רודוס למשפחות

רודוס, האי המזרחי ביותר בין איי יוון, משתרע על פני שטח של 1,400 קמ"ר, והוא שוכן במרחק ל 17 ק"מ בלבד ממערב טורקיה. רודוס האי הפך מזמן לנחלתם של משפחות רבות המבלות במקום את חופשת הקיץ שלהם ומזמינות חבילות נופש ברודוס. מבחינת אפשרויות האירוח והלינה יש מגוון גדול של מלונות ברודוסבדרגות שונות. אם גם אתם מתכננים נסיעה משפחתית לרודוס במהלך החודשים הקרובים, הכתבה הבאה נועדה בשבילכם.
 
 

רודוס למשפחות –רקע כללי

האי רודוס מכונה גם "אי השמש", והוא נחשב לאחד האיים הגדולים והתיירותיים ביותר בקבוצת האיים הדודקנסיים. ברודוס חיים למעלה מ-200,000 תושבים, וחלקם הגדול מתפרנס מכלכלת התיירות המשגשגת של המקום. באי רודוס תוכלו ליהנות משמש קייצית לאורך רוב ימות השנה, כאשר למעלה מ-300 ימים בשנה, הם ימים בהירים עם שמש מפנקת במיוחד. ההגעה לרודוס מתאפשרת באמצעות מעבורות היוצאות מנמלי קפריסין, טורקיה, ישראל ויעדים אחרים בעולם, וגם באמצעות מגוון טיסות לרודוס המתקיימות לאורך כל ימות השנה.
 
 

חופי רודוס

חופי רודוס הם בהחלט האטרקציה התיירותית הבולטת ביותר בעיר. לאורך חופי הרחצה פזורים אינספור מתקני תיירות, בתי מלון, קלאבים ועוד היצע נרחב של שירותים. חופי רודוס מתאפיינים במים צלולים, חול רך וזהוב ומגוון נרחב של מתקני רחצה לנוחיותכם. בין החופים הבולטים ביותר ברודוס לכל המשפחה תמצאו את:
 
 

FALIRAKI -

חוף רחצה הממוקם כ-14 ק"מ ממרכז העיר "רודוס" (בירת האי). בחוף זה תמצאו מגוון שירותי רחצה, שפע של פעילויות ספורט ימי, מועדוני טברנות ופארק מים חווייתי לכל המשפחה.
 
 

FALIRAKI WATER PARK -

פארק המים הגדול ביותר ביוון, ואחד מפארקי המים הגדולים ביותר באירופה. הפארק הממוקם בפאתי החוף מאפשר לכם להעביר שעות של בילוי והנאה מרעננים במיוחד עם כל בני המשפחה. בפארק מגוון עצום של מתקני מים המותאמים לכל גיל.
 
 

חופי LINDOS -

העיירה לינדוס הממוקמת באי רודוס מאפשרת לכם ליהנות ממספר חופי רחצה הצמודים זה לזה, ומעניקים לכם את כל שירותי הרחצה המתקדמים ביותר, לרבות, מתקני רחצה, טיילת תיירים עם בתי קפה, מסעדות וטברנות מקומיות, פעילויות ספורט ימי ועוד.

ספורט ימי באי רודוס

בכל אחד מחופי הרחצה המוכרזים של האי תוכלו למצוא היצע נרחב של פעילויות ספורט הכוללות בין היתר: צלילה, גלישת רוח, גלישת גלים, סקי מים, חתירת קיאקים, שייט אבובים, שייט סירות פדלים, משחקי כדור על החוף ועוד. בכל אחד מהחופים תוכלו להשכיר את כל הציוד הנדרש לשעות רבות של הנאה בפעילויות ספורט שונות על חוף הים או בתוך המים.
 
 

העיר העתיקה של רודוס

טיסות לרודוס יפגישו אתכם בין היתר עם העיר העתיקה. מתחם תיירותי המאפשר לכם הצצה אל אחת הערים העתיקות ביותר בעולם. האתר עצמו הוכרז על ידי אונסק"ו כאתר מורשת בינלאומי. בעיר העתיקה של רודוס תמצאו מבנים עתיקים, מונומנטים היסטוריים, מוזיאונים ומרכזי בילוי רבים הממוקמים בלב העיר העתיקה. מומלץ להקדיש יום סיור עם כל בני המשפחה ברחבי העיר העתיקה ולבקר באתרים הפופולאריים ביותר במקום הכוללים בין היתר את: רובע האבירים והטירה, הרובע היהודי, רובע היפוקרטס- המאכלס את סצינת חיי הלילה של רודוס ועוד.
 
 
 

העיר החדשה של רודוס

אומנם מדובר בעיר שנוסדה במהלך המאה ה-16, אך היא עדיין נקראת בפי התושבים המקומיים כ"עיר החדשה". המרחק בינה לבין העיר העתיקה הוא כ-20 דקות הליכה, דבר המאפשר לכם לשלב את הסיור במקום ביום אחד. ברחבי העיר החדשה מומלץ לבקר במתחם השוק החדש הסמוך לנמל. ברחבי השוק תמצאו מגוון נרחב של חנויות מזכרות, בתי קפה וטברנות מקומיות. כמו כן, תמצאו באזור חנויות מעצבים, חנויות מותגים, בתי קזינו ועוד.
 
 
 

אתרי טבע ברודוס

האי רודוס מאכלס מספר עצום של מרחבי טבע קסומים המאפשרים לכם ליהנות ממסלול חוויתי מאתגר ומרתק לכל בני המשפחה. בין האתרים הפופולאריים ביותר באי תמצאו את:
 
 

THE VALLEY OF BUTTERFLIES

 
עמק הפרפרים של האי רודוס, ממוקם כ-25 ק"מ מהעיר רודוס, ובו תוכלו לחזות במספר רב של פרפרים מזנים שונים, לטייל על גשרי העץ התלויים במקום, ולהשתכשך בנהר הנמצא מתחת לגשרים. הביקור במקום בחודשי הקיץ המוקדמים (אפריל –מאי) יאפשרו לכם ליהנות ממחזה מרהיב של אלפי פרפרים מכל הזנים ובכל הצבעים המתעופפים ברחבי העמק.
 
 

פארק שבעת המעיינות EPTA PIGES  

 
פארק לאומי הממוקם בין העיירה לינדוס לבירה רודוס. במרכז הפארק אגם צלול המנקז לתוכו שבעה מעיינות הנמצאות באזור הפארק.
 
 

RODINI PARK

 
פארק מרשים הממוקם כ-3 ק"מ ממרכז העיר רודוס. בפארק תמצאו מרחבים של שטחים ירוקים לפיקניק, נחל מרהיב התוחם את הפארק, גן חיות מקומי, מגרשי משחקים ועוד.
 
 

LINDOS

 
עיירה קסומה הנחשבת לאתר תיירותי מרכזי באי רודוס. העיירה ממוקמת כ-50 ק"מ דרומית לבירה רודוס, ובתוך העיירה תמצאו את שרידו של האקרופוליס העתיק. מבנה האקרופוליס ממוקם על גבי הר גבוה המהווה גם נקודת תצפית מהפנטת על העיירה לינדוס וסביבתה. העלייה למרגלות האקרופוליס יכולה להפוך למסע חוויתי לכל המשפחה באמצעות השכרת חמורים לצורך העלייה לראש ההר. במעלה האקרופוליס תוכלו ליהנות ממחזה נוף מרהיב המשקיף אל כל עבר חופי האי ותצפית מרשימה על העיר לינדוס.
 
 
 

הטברנות המקומיות

בכל רחבי רודוס תמצאו מסעדות מקומיות הידועות יותר בשם: טברנות. הבילוי בטברנות המקומיות מתאפשר לאורך כל שעות היום והלילה. המוסיקה היוונית השמחה, המטעמים המיוחדים והאווירה האינטימית יעניקו לכם ולבני משפחתכם מספר שעות של הנאה ובילוי בכל אחד מהטברנות הרבות הפזורות ברחבי האי.
האקווריום של רודוס
אטרקציה תיירותית לכל המשפחה הממוקמת בצפון האי. בתוך המתחם תוכלו ליהנות ממגוון עצום של אלפי מינים של דגים, צבי ים, כרישים ועוד, המאכלסים את האקווריום הגדול ביותר באי רודוס.
 
 

מזג האוויר ברודוס

האי רודוס, המכונה גם "אי השמש" מספק לכם למעלה מ-300 ימים של שמש לאורך השנה. מזג האוויר במהלך עונת התיירות (בין החודשים אפריל לספטמבר) מזכיר מאוד את מזג האוויר בישראל. הבריזה המגיעה מהים מאפשרת לכם ליהנות מרוח קרירה בשעות הערב והלילה.
 
 

תחבורה ברודוס לכל המשפחה

חברת RODA  היא התחבורה הציבורית האיכותית של האי, וקווי הנסיעה בתחבורה זו מאפשרים לכם להגיע לכל הנקודות הפופולאריות ביותר לביקור ברחבי האי ביתר קלות. ילדים עד גיל 12 משלמים כמחצית מסכום הנסיעה בתחבורה הציבורית. כמו כן, תוכלו להתנייד באמצעות רכב שכור, אותו תשכרו עוד בארץ, או לחילופין, בסוכנויות הרכב הממתינות לכם בעיר רודוס ובנמל התעופה של האי. ברוב המקרים, לא תתקלו בבעיות חנייה ברחבי האי, כולל בשטחי התיירות ההומים אדם, רק חשוב שתשימו לב לכך ששירותי הדלק ביוון יקרים במיוחד. כמו כן, תוכלו להשכיר זוגות אופניים ולצאת למסע אופניים ברחבי האי ובכל נקודות הביקור המשמעותיות של האי.
 
אם גם אתם רוצים ליהנות מאי קסום המספק לכל המשפחה מגוון נרחב של אטרקציות תיירותיות ופעילויות רבות לנופש מפנק, זה הזמן לברר לגבי הדילים הייחודים ברודוס המוצעים למשפחות. עונת התיירות ברודוס מתחילה בחודש אפריל ונמשכת עד לסוף חודש אוקטובר, וזה הזמן האידיאלי לתכנן את החופשה המשפחתית הבאה שלכם במקום. ההיסטוריה הארוכה של האי, מרכזי התיירות המתקדמים ושפע אירועי הקיץ הנערכים במקום יספקו לכם את כל המרכיבים המפנקים לצרכי החופשה המשפחתית הבאה שלכם. רודוס מחכה גם לכם!
 


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: