אטרקציות עם ילדים ברודוס

רודוס הוא יעד נפלא לכל המשפחה. חופים זהובים מול מים תכולים, מזג אוויר נעים, מלונות באיכות טובה ותושבים מאירי פנים. עדיין, אם אתם מחפשים אטרקציות לילדים ברודוס, כאלו שיהיו מועדות רק להם ולהנאתם, תגלו שהאי הנעים חשב גם על הדור הצעיר.

רודוס היא אחד היעדים הפופולרים בותר בעולם, טיסות רבות לרודוס יוצאות מלאות עד אפס מקום ומגיעות לאחד היעדים המעניינים ביותר. במסגרת חבילות נופש לרודוס תוכלו לתאם דילים מעניינים ברודוס, אטרקציות בלתי נשכחות, נופים מדהימים ועוד. 
 
לפניכם כל המידע על אטרקציות לילדים ברודוס, שיהפכו את החופשה המשפחתית למענגת במיוחד!
 
 

מים ועוד מים

 
האי היווני הקסום מציע שלל תענוגות לכל המשפחה. הוא שופע בחופים יפים, מועדונים וטברנות, מסעדות מקומיות, הרבה שרידים ארכיאולוגיים ושפע של הזדמנויות להנאה משוחררת וניקוי מצברים. עבור הילדים זהו גן עדן של ממש, כי מי צריך יותר ממים, שמש ומצב רוח טוב? אולם עדיין, יש לאי עוד דברים להציע ומומלץ לחשוף אותם לילדים, שייהנו ממראות חדשים וקסומים ויצברו חוויות למכביר.
 
 

עמק הפרפרים

 
שמורת טבע מקסימה, מלאה בעצים פורחים ונחל זורם במרכזה. העמק הומה אלפי פרפרים ופקעות שלהם. ההגעה לעמק הפרפרים מתאפשרת עם אוטובוסים ייעודיים לשם, המציעים הסעות בחינם.

פארק המים של רודוס הוא הגדול מסוגו באירופה!

בפארק מתקנים על טהרת משחקי המים, ביניהם בריכת גלים ענקית, אבובים, מגלשות וגם מתקנים לקטנטנים. בכלל, לצד כל מתקן רשומה דרגת הקושי שלו וההתאמה לגילאים, למשל משולש אדום מתאר פעילות אקסטרים ואילו ריבוע ירוק מציין פעילות במתקן רגוע שמתאים גם לקטנים. המקום מסודר ומטופח מאד ולא רק הילדים ייהנו בו. הפארק, פליארקי שמו, נמצא בחוף המרכזי.
 
לא רחוק מפארק המים תתקלו בטירה הקסומה. זהו מתחם ציורי ויפה שמבוסס כול על סרטים מצוירים ומחזות זמר, והוא ססגוני, משמח וחווייתי. בטירה מתקני שעשועים, כמו קרוסלת ענק, מכוניות מתנגשות ומתנפחים, משחקי וידאו ועוד. המבוגרים יכולים לשבת בבית הקפה הממוקם במרכז הטירה ולצפות בילדים הנהנים.
 
 

עוד אטרקציות לילדים ברודוס

 
האי הוא חגיגה אחת גדולה של חופש, נופש ואנרגיות טובות. ביקור בכפרים האותנטיים, עם הבתים הצבועים כחול, הסמטאות הצרות והאתרים העתיקים יכולים להיות משמחים מאד לילדים שילמדו על תרבות ומסורת המקום. העיר לינדוס העתיקה היא מתקופת מי הביניים ולמרגלותיה מפרץ מקסים, זאת בנוסף לאקרופוליס הממוקם על ראש הר סמוך. בעיר העתיקה הזו ניתן לבקר רגלית או רכובים על חמור, חוויה מהנה בפני עצמה, לילדים ולמבוגרים כאחד.
 
האי שופע כפרים אותנטיים מקסימים, עם שווקים בה מוכרים התושבים את מרכולתם המקומית. המלונות עצמם מציעם שפע של פעילויות ואטרקציות לילדים, עם מתקנים בריכות, מועדוני ילדים והפעלות של צוותי בידור.
מישראל יוצאות טיסות רבות לרודוס ובאתר דיזנהאוז, עם שימוש במנוע החיפוש המתקדם שלו, תוכלו למצוא דילים לרודוס, חבילות נופש והמלצות נוספות על אטרקציות לילדים ברודוס.


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: