מסעדות בסאמוס

חברת דיזנהאוז מביאה לכם מדריך אוכל, מסעדות וקולינריה בסאמוס

רוב המסעדות בסאמוס הן למעשה טברנות יווניות כמיטב המסורת, אך באי יש גם מסעדות המגישות מאכלים בינלאומיים. חלק ניכר מהמסעדות בסאמוס ממוקמות בנקודות משיכה לתיירים כגון כפר הדייגים קוקארי, העיר ואת'י, העיר העתיקה פיתגוריון וכן גם בחופי ים מוסדרים. כל המסעדות באי מציעות תפריטים מגוונים של מאכלי ים, וכל מנה מורכבת מרכיבים מקומיים טריים.
טיסות לסאמוס מביאות את התיירים לאחד היעדים המעניינים והמרתקים ביותר עם שלל אטרקציות ייחודייות, מסלולים מסקרנים ונופים עוצרי נשימה. היום ניתן לתאם דילים לסאמוס אשר בתוכם נכללת אפשרות של לינה לפי בחירתכם, דבר התורם משמעותית במקרה של חופשה משפחתית. דבר נוסף אשר פופולרי מאד לאחרונה הוא העובדה שניתן לתאם גם חבילות נופש לסאמוס, חבילות אלו מתאימות לקבוצות וכוללות בתוכן אטרקציות בלתי נשכחות.
 

מסעדת פוסידון (Poseidon)

מסעדה ים תיכונית אותנטית בכפר הדייגים קוקארי (Kokkari) המגישה בעיקר מאכלי ים. המסעדה היא עסק משפחתי המציע את התפריט העשיר ביותר באי בכל הנוגע למאכלי ים. הלובי רחב הידיים מקבל את באי המקום, לצד פינת ציורי דת ביזנטיים עתיקים, ריהוט עתיק בעבודת יד, רקמות ייחודיות, כלי קדרות וציורים נוספים שנאספו לאורך הזמן.
 
 

קפה מסעדה היפי (Hippy's)

קפה-מסעדה מגניב ופתוח בבעלות משפחתית הממוקם בצפון סאמוס, ומשלב עיצוב יווני ודרום ים תיכוני לצד מוזיקת ג'אז, רגאי, קלאסי, טריפ הופ ואמביאנט. המקום הצעיר והקליל הזה מגיש אומלטים מעולים, פסטה, דגיים טריים בגריל ושיפודים, לצד יין תוסס מעשה ידי הבעלים ומבחר משקאות ומיצים. המקום מקנה תחושת רוגע, ומתאפיין באירוח ובשאר רוח למכביר.
 
 

מסעדת אפולון (Apollon)

מסעדה יוונית הממוקמת על שפת המים בכפר קוקארי, המהווה את השילוב המושלם בין מאכלי ים קלילים ותפריט בשרי עשיר. המסעדה שוכנת במבנה מסורתי וחמים המקנה למקום אווירה ידידותית, והתפריט כולל שלל אפשרויות כגון תבשילים ביתיים, תבשילי בשר עשירים ועוד. הבעלים הוא גם השף וגם מנהל המטבח, והמקום מציע גם תפריט יינות מכובד עם כל ארוחה. חוויה של אוכל יווני אותנטי.
 

מסעדת גיאלוס (Gialos)

מסעדה יוונית הממוקמת קרוב לנמל בעיר מרתוקמבוס (Marathokambos), עם נוף לים ולדייגים הבאים והחוזרים מעבודתם. המסעדה היא עסק משפחתי מסורתי המנוהל על ידי דינה ויאני, והתפריט במקום כולל מאכלים יווניים מסורתיים מסאמוס, וכן מכל רחבי יוון.
 
 

טברנה ארטמיס (Artemis)

תושבי העיר ואת'י נוהרים למסעדת ארטמיס על בסיס קבוע, כדי ליהנות ממבחר מאכלי דגים טריים, מזטים מעוררי תיאבון ותבשילי בישול ארוך הנקראים Mayirefta. למרות זאת, ארטמיס ידועה בעיקר הודות למנת סרדינים בשם Sardeles Pandremenos, כאשר המילה השנייה בביטוי משמעה "נשואים" - זאת כי הסרדינים מוגשים בזוגות. הטברנה ממוקמת בקצה הדרום מערבי של הנמל בוואת'י והוא פתוח לאורך כל ימות השנה.
 
 

מסעדת גרין איילנד (Green Island)

מסעדה איטלקית יפהפייה בעיר ווצאלאקיה (Votsalakia), הממוקמת מול חוף הים ומציעה אוכל איטלקי אותנטי. המקום הוא עסק משפחתי שהוקם ב-2008 ומעוצב בסגנון מסורתי פשוט עם אריחים מעוצבים ותקרת עץ. המרפסת המשקיפה על הים מאפשרת לבאי המקום ליהנות מארוחה מעולה אל מול נופו של הים, ומרתף היינות המצויד היטב בהחלט משלים את החוויה עם יינות מקומיים.
 
 

מסעדת סינדיסי (Sinadisi)

מסעדה יוונית בבעלות משפחתית שהוקמה בוואת'י ב-1996 ופועלת מאז. המקום מציע אוכל יווני מעולה, פיצות ביתיות טריות הנראות כמו סירות בצק וידועות בשם Peinirli וכן לחם ביתי עבודת יד. כמו כן ניתן להזמין מבחר מאכלי פסטה וגריל, מזטים ועוד.
 

 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: