו, גם בשיטוט אקראי מבחר של גני שעשועים ופארקים, בחלקם מתקנים עתידנים וחדשים, לצד מתקנים מסורתיים יותר, כמו נדנדות, מגרשי חול, טרמפולינות ואוד.

אטרקציות לילדים בברלין

בנוסף לפינות הירוקות הרבות, ישנן לא מעט אטרקציות לילדים בברלין:
 
סי לייף ברלין-
 
זהו מתחם ענק המוקדש לחיי הים. במקום ניתן ללף אלמוגים ולמשש עור אמיתי של לווין, לצפות בדגים אלמוגים שונים ועוד. אין ספק שגולת הכותרת במקום היא ה"אקווה דום", האקווריום הגדול בכולם שניתן לעבור דרכו באמצעות מעלית שקופה וכך להרגיש כאילו אתם חלק מהשוכנים הימיים המצויים בו.
 
·גן החיות-
 
בברלין יש שני גני חיות, במזרחה ובמערבה. המזרחי מרוחק ותר ודורש זמן הגעה ואילו המערבי, 'צואולוגישר גארטן', הוא מתחם מרהיב ביופיו המצוי ממש במרכז העיר, בסמוך לאקווריום של ברלין. בגן מבחר מרשים של בעלי חיים, שבילים מטופחים ונקודות ירוקות בהן אפשר לנוח ולערוך פיקניק.
 
·לגו לנד-
 
עיר קטנה נחפרה מתחת לכיכר פוטסדאם המרכזית בברלין וכולה חגיגת לגו אחת גדולה. במקום מצויים דגמים עשויים לגו של מבנים בעיר, פינות עבודה ובנייה עצמאיות לילדים, מסלול לגו הרפתקני, וסרטים בתלת מימד, שכל השחקנים בהם עשויים, כמובן, מלגו.
 
· המוזיאון הטכני-
 
המוזיאון מתאים לילדים סקרנים שרוצים להבין איך פועלת מכונית, או מטוס או אפילו טחנות רוח ומנים, שמצויות גם בגודל טבעי לגמרי בפארק הסמוך למוזיאון. זהו מקו מרתק המשלב המון דמיון והנאה עם ערכים לימודיים.
 
· מוזיאון מאדאם טוסו-
 
כמו ברבות מערי אירופה, גם כאן מצוי מוזיאון השעווה המהנה ובו פסלי שעווה של שחקנים, זמרים, כוכבים מכל הזמנים ומפורסמים נוספים.

חופשה משפחתית מושלמת

ברלין היא מקום נפלא לחופשה משפחתית. יש בה מבחר גדול של פעילויות, אווירה טובה ואנרגיות מצוינות. כפי שניתן לראות יש לא מעט אטרקציות לילדים בברלין, שייהנו ממבחר פעילויות מהנות ומשפע הנופים, הצבעים והריחות המאפיינים כל פינה בעיר המקסימה הזו.
אפשר לחשוף את הילדים הגדולים יותר להסטוריה של היער ולהציג בפניהם את חומת ברלין, או מה שנשאר ממנה, לספר על תקופות אחרות ולעורר בהם עניין להכיר עוד את העיר היפה.
רוצים לקבל מידע נוסף? באתר דיזנהאוז תוכלו למצוא מידע על טיסות לברלין ף מועד הטיסות, חבילות נופש ועוד המלצות לחופשה מושלמת לכל המשפחה.
 
רוצים לקבל מידע נוסף? באתר דיזנהאוז תוכלו למצוא מידע על טיסות לברלין  מועד הטיסות, חבילות נופש ועוד המלצות לחופשה מושלמת לכל המשפחה.



 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: