ברלין עם ילדים

תמונת נוף ברלין
ברלין היא יעד נפלא לטיול עם הילדים, מלבד מוזיאונים מרתקים ואתרים היסטוריים מעניינים, תוכלו ליהנות משפע אטרקציות ומאתרים מרתקים המתאימים לכל המשפחה. שייט באגמים ובתעלות, מוזיאונים לילדים, גן חיות, אקווריום ענק, בתי קפה מיוחדים המתאימים לילדים ועוד.
טיסות לברלין יביאו אתכם לאחד היעדים המעניינים והפופולרים ביותר בעולם עם שלל אטרקציות למגוון עצום של קהלים החל מקהל של משפחות, ילדים, צעירים ואפילו בני הגיל השלישי. ברלין מלאה באתרים תיירים, תרבות ושפע של קולינריה מהממת.
 
ברלין התוססת והחדשנית מציעה מרכזים גדולים בהם תמצאו פעילויות מפתיעות לילדים, לגולנד מהמם, גני שעשועים מלהיבים, ועוד שלל אטרקציות המתאימות לכל הגילאים.

תמונת נוף ברלין           
 


הנה 10 מקומות שלא כדאי לפספס בחופשה המשפחתית בברלין:

גן החיות Zoologischer Garten
גן החיות הוותיק הוא אחד האתרים המומלצים בו כדאי לבקר, יש בעיר שני גני חיות אך זהו הגדול והמוצלח ביניהם. בגן חיים מעל 15 אלף בעלי חיים מכל המינים וכל הסוגים, ביניהם דובים לבנים, דובי פנדה, אריות, ג'ירפות ועוד. שטח הגן גדול ומטופח, אם אתם מטיילים עם קטנטנים, קחו בחשבון שההליכה מרובה, אך עם זאת, יש חלקים מרוחקים עליהם אפשר לוותר. שעות פתיחה: כל השבוע 9:00-17:00, כתובת:Hardenbergplatz 8.
 
האקווריום של ברלין
סמוך לגן החיות נמצא האקווריום של ברלין, כנסו ותזכו להציץ בעולם המרתק של החיים מתחת למים. שפע של יצורי מים החיים בבריכות ואקווריומים גדולים, דגים, מדוזות, צבי ים ועוד חיות ימיות שלא הייתם מאמינים שקיימות. ניתן לקנות כרטיס משולב עם גן החיות, אך הדבר יחייב אתכם להיות בשני המקומות באותו היום. עם ילדים צעירים, שניהם ביחד עלולים להיות יותר מדי, לכן, מומלץ לרכוש כרטיסים נפרדים לכל אטרקציה. שעות פעילות: 10:00-19:00, כתובת: Spandauer strasse 3.
 
לגולנד (Llegoland Discovery Centre)
אל תפספסו את ארץ הלגו, מומלץ מאוד לילדים וגם למבוגרים צעירים ברוחם. חברת לגולנד מפעילה מתחם גדול עם שלל פעילויות מרתקות ומתקנים שונים לכל הגילאים. רכבת הרים קטנה, מינילנד בה יוכלו הילדים לראות מבנים ואתרים מפורסמים, אולם קולנוע בו מוקרנים סרטים בארבעה מימדים ועוד הפתעות. בשעות הבוקר והצהריים די עמוס ובשעות אחה"צ רגוע יותר. שעות פעילות: כל השבוע 10:00-19:00, כתובת: Postdamer Strasse 4.
 
שייט בתעלות ובאגמים
בטיול עם הילדים בברלין, אסור לפספס את השייט בנהרות, זוהי אטרקציה מלהיבה שכולם יאהבו. ישנן חברות שונות המפעילות ספינות איתן אפשר להפליג בתעלות או לצאת לכמה שעות של הפלגה מהנה. חלק מהספינות מקורות בגג זכוכית, כך שטיפטוף לא יהרוס את החוויה. ישנם כמה קווי מעבורת בהם תוכלו לשוט בחינם אם יש לכם כרטיס נסיעה בתחבורה ציבורית. כתובת:Karl Liebknecht 1.
 
עולם השוקולד הצבעוני של ריטר ספורט
מומלץ להגיע לחנות העצומה הזאת, מלבד החוויה של הגודל וכמות המתוקים שבה, תוכלו לעבור מסלול חוויתי וללמוד איך מכינים שוקולד. ישנו מתחם לילדים בלבד (7-18) בו יוכלו הילדים להכין בעצמם שוקולד. בשעות הבוקר העומס סביר, בשעות אחה"צ לעתים צפוף יותר.
שעות פעילות: ב' עד ד' 10:00-19:00, ה' עד שבת 10:00-20:00, א' 10:00-18:00 כתובת: Franzosische Strasse 24, 
 
הכדור הפורח
חוויה מומלצת לכל המשפחה, לראות את העיר מזווית אחרת, שונה ומרתקת. הכדור הפורח מרחף מעל העיר, אמנם משך הסיור הוא רק רבע שעה, אך זו אטרקציה שהילדים לא ישכחו. שעות פעילות: כל השבוע 10:00-22:00 כתובת: Zimmerstrabe 97.

אטרקציות בברלין
 
עולם המרצדס (Mercedes Welt)
גם מי שלא חובב מכוניות יוכל ליהנות בעולם המרצדס. המקום מציעה שלל פילויות לילדים, ביניהם שיעורי נהיגה לזאטוטים מגיל 5, מוזיאון מרתק המציג את כלי הרכב של החברה וההיסטוריה שלה וישיבה במכונית המירוץ פורמולה 1. צריך להזמין כרטיסים מראש בטלפון: 030-3901-1813. שעות הפעילות: ב'-ו' 6:00 עד חצות, שבת 8:00-22:00, א' 10:00-22:00. כתובת: Salzufer 1.
 
בית קפה לילדים Kinder Café Kids Planet
לא תרצו לפספס את בית הקפה המיוחד הזה, לילדים ולמבוגרים, המציע פינות משחק חמודות, צעצועים מעניינים וספות נוחות. המקום מאוד ידידותי ומאפשר למבוגרים ליהנות מאוכל מצויין בזמן שהקטנטנים נהנים ומשחקים. שעות פתיחה: ב', ד'-ו' 14:00-19:00, שבת-א' 12:00-19:00, ג' סגור. כתובת: Dameschkestrabe 4.
 
Loxx
אחד ממרכזי ההפעלה המרתקים לילדים, הפועלים בעיר, הוא הלוקס הנמצא בקניון אלכסה, בו אפשר לבלות כמה שעות בימים קרירים יותר. אחת האטרקציות המלהיבות במקום היא רכבת קטנה בה יוכלו הילדים לדהור דרך רחובות ברלין בדגם מוקטן. שעות פעילות: כל השבוע 10:00-20:00, כתובת: Grunerstrabe 20.
 
פארק טירגארטן (Tiergarten)
הריאה הירוקה של ברלין, פארק גדול ויפהפה אליו מומלץ להגיע בכדי להירגע מהעיר. מקום נפלא עם עצים מרשימים, אגמים ונחלים, בו אפשר לטייל בהנאה והילדים יוכלו להתרוצץ עם הסנאים המתוקים המציצים מבין העצים. בימי ראשון יש במקום שוק פשפשים צבעוני, בשדרה המרכזית.


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: