קניות בבודפשט

תמונת נוף בודפשט
טיסות לבודפשט ייקחו אתכם אל בירת הונגריה אשר הפכה בשנים האחרונות ליעד תיירותי מבוקש ופופולארי בקרב ישראלים רבים. העיר היפיפיה הזו, המתאימה באופן אידיאלי למגוון נרחב של צרכי חופשה, החל מחופשת חורף מפנקת, דרך חופשה זוגית ורומנטית ועד לחופשות קיץ משפחתיות. יש היצע נרחב של אטרקציות בבודפשט וביניהן- מוקדי תיירות רבים, מוזיאונים, יחכו לכם גם מרכזי בילוי וחיי לילה בבודפשט שיפתיעו אתכם, מסלולי טיול מרתקים ומגוון נרחב של מרכזי בילוי ופנאי, מתחמי קניות ועוד. בשנים האחרונות חבילות נופש בבודפשט הופכות לפופולאריות יותר ויותר. באשר לאפשרויות הלינה והאירוח יש מגוון עצום של מלונות בבודפשט- החל ממלונות פשוטים בתקציבים זולים יותר וכלה במלונות פאר ויוקרה.
בודפשט הממוקמת על שתי גדות נהר הדנובה, מהווה גם את המרכז התרבותי, העסקי, הכלכלי והתיירותי של הונגריה, וככזאת, היא הפכה לעיר בה תוכלו למצוא הכול מהכול!
 
במאמר הבא ריכזנו עבורכם את מתחמי הקניות והשווקים המרכזיים ביותר  בבודפשט, זה הזמן לצאת למסע שופינג מרענן בבירה ההונגרית.
  
תמונת נוף בודפשט            תמונת נוף בודפשט
 
 

קניות בבודפשט - רקע כללי

בבירת הונגריה, בודפשט, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של חנויות הפזורות ברחובות העיר, קניונים ובתי כולבו הממוקמים במתמחי התיירות בעיר, והיצע נרחב של שווקים מקומיים הפעילים בעיקר במהלך סופי השבוע. השופינג בבודפשט יאפשר לכם ליהנות מהיצע נרחב ואיכותי במחירים סבירים (יחסית לבירות אחרות באירופה, להלן רשימה של מרכזי הקניות, הקניונים והשווקים המובילים בעיר.
 

קניונים בבודפשט

WEST END CITY CENTER
הקניון ממוקם באזור המכונה "פשט", והוא מכיל למעלה מ-400 חנויות בכל תחומי החיים: הלבשה, הנעלה, תכשיטים, מוצרי בית, קוסמטיקה, אופטיקה ועוד. ברחבי הקניון תמצאו גם מתחם בילויים הכולל: למעלה מ-40 מסעדות, משטח החלקה על הקרח, אולם באולינג ענק, 15 אולמות קולנוע וחלל משחקי וידאו מפואר ומרשים. הקניון פעיל מדי יום החל מהשעה 10:00 בבוקר ועד ל-23:00, כאשר מתחם הבילויים נשאר פתוח עד לאחר חצות.
 
MAMMUT
קניון הממוקם באזור "בודה" , לא הרחק מכיכר מוסקבה המפורסמת. בקניון מספר רב של חנויות אופנה, החל מחנויות מעצבים ומותגים ועד לחנויות עודפים של מיטב החברות. כמו כן, תמצאו בקניון מגוון נרחב של בתי קפה ומסעדות מקומיות. הקניון פעיל מדי יום החל מהשעה 10 בבוקר ועד לשעת הסגירה קרוב ל-21:00. קניון זה נחשב בעיני רבים לאחד הטובים ביותר בהונגריה. 
 
ALLEE
אחד הקניונים החדשים ביותר בעיר. משתרע על פני שטח של למעלה מ-45,000 מ"ר. הקניון מאפשר לכם ליהנות מהיצע נרחב של מותגי אופנה בינלאומיים, מגוון מסעדות, בתי קפה, מתחם אולמות קולנוע וחדר כושר.
 
ARENA PLAZA
הקניון הגדול ביותר בהונגריה וברחבי אירופה כולה. ברחבי הקניון תמצאו למעלה מ-200 חנויות, מתחם אולמות קולנוע, ומגוון נרחב של מוקדי פעילות לילדים. רוב חנויות הקניון הן חנויות של מיטב המותגים המובילים מתחום האופנה הבינלאומית.
 
ARKAD
קניון נוסף הממוקם באזור "פשט". הקניון מכיל כ-170 חנויות והוא משתרע על פני 3 קומות של שופינג ובילוי. פעיל מדי יום בין השעות 10 בבוקר ל-10 בלילה. רמת המחירים בקניון נחשבת למעט יקרה יחסית לקניונים אחרים בעיר.
 
DUNNA PLAZZA
קניון יוקרתי נוסף הממוקם באזור "פשט". בקניון תמצאו 120 חנויות יוקרה, חנויות מעצבים וחנויות אופנה מובילות. כמו כן, תמצאו במקום, מתקני החלקה על הקרח, אולמות קולנוע, אולם באולינג וחלל משחקי וידאו. הקניון פעיל מדי יום, בין השעות 9:00-21:00. אחד האטרקציות הבולטות של הקניון הוא מתחם האקווריום הענקי הנמצא בו, ומציג בפניכם מגוון נרחב של דגים.
 
MOM PARK
קניון הממוקם באזור "בודה", נחשב לקניון פחות הומה ברמת קהל התיירים הפוקדים אותו. בקניון תמצאו היצע נרחב של חנויות ואת אחד ממתחמי הקולנוע היפים ביותר בבודפשט. הקניון פעיל בימים שני עד שבת החל מהשעה בבוקר ועד לתשע בערב, ובימי ראשון, בין השעות 10:00-18:00.
 
VACI UTZA מדרחוב הקניות של בודפשט
במדרחוב "ווצי אוצה" תוכלו להתחכך עם אצולת הממון של בודפשט ואנשיה המבוססים של העיר. לאורך המדרחוב פזורות חנויות אופנה, מותגים ומעצבים מכל סוג. בין יתר המוצגים תמצאו חנות קוסמטיקה של אסתי לאודר וסניף ענק של H&M. כמו כן, תוכלו לבלות בבתי הקפה והמסעדות הרבות הפזורות לאורך המדרחוב.
 
שדרות ANDRASSY
שדרה יוקרתית נוספת בבודפשט היא שדרת ANDRASSY המרכזת בתוכה מגוון נרחב של חנויות יוקרה וחנויות מעצבים. שדרת החנויות במקום נחשבת לשדרת ה"שאנז אליזה" של בודפשט והיא ממוקמת בין כיכר אליזבט לבין הפארק העירוני. המתחם כולו הוכרז על ידי ארגון אנוסק"ו כאתר מורשת בינלאומי, וזאת הודות למבנים המרהיבים הנמצאים במקום. לאורך השדרה תמצאו בנוסף לחנויות היוקרה גם מתחמי אומנות ומוזיאונים רבים.
 
אם אתם אוהבים טיולים רגליים, מסלולים מאורגנים וטיול קבוצתי, תוכלו לתאם דילים בבודפשט אשר בדרך כלל כוללים מגוון אפשרויות בתוכם כגון טיסה אל היעד הרצוי, לינה במלון או אירוח, ארוחות במהלך היום ואטרקציות שונות המתאימות לתיירים בגילאים שונים.
 

שווקים בבודפשט

בנוסף למתחמי הקניות המודרניים והחדישים שהולכים ונבנים בבודפשט, תוכלו למצוא בעיר גם מגוון נרחב של שווקים מקומיים הפעילים בעיקר בימי ראשון ובסופי השבוע. בין השווקים הבולטים בעיר תמצאו את:
 
השוק המרכזי של VACI UTZA - שוק מקורה המכיל למעלה מ-200 חנויות ודוכנים. השוק משתרע על פני שטח של למעלה מ-10,000 מטרים, והוא ממוקם בסופו של מדרחוב וואצי אוצה. השוק פעיל מדי יום, ובקומה הראשונה שלו תוכלו למצוא חנויות ודוכנים רבים לממכר מוצרי מזון (בשר, גבינות, דגים, פירות, ירקות ועוד). בקומה השנייה של השוק ממתינים לכם אמנים מקומיים המציעים לכם מגוון נרחב של יצירות אמנות, מזכרות ומספר מסעדות ודוכני מזון מקומיים.
 
ECSERI FLEA MARKET - שוק הפשפשים הגדול ביותר בבודפשט. ברחבי השוק תמצאו מגוון נרחב של פריטים מתקופת הונגריה הקומוניסטית, אוספים שונים ומגוון דוכני עתיקות המוכרים מכל הבא ליד. השוק אומנם מרוחק ממרכז העיר וממתחי התיירות, אך בהחלט שווה לטרוח ולהגיע למקום בשעות הפעילות: ימים ראשון ושישי החל מהשעה שמונה בבוקר ועד ארבע אחר הצהריים, וימי שבת החל משמונה ועד 3 בצהריים.
 

חנויות קונספט ששווה לבקר בהן

בין החנויות הקונספט המרשימות ביותר בבודפשט תמצאו את: 
 
TISZA CIPO - מותג הנעלה מקומי המאפשר לכם ליהנות ממגוון עצום של דגמי סניקרס ייחודיים המיוצרים במהדורה מוגבלת. החנות ממוקמת במרכז הקניותWEST END CITY CENTER, והיא נחשבת לאחת מחנויות הנעליים המדליקות ביותר שתבקרו בהן אי פעם. 
 
RETROCK - חנות מגניבה של פריטי אופנת מעצבים לצד מוצרים לבית ואופנה לבית משנות ה-60 וה-70. במקום תוכלו למצוא גם אוסף עצום של כרזות ופוסטרים משנות ה-50,60, 70 וה-80 של המאה הקודמת.
 
LAGUNA - הלגונה היא חנות נוספת העוסקת בפריטי אופנה משנות ה-60 וה-70, והיא ממוקמת בכתובת: KRUDY GYULA מספר 9. בחנות היצע נרחב של פריטי אופנה, תכשיטים, משקפי שמש, תיקים ועוד אקססוריז מאמצע שנות המאה ה-20 ועד לימינו.
 
ARTISTA - חנות אופנת מעצבים ייחודית הממוקמת ברחוב פושקין מספר 19. בחנות תוכלו למצוא מגוון נרחב של פריטי אופנה לנשים וגברים כאחד, שיוצרו על ידי 6 מעצבים מקומיים (ודי נחשבים). הקולקציה במקום לא מתאימה לכל אחד ואחת, והיא בהחלט מאפשרת לכם לקבל רושם כללי על תרבות האופנה והביגוד של תושבי בודפשט.
 
בודפשט, בירת הונגריה, היא ללא ספק הבירה האירופאית המשתלמת ביותר ברמת המחירים לסיבוב שופינג מפנק ומרענן. רוב מתחמי הקניות בעיר מציעים לכם אופנת מותגים במחירים משתלמים, ובחלק גדול ממתחמי הקניות תוכלו לאתר מבצעים והטבות המוענקים באופן שוטף לתיירים הרבים הפוקדים את העיר. זה הזמן לברר לגבי היצע חבילות הנופש לעיר, וליהנות ממסע שופינג שאחת הערים המתפתחות והיפות ביותר באירופה. תתחדשו! 


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: