קניות ברודוס

רודוס הוא אי קטן ומפתיע מאד. ביחד לגודלו יש בו מרכזי קניות לא מעטים, חלקם מודרניים וחדשניים, עם חנויות ממכר מותגים בינן לאומיים ואחרים, שיש בהם חנויות ישנות ומקסימות, או דוכנים לממכר עבודות מקומיות תוצרת בית.
 
כדי לא החמיץ דבר, ריכזנו עבורכם את כל המידע על שופינג ברודוס. 
 

אי קטן ומפתיע

האי המקסים רודוס הוא גן עדן לאוהבי הנופש, החיים בטובים, הים והאוכל הטעים. אז רגע אחרי שירדתם מהטיסה לרודוס, מסתבר שגם שופינג הוא אפשרי באי, ואפילו מפתיע במגוון הרחב שלו יחסית לאי קטן למדי.
 
אזור הקניות ברודוס אינו גדול, מה שיחסוך מכם כיתותי רגליים רבים. רוב החנויות מרוכזות בחלק החדש של העיר, בצפונו של האי מול הנמל. במקום יש חנויות מותגים רבות ומוכרות ולצדן חנויות עם מותגים מקומיים וחנויות אאוטלט. המחירים הם טובים וזולים יותר מחנויות דומות ברחבי אירופה.
 
בעיר העתיקה תמצאו דוכנים רבים לממכר זהב ותכשיטים, מזכרות, מוצרי קרמיקה יפים וחפצי נוי. ברחוב סוקרטס, סמוך לכיכר היפוקרטס (איזה שמות נפלאים!) שבעיר העתיקה יש את ריכוז החנויות והדוכנים הגדול ביותר וזה גם מקום מקסים לשוטט בו, עם מראות העיר הישנה, הסמטאות הצרות והתושבים מאירי הפנים. עוד בעיר העתיקה תמצאו חנויות לממכר שטיחים, עבודות יד רקומות, מגוון ספוגים מחוספסים ועוד.
 
בעיר החדשה תוכלו לבקר בשדרה הראשית 'גליאס' ולהתרשם ממגוון מרשים ומפתיע ביותר של חנויות למטריות. לא ברור ממש למה נמכרות כל כך הרבה מטריות באי שכמעט ולא יורד בו גשם אולם אולי המבחר הזה פונה לתיירים המגיעים ממדינות גשומות. בכל מקרה זהו מראה נחמד מאוד.
 
שופינג ברודוס הוא לא שופינג אם לא קניתם קצת מהתוצרת המקומית. תושבי העיר מוכרים צמחי מרפא שרקחו בעצמם, תכשיטים בעבודת יד, כלי קרמיקה וזכוכית מצוירים ביד, מוצרי עור ועוד.
היום ישנם דילים לרודוס רבים הכוללים בתוכם טיולי קניות ושופינג במרכזים ואזורים מרכזים, דילים מסוג זה הפכו לפופולרים מאד בקרב תיירם רבים הרוצם חבילת נופש ברודוס.

בין הישן לחדש

 
רודוס הוא אי מקסים ומענג. גם שופינג ברודוס הוא חלק מחוויית החופשה ובמיוחד בשווקים המצוינים שיש באי. שוק 'מנדארקי' הוא שוק יחסית חדש וממוקם סמוך לתחנת האוטובוס המרכזית, בין העיר הישנה והחדשה ומול הנמל. הוא יפה ומסודר ומלא בדוכני מזכרות, בתי קפה ומסעדות אולם פונה בעיקר לתיירים והמחירים הם בהתאם.
 
שווה לבקר גם בשוק האיכרים 'לאיקי אגורה' שמתקיים מדי יום רביעי וחמישי ממש במרכז העיר. לשוק זה מגיעים איכרים עם מיטב התוצרת והניחוחות שעולים מהפירות והירקות, הגבינות המלוחות, הדגים והשמן פשוט מסעירים את כל החושים.
 
למשקיעים ביניכם, שעבורם שופינג ברודוס הוא גם נסיעה במיוחד לאתר מסוים, עומד נפעל קרמיקות מקסים שנמצא מעט מחוץ לעיר. בנוסף לקנייה מוצלחת של כלי קרמיקה מקסימים תיכנו גם מצפייה בהליך הכנת הכלים.
עוד מחוץ לעיר נמצאת גם חנות 'ג'מבו' המציעה מבחר עצום של צעצועים ופריטים לילדים במחירים ממש זולים. גן עד של ממש לילדים.
 
ניתן לראות שלא קשה לעשות שופינג ברודוס ההיצע המקסים של הישן מול החדש, הסמטאות הצרות עם החנויות הישנות לעומת בתי כלבו נוצצים וחדשניים הם שילוב מרענן ונעים שיוצר חוויית קנייה מושלמת.



 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: