מחוז רתמינו

טיסות לכרתים ייקחו אתכם לאזור רתימנו הנוף של מחוז רתמינו רצוף ביופים אידיאליים ומפרצונים מבודדים עם מים צלולים. ראוי לציין את אחד החופים הפופולאריים והיפים ביותר באזור - חוף Preveli אשר נראה כמו לגונה עם מי טורקיז, עצי דקל וחול חמים. כשמזמינים חבילות נופש בכרתים חובה לשלב ביקור ברתימנו.
 
 

חוף Preveli

שוכן כ-40 ק"מ מדרום לעיר ריתמנו והוא נחשב לחוף המפורסם והאידיאלי ביותר באזור. החוף נותר לגונה אקזוטית. הוא מעין נווה מדבר של עצי דקל עם מים צלולים בצבע טורקיז וחול רך. נהר הקורטאליוטיס מסתיים בחוף הנהדר הזה וכך נוצרת דלתא. מלבד עצי הדקל היפים במקום ישנה צמחייה רבה מסביב לחוף והנהר וכך נוצר לו נוף גן עדן חלומי.
בזכות יופיו יוצא הדופן, חוף Preveli הוא גם מאוד עמוס בעונת הקיץ. ניתן להגיע אליו ברגל מאזור החנייה באזור או ע"י סירות דיג היוצאות כל יום מ- Plakias ומ-Agia Galini.
 
 

חוף Agia Galini

העיירה Agia Galini היא עיירת דייג ציורית ומאור פופולארית השוכנת כ-60 ק"מ מדרום לעיר רתימנו ויש לה חוף מאורגן יפיפה, ארוך וחולי עם מים נקיים. החוף מציע מגוון של מתקנים לתיירים וטווח רחב של פעילויות ספורט ימי. בחלקו המזרחי של החוף תוכלו למצוא נקודות שקטות יותר לשחייה וכן נהר קטן שזורם לתוך הים. בעיירה עצמה תיירים יוכלו ליהנות מאפשרויות אירוח רבות ומגוון פעילויות פנאי ובידור.
 
 
 

חוף Perivolia

עיירת החוף Perivolia שוכנת בכרתים והיא חלק ממחוז רתימנו. החוף נמצא כ-2 ק"מ ממזרח לעיר רתימנו. החוף נחשב לאחד מהחופים החשובים ביותר במזרח התיכון. החוף החולי והארוך הזה הוא חלק מהחוף הארוך של רתימנו. הוא מתחיל החלק הצפוני והוא חשוף לרוחות הקיץ הצפוניות. החוף הוא די מאורגן ויש לו בתי מלון ואפשרויות לינה אחרות. יש באזור הרבה אפשרויות לבילוי, בידור ופנאי- מסעדות ובתי קפה. חיי הלילה גם הם תוססים עם מגוון פאבים. כמו כן ניתן ליהנות בחוף משלל פעילויות ספורט ימי. בחוף יש גם מיטות שיזוף ושמשיות. ניתן להגיע לחוף במנונית מהעיר רתימנו, אוטובוס, השכרת רכב או אופנוע. אפשר גם ללכת ברגל ממרכז העיר עד לחוף.
 
 
 

חוף Platanias

ממוקם כ-4 ק"מ ממערב לעיר רתימנו. זהו חוף יפיפה וחולי. ניתן להגיע אליו מרתימנו ע"י אוטובוסים המגיעים אליו באופן קבוע. מדובר בחוף מאוד מאורגן ומציע מגוון אפשרויות ךינה. לחוף יש מספר טברנות יווניות המציעות אוכל מקומי ואת ההזדמנות ליהנות מחוף מקסים בימי שטופי השמש הרבים ביוון.

חוף Bali

Bali היא עיירת חוף ציורית. היא שוכנת בהרים הסובבים את מפרץ Bali, כ-35 ק"מ ממזרח לריתמנו, בחלק הצפוני של כרתים. מפרצים קטנים מפוזרים לאורך קו החוף בחזית העיירה כך שהתיירים יכולים ליהנות מאווירה שקטה ורגועה או ממפרצים מוסדרים היטב עם מים נקיים. בעיירה ובאזורים מסביב יש הרבה טברנות, בתי קפה ואפשרויות לינה.
 
 

חוף Panormos

Panormos היא עיירת דיג השוכנת בקו החוף הצפוני של כרתים, כ-20 ק"מ ממזרח לרתימנו. יש לה חוף חולי מוסדר היטב עם מים צלולים. יש באזור הרבה טברנות ואפשרויות בילוי עם נוף מדהים של הים.
 
 

חוף Adele

החלק הצפוני של חופי ריתמנו הוא רצועה ארוכה וחולית המשתרעת על פני כ-20 ק"מ. במרחק של כ-5 ק"מ מהעיר ריתמנו שוכן חוף Adele המפורסם הנחשב למאוד פופולארי בקרב משפחות של תיירים. החול הנקי והחוף הנעים הם אידיאליים להליכה לאורך המפרץ שם ניתן למצוא בנקל אזורים מבודדים ופרטיים או לחילופין לשבת על כסאות נוחים וליהנות מהשמשיות והאזורים המוצללים שמציעות הטברנות והפאבים לאורך החוף. האזור סביב החוף נחשב לאחר מהמקומות התיירותיים המפותחים והידידותיים ביותר בריתמנו. בזמן שהמקומיים נותנים לכם להרגיש בבית, אתם יכולים לסייר סביב העיירה Adele, כ-2 ק"מ מהחוף. חנויות רבות מעטרות את קו החוף וביניהן חנויות בגדים, דברי אמנות, מזכרות ועוד. ניתן להגיע אל החוף באמצעות אוטובוס מריתמנו וכן מהרקליון במרחק של 1 ק"מ. העיירה Platenes באזור מציעה מגוון פעילויות ספורט ימי, פאבים, מגרשי גולף וטברנות מצוינות.
 
 

חוף Agios Georgios

הוא חוף מבודד בחלק הדרומי של ריתמנו, בסמוך ל Agia Galini. הוא נמצא בערך כ-60 ק"מ מדרום לעיר ריתמנו וניתן להגיע אליו באמצעות רכב או ע"י סירה מ- Agia Galin. אין שם מתקנים לתיירים. אין שמשיות, מיטות שיזוף או טברנות. מדור בחוף מבודד מאוד שניתן להינות בו מפרטיות הרחק מהאזורים העמוסים.


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: