אטרקציות לילדים באיטליה

חופשה משפחית היא הזדמנות נהדרת לזמן איכות עם כל בני המשפחה, זאת בנוסף למילוי המצברים והאנרגיות והחלפת אווירה במקום השגרה השוחקת. אם אתם מחפשים חופשה משפחתית בלתי נשכחת, תוכלו לתאם חבילת נופש באיטליה או לחילופין לשריין דילים לאיטליה שיקחו אתכם לאחד המקומות היפים והמעניינים בעולם!
צריך לקחת בחשבון שעם ילדים מבנה החופשה הוא שונה ולא כל מה שמעניין אותנו, המבוגרים, יעניין גם אותם.
אם אתם לא רוצים לקבל מבטים משועממים ושאלה נצחית שחוזרת על עצמה "מתי הולכים מכאן?", כדאי שתתכננו את החופשה באופן שגם יספק תוכן ייעודי לילדים ויעלה את מפלס מצב הרוח הטוב.
דיזנהאוז מציגה בפניכם את כל מה שצריך לדעת על איטליה עם הילדים, אטרקציות, פעילויות והרבה שמח בלב.
שפע פעילויות לכל המשפחה
איטליה היא מדינה המושכת אליה מליוני תיירים מכל העולם בעזרת טיסות לאיטליה היצאות באופן סדיר מיעדים רבים בעולם. היא מיוחדת, בעלת פנים רבות, מרגשת וקסומה. הישן מתערבב עם החדש, ההסטוריה מככבת בכל פנת רחוב וכל מחוז בה מציע שפע תרבותי וקולינרי שייחודי למקום בו אתם נמצאים.
חופשה באיטליה עם הילדים מתאפשרת בקלות בשל תשומת הלב הרבה שמוקדשת לבני הדור הצעיר במקומות רבים.
האזור שמצע את הפעילות הרבה ביותר לילדים הוא צפון איטליה, גם בשל העובדה שהוא משופע באגמים ומקורות מים שהם עצמם מהווים מקור שעשוע ופעילויות בלתי נדלות לילדים. בכלל, מומלץ להחליט על אזור מסוים לחופשה במקום לחרוש את המדינה הגדולה לאורכה ולרוחבה, במיוחד עם ילדים שמשתעממים בנסיעות ארוכות וגם מתעייפים מכל השינויים.
אטרקציות לילדים באיטליה
אטרקציות לילדים באיטליה

איזור צפון איטליה

אזור הצפון מציע שפע אטרקציות בטבע, כמו פארקי מים, מסלולי הליכה ורכיבה על אופניים, שיט באגמים ועוד.
גולת הכותרת של אזור הצפון היא אזור אגם גארדה המקסים, מוקף כולו בעיירות עתיקות ונהדרות ונופים שגם ילדים תרגשו מהם.

גארדלנד

אחד הפארקים המושקעים ביותר באירופה. במקום שפע פעילויות ומתקנים חדשניים, אזורים המחולקים לנושאים מתוך סיפורי פנטזיה ואגדות אהובות, אטרקציות מיוחדות ואווירה סוחפת. הפארק נמצא דרום מזרחית לאגם גארדה והילדים שלכם יודו לכם כל חייהם על שלקחתם אתם לשם.

פארק המים והספארי

שילוב של עולם החי וגן זואולוגי. הוא נמצא ליד ורונה ומציע סיור מרתק בפארק מעוצב להפליא.
עוד יותר צפונית לגארדה, באזור האגמים שכבר גובל בגבול עם שוויץ, נמצאים שני אגמים גולים, אגם קומו, סמוך לעיר קומו ואגם 'מאג'ורה', הקרוב יותר למילנו. מאגם זה יוצאות מעבורות שיקחו אתכם לשרשרת איים קטנים הקרויים האיים הבורומאים. בכל אי אטרקציה אחרת, כמו ארמון מלכותי ובו תצוגה מקסימה של אוסף בובות ענק, גן בוטני מקסים ומשעולי פרחים מטופחים.
בסמוך לאגם קומו ניתן לקחת רכבל המעפיל לראש הר גבוה שממנו ניתן להשקיף על האגם. בנוסף לרכבל מטפסת אל ההר מעין רכבת במסלול תלול מאד שנותן תחושה כאילו הטיפוס הוא אנכי לגמרי. הנסיעה הקצרה היא חוויה בפני עצמה, ממש כמו רכבת הרים בלונה פארק. זהו לא אמצעי בידור אלא כלי תעבורה שמשמש את תושבי העיירה הקטנה שממוקמת על ראש ההר.

איטליה עם הילדים ולא רק בצפון

אם החלטתם לבחור במרכז איטליה כיעד לחופשה עם הילדים, מומלץ לבקר בעיר ראוונה, בה נמצא פארק שעשועים ענק,'מיראבילנדיה'. הוא משופע ברכבות הרים, מתקני שעשועים חדשניים , מתקני מים וגם מתקני אקסטרים לבעלי לב חזק במיוחד.
מיני איטליה  בנויה בטוב טעם, עם דגש על כל הפרטים הקטנים, ופשרת הצצה לכל המדינה היפה הזו במתכונת מיניאטורית. האתר מצוי בסמוך לעיר רימיני.
בסמך לעיר גנואה, בצפון מערבה של איטליה נמצא מתחם ענק, 'עיר הילדים'. במקום שלל פעילויות מדליקות, כמו מבוכים, סדנאות יצירה, מתקני שעשועים ומה לא.
איטליה עם הילדים היא חופשה אחרת, מהנה ומשמחת. ילדים ימצאו עניין גם במוזיאונים לילדים המצויים כמעט בכל עיר, ועם הכנה מוקדמת, גם באתרים הסטוריים מרשימים כמו הקולוסיאום ברומא.
ברומא תוכלו גם לבקר ב'מעלית הזמן', אטרקציה ייחודית שתיקח אתכם למסע בזמן ותכיר לכם את ההסטוריה של רומא מזווית קצת אחרת.
ברחבי המדינה פזורים ארמונות עתיקים, פארקים ירוקים ועוד הרבה סיבות משמחות לילדים.
ואם כל זה לא מספיק, קנו להם גלידה איטלקית משובחת והכירו להם את טעמו של גן עדן.
רוצים טיפים נוספים? המומחים של דיזנהאוז ישמחו לספק לכם מידע על איטליה עם הילדים, אזורים מומלצים לביקור, ופרטים על טיסות למילאנו או טיסות לרומא מישראל, בכל השנה.


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: