חיי לילה בקוס

טיסות לקוס ייקחו אתכם אל אחד מהאיים היווניים הפופולאריים ביותר. האי היווני קוס, הוא חלק מקבוצת האיים ההדודקאנסים, והוא מרוחק כ-4 ק"מ מחוף בורדום שבטורקיה. אורכו של האי הוא כ-40 קילומטרים ורוחבו הוא 8 קילומטר בלבד. האי קוס נחשב לשלישי  בגודלו בקבוצת האיים הדודקאנסים, וביחד עם האי רודוס הוא נחשב לאחד מאתרי הבילוי והמסיבות הפרועות של איי יוון. חבילות נופש לקוס יש בשפע ובעיקר בעונת הקיץ הן הופכות לפופולאריות במיוחד. מבחינת אפשרויות הלינה והאירוח יש מגוון של מלונות בקוס - החל ממלונות פשוטים וכלה במלונות יוקרה ופאר.
חיי הלילה של האי קוס מורכבים ממגוון נרחב של בארים מקומיים, מועדוני ריקודים, טברנות, הופעות חיות ומגוון אירועים המתקיימים ברצועת החוף ובטיילת התיירותית לאורך כל עונת הקיץ. בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם מספר אפשרויות בילוי באי קוס. זה הזמן להכיר את חיי הלילה הסוערים והתוססים של האי, ולחגוג עד אור ראשון של בוקר!
 

מועדונים ובארים בקוס

CAMEL BAR - מועדון הממוקם באזור הנמל של העיר קוס. במקום תוכלו ליהנות ממוסיקת האוס עכשווית, מגוון נרחב של משקאות אלכוהול וקוקטליים, והמון אווירה צעירה ומגניבה בכל לילה מחדש.
LIMIT BAR - אחד הברים הפופולאריים ביותר בקוס. המקום פועל לאורך כל ימות השנה, גם במהלך החודשים הנמצאים מחוץ לעונת התיירות. במקום תמצאו מופע אורות לייזרים, מגוון משקאות אלכוהוליים והרבה אווירה טובה.
KINGS AARM’S PUB - פאב פופולארי הממוקם בעיירה "קרדמנה" הממוקמת במרחק של 30 ק"מ מהעיר קוס. הפאב פועל רק במהלך עונת התיירות במקום, בין החודשים אפריל לאוקטובר, והוא פועל החל מהשעה 12:00 בצהריים ועד לשעות הקטנות ביותר של הלילה.
FASHION CLUB - מועדון הזוכה לפופולאריות עצומה בקרב הבליינים באי קוס. מופע הלייזרים המרהיב המתקיים במקום לצד מוסיקה עדכנית והמון אלכוהול, הופכים כל אירוע למסיבה חגיגית במיוחד!
HEAVEN - מועדון לילה הממוקם בקרבת חופי הרחצה של העיר קוס.
KAULA - מועדון לילה נוסף הממוקם בסמוך לחופי העיר קוס.
DEL MARE - בר אינטרנט הפעיל לאורך היום כבית קפה ובשעות הערב תוכלו ללגום בירה קרה וליהנות ממגוון קוקטליים אלכוהוליים.
PAPAS BEACH CLUB - מסעדה- בר –קפה והכל תחת קורת גג אחת. ממוקם באיזור החוף בעיר קוס.
JAZZ& BLUES CAF - מועדון המתמחה במוסיקת גאז ובלוז מכל התקופות.
 

טברנות ומסעדות

האי קוס משופע במגוון טברנות מקומיות ומסעדות תיירים עם מגוון מנות ממטבחי כל העולם. בין המסעדות והטברנות המובילות ברחבי האי תמצאו את:
 
 
PLASA - מסעדת מטעמים יוונים הממוקת ליד חוף
OLD RIBER - טברנה מקומית המציעה לכם מגוון נרחב של מטעמים יוונים אותנטיים
FAR EAST - מסעדה סינית בעיר קוס
RODINI  מסעדה יוונית אותנטית המאפשרת לכם ליהנות ממגוון אירועי מוסיקה יוונית מדי סופשבוע.
PEGASUS - מסעדת בשרים עסיסית שתעורר בכם את התיאבון באופן מיידי.

אטרקציות בילוי מסביב לשעון

האי קוס משופע במגוון נרחב של אטרקציות תיירותיות לאורך כל שעות היום והלילה. בין האטרקציות המרכזיות באי תמצאו:
KOS WATER PARK - פארק מים המיועד לכל אחד ואחת ובכל גיל. ברחבי הפארק תוכלו ליהנות ממגוון מתקני מים, מגלשות מהירות במיוחד, בריכות גלים בריכות קצף ועוד מגוון מתקני מים מדליקים.
KARDAMEN VILLA - כפר פופולארי המרוחק כ-30 ק"מ מהעיר קוס, וידוע בעיקר בשלב ריבוי מוקדי הבילוי הכוללים בין היתר: טברנות מקומיות, בארים מקומיים ומועדוני לילה.
 
 

מסיבות החוף של האי קוס

לאורך כל רצועת החוף המרשימה באי קוס תפגשו בעשרות מוקדי בילוי, בארים על שפת הים ומגוון נרחב של מסיבות חוף המתקיימות לאורך כל שעות היום. בין החופים הפופולאריים ביותר באי תמצאו את:
 
 
MARMARI
TIGAKI
ANTIMACHEIA
KEFALOS
ועוד.
בכל אחד מהחופים הנ"ל, וברבים וטובים אחרים, תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של פעילויות ספורט ימי. בין יתר הפעילויות תמצאו: גלישת גלים, מצנחי רחיפה, גלישת רוח, סקי מים, צלילה, שייט לאיים נוספים באזור ועוד. בחופי הרחצה תמצאו מגוון מרכזי ספורט המשכירים לכם את כל הציוד הנדרש למגוון הפעילויות השונות.
 

המרחצאות של האי קוס

KOS THERMES - מתחם מרחצאות הממוקם כ-12 ק"מ מהעיר קוס. במקום תמצאו בריכה עם מי ים ומפלי מים תרמיים חמים ומפנקים במיוחד. המקום ידוע בסגולות הריפוי הרבות שלו, ובפינוק הייחודי המוענק לכל לקוח ולקוח.
 
 

השווקים של סימטאות העיר קוס

בסמטאות העיר קוס תמצאו ירידים ודוכנים הפועלים לאורך כל שעות הערב וחלק נכבד משעות הלילה. הירידם המקומיים נערכים בעיקר במהלך עונת התיירות במקום, ומאפשרים לכם ליהנות מהיצע נרחב של דוכני מכירה הכוללים בין היתר: פריטי אופנה, קוסמטיקה, הנעלה, שרשראות, תיקים, ארנקים ועוד מגוון מתנות ומזכרות המיוצרות בעבודת יד. בנוסף לירידים המתקיימים לאורך עונת התיירות ברחבי העיר קוס, תוכלו לבקר גם בשוק המקומי: KOS'S MARKET שוק ססגוני וצבעוני במיוחד. עשיר בתבלינים, צמחי מרפא, סבונים, זיתים, שמנים ייחודיים, יינות, גבינות, מוצרי אפייה, פירות וירקות טריים. האווירה האותנטית בשוק לצד הצבעים, הריחות והטעמים הנפלאים יעניקו לכם חוייה מעוררת חושים במהלך סיור בשוק.
 

תחבורה באי קוס

אמצעי התחבורה הפופולארי ביותר באי הוא אופניים. בכל רחבי האי תמצאו אלפי זוגות אופנים המשרתים נאמנה את התושבים המקומיים ואת אלפי התיירים היכולים לשכור זוג אופניים בכל נקודה ברחבי האי. כמו כן, באי קוס קיימת תשתית אוטובוסים מקומית המאפשרת לכם להגיע מנקודה לנקודה ביתר קלות. השכרת אופנוע, רכב או רכבי שטח מתאפשרת באמצעות סוכנות להשכרת רכב הפועולות בעיר קוס. קחו בחשבון, שכמו ביתר חלקי יוון, גם באי קוס מחירי הדלק לא זולים בכלל.
 
 

טיפים ועצות שימושיות למטיילים בקוס

אוכלוסיית קוס מונה כ-40,000 תושבים בלבד, ומרביתם מסבירי פנים ואדיבים במיוחד לאלפי התיירים הפוקדים את העיר מדי יום. רוב תושבי המקום מתפרסנים באופן ישיר או עקיף מתעשיית התיירות המשגשגת בעיר, ולכן תקבלו יחס חם ולבבי ממרבית התושבים המקומיים.
במסעדות הרבות הפזורות ברחבי קוס אין כל צורך להשאיר טיפ, שכן  החשבון כבר כולל את דמי השירות עבור המלצר ששירת אתכם נאמנה. לעומת זאת, בדוכני המזון ובדוכני המכירה הפזורים לאורך הטיילת ובכל רחבי האי, מומלץ לא להתמקח לגבי המחיר עם הסוחרים המקומיים. המקום היחידי בו ניתן להתמקח הוא בחופי הים וגם שם מומלץ לעשות זאת רק לגבי תעריף השכרת מיטות השיזוף.
באזור הבילויים של קוס תמצאו עשרות יחצנים המחלקים פליירים למיטב המסיבות ברחבי האי. מומלץ לקבל מהם טיפים והכוונה לגבי המסיבות השוות. כמו כן, רוב הפליירים לחלוקה כוללים משקה ראשון חינם או כניסה חופשית למסיבות הכי שוות, אל תהססו לרגע לקבל מידיהם את ההזמנות למסיבה.
במידה ואתם מתכוונים לבלות מדי לילה במסיבות הפרועות המתקיימות באי קוס, אין טעם שתשקיעו במלון מפואר או חדרי אירוח יוקרתיים במיוחד. את הכסף מומלץ לבזבז על שירותי הבילויים הרבים הממתינים לכם ברחבי האי.
 
אם גם אתם רוצים להצטרף לאלפי הבליינים הפוקדים את מוקדי הבילוי מדי לילה בכל רחבי האי קוס, זה הזמן לברר לגבי חבילות הנופש והדילים הייחודיים המוצעים לכם למקום, וליהנות מחווייה משחררת, מרגשת ומטריפה של בילויים לאורך כל הלילה. בעונת התיירות לאורך חודשי הקיץ, פעילים ברחבי האי קוס עשרות בארים ומועדונים שונים המעניקים לכם "גוד טיים" בכל רגע נתון. זה הזמן להכיר מקרוב את סצינת הבילויים מעוררת החושים של האי קוס.


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: