אטרקציות במילאנו

אטרקציות במילאנו

טיסות למילאנו ייקחו אתכם אל העיר השנייה בגודלה באיטליה, ואחת הערים הגדולות והמאוכלסות ביותר באזור צפון המדינה. היא ללא ספק, אחת הערים המרתקות ביותר בעולם ברמה התיירותית. מילאנו, בירת מחוז לומברדיה באיטליה, נחשבת לאחת הערים החשובות ביותר במדינה ובאירופה כולה במגוון תחומים: החל מחיי הכלכלה והמסחר, דרך תחום האמנות והתרבות ועד לתחום האופנה, העיצוב והאסתטיקה.
במסגרת חבילות נופש במילאנו תוכלו למצוא ברחבי העיר היצע מרשים של מבנים היסטוריים, מוזיאוניים ומרכזי תרבות, מתחמי קניות ומתקני ספורט מובילים.
דילים למילאנו כוללים בהרבה מקרים אפשרויות לינה מגוונות, אטרקציות מעניינות, מסלולים מרתקים ועוד.
בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם מספר אטרקציות מרכזיות במילאנו, שיאפשרו גם לכם ליהנות מהעיר החשובה ביותר באיטליה במגוון תחומי החיים. ראוי לציין שיש גם שפע של אפשרויות לינה ובתי מלון במילאנו.
תמונת נוף בלונדון
תמונת נוף בלונדון

קתדרלת מילאנו DUOMO DI MILANO

קתדרלת מילאנו נחשב לאחד מאתרי התיירות הבולטים והמפורסמים ביותר במילאנו, והקתדרלה נחשבת לשנייה בגודלה בעולם. הצריח במבנה הקתדרלה מתנשא לגובה של 108 מטרים, אורכה של הקתדרלה הוא 157 מטר, והיא יכולה להכיל כ-40,000 אלף איש בעת ובעונה אחת. הכנסייה בנויה מאבן שיש, ובתוך המבנה תוכלו ליהנות מ-3,500 פסלים. בגג הקתדרלה ממתינה לכם עמדת תצפית הפורשת לנגד עיניכם את כל יופייה של מילנאו, וביום בהיר, אפילו תוכלו לראות באופק את פסגות הרי האלפים.
הקתדרלה ממוקמת ב-PIAZZA DEL DUOMO הנחשבת לכיכר המרכזית ביותר בעיר מילאנו. ברחבי הכיכר ממתינים לכם מוזיאונים, קניונים, חנויות ובתי קפה רבים.
 

כנסיית סנטה מריה

כנסייה המציגה על אחד מקירותיה את היצירה המוכרת ביותר של ליאונדרנו דה וינצ'י – "הסעודה האחרונה". ציור הקיר המפורסם הפך את הכנסייה לאחד מאתרי התיירות הפופולאריים ביותר בעיר.
 
CASTELLO SFORZESCO
מצודת בית ספורצה הוא למעשה מתחם מרשים המאכלס למעלה מ-10 מוזיאונים שונים העוסקים בתקופות שונות של ההיסטוריה. המצודה היא למעשה בית אצולה איטלקי ששירת את משפחת ספורצה שנחשבה לאחת המשפחות החשובות ביותר בתקופת הרנסאנס. המוזיאונים הפועלים כיום בשטח המתחם מעניקים לכם הצצה אל חייהם של גדולי האומנות, ובין היתר תמצאו במתחם מיצג מרתק ומרשים העוסק בחייו של ליאונרדו דה וינצ'י.
 
לה סקאלה TEATRO ALLA SCALA
אחד מבתי האופרה המפורסמים ביותר בעולם. תיאטרון האופרה שוכן בתוך מבנה מרשים המואר בשעות הערב והלילה בצורה מרהיבה. בתחילת שנות ה-2000 עבר המבנה שיפוץ כללי, וכיום הוא מאכלס כ-3000 מקומות ישיבה. בתוך המבנה מועלות אופרות קלאסיות, שחלקן הועלו גם בשנים הראשונות לבניית המבנה במהלך המאה ה-18. בתוך המתחם תוכלו לבקר גם במוזיאון "לה סקאלה" המאפשר לכם לצפות במגוון פריטים אוטוביוגרפיים של המלחינים הגדולים, כמו כן, תוכלו לבקר באחד התאים הגבוהים של האולם, המעניק לכם תצפית מרהיבה על מבנה האולם המרשים מבפנים. כרטיסים למופעי אופרה בתיאטרון "לה סקאלה" נחשבים למוצר מבוקש, ולכן מחירים הוא לעיתים מופקע, אך אם אתם חובבי הז'אנר, בהחלט מומלץ להתאמץ קצת למען החוויה הווקאלית.
 
הגלריה של ויקטור עמנואל השני
אתר ייחודי המשלב גם אתר זיכרון וגם מרכז קניות יוקרתי ומרשים. הגלריה ממוקמת בסמוך ל- PIAZZA DEL DUOMO, והיא נחשבת לאחד ממרכזי הקניות היוקרתיים ביותר במילאנו. המבנה המרשים נבנה במהלך המאה ה-19, והכיפה הניצבת בראש המבנה נחשבת לאחת מיצירות המופת של עולם האדריכלות. מעבר למבנה המרשים ומגוון הפסיפסים ועבודות האמנות המרכיבות אותו, תוכלו להתפנק במגוון בתי קפה ומסעדות גורמה הממוקמות במתחם, וכמו כן, מעשרות חנויות יוקרה, בוטיקים של מעצבים נחשבים ועוד.
 
אצטדיון SAN SIRO
אצטדיון סן סירו, הוא מגרשם הביתי של 2 קבוצות הכדורגל של מילאנו: אינטר ו-מילאן. חווית הביקור במגרש לאוהבי המשחק מומלצת במיוחד. במתחם המגרש תוכלו ליהנות ממוזיאונים המציגים את ההיסטוריה המפוארת של שני המועדונים הוותיקים. מומלץ לבקר באצטדיון בזמן משחק, ליהנות מהאווירה הייחודית ולהיות חלק מכל אלפי האוהדים המריעים ביציעים. כמו כן, מדי יום מתקיימים סיורים מודרכים במקום, המאפשרים לכם לגלות את ההיסטוריה המפוארת של מועדוני הכדורגל המובילים ביותר באיטליה.
 
PARCO SEMPIONE
הפארק העירוני הכי גדול במילאנו, הפארק נמצא בסמוך למצודת ספורצה, והוא מאפשר לכם ליהנות משטחים ירוקים, אגמים קסומים, ומגוון מופעים וירידי רחוב המתקיימים מתחת לכיפת השמיים במהלך חודשי הקיץ –בשיא עונת התיירות בעיר.
 
מוזיאון המדע והטכנולוגיה ע"ש ליאונרדו דה וינצ'י
מוזיאון המאפשר לכל בני המשפחה להתפעל ממגוון מיצגים טכנולוגיים הממחישים את כל תגליות המדע והטכנולוגיה לאורך ההיסטוריה.
 
רובע NAVIGLI
רובע קסום הנחצה על ידי 2 תעלות מים ומעניק אווירה של ונציה במרכז מילאנו. הרובע ממוקם בסמוך למרכז העיר, והאזור נחשב לאהוד במיוחד בקרב התיירים הרבים הפוקדים את העיר. בשכונות הרובע תמצאו מגוון עצום של גלריות, בתי אופנה נחשבים, בתי קפה ושתי כנסיות מרהיבות. בשעות הלילה הופך הרובע למתחם בילויים והמוני תיירים מבלים במגוון הפאבים והמועדונים ברובע.

רובע BRERA
הרובע הטרנדי ביותר במילאנו, מאכלס כמות גדולה של בתי אופנה יוקרתיים, חנויות יוקרה, בתי קפה מובילים ומגוון נרחב של גלריות לאמנות מודרנית ועדכנית. בשעות הלילה הופך הרובע למתחם הבילויים של צעירי מילאנו.
 
MILAN AQUARIUM
האקווריום של מילאן נחשב לאחד הגדולים ביותר בכל רחבי איטליה, והוא מאכלס למעלה מ-100 זנים של דגים מכל רחבי העולם, הנמצאים בתוך 36  בריכות ענק הנמצאות במקום.
 

מוזיאון פרארי

במרחק של שעת נסיעה ממילאנו, ממתין לכם מוזיאון פרארי המוקדש כולו ליצירת הפאר המוטורית. המוזיאון מורכב מ-3 קומות של המציגות את כל הדגמים המובילים של המכונית. כמו כן, תוכלו לצאת לנסיעת מבחן קצרה באחד הדגמים החדישים של המכונית, תמורת תוספת תשלום.
 

אופנה במילאנו

פנדי, לואי ויטון, ג'ורג'יו ארמני, רוברטו קוואלי ועוד מגוון מעצבי על ממתינים לכם בחנויות הדגל והבוטיקים הנחשבים ברחבי מילאנו. מאז ומעולם, נחשבת מילאנו למוקד תעשיית האופנה הבינלאומי, וברחבי העיר פזורים מספר מוקדי אופנה שאסור לכם לפספס. ההיצע הנרחב של חנויות האופנה בעיר פונה לכל חתך הגילאים, והעיר מהווה את בירת האופנה העולמית, בה מוצגות הקולקציות החדשות של המעצבים הגדולים ביותר בעולם מדי עונה. מתחמי הקניות המרכזיים בעיר מאפשרים לכם ליהנות מכל ההיצע האופנתי שיש למילאנו להציע לכם, בין מתחמי הקניות המובילים תמצאו את CORSO COMO 10-  קומפלקס אופנה ולייף סטייל, נחשב למתחם הקניות החשוב ביותר במילאנו. במקום תמצאו מגוון חנויות אופנה שנבחרו בקפידה להוות "חלון הראווה האופנתי" לעולם כולו. כמו כן, תמצאו במקום חנות ספרים העוסקת באופנה, עיצוב ולייף סטייל, גלריה המציגה עבודות אומנות מודרניות, ובר ייחודי הנמצא בקומת המרתף במתחם, והוא מעניק לכם אפשרות ללגום מים מינרליים מתוך אוסף מרשים של 1000 מותגי מים מכל רחבי העולם.
 
בנוסף לכל האטרקציות הנ"ל ממתינות לכם ברחבי מילאנו אטרקציות נוספות המותאמות לכל מטרת חופשה, ולכל אחד ואחת מכם. מתחמי הכלכלה, המסחר, העסקים, התרבות והאומנות במילאנו, מאפשרים לכם ליהנות מעיר תוססת ושוקקת חיים לאורך כל שעות היממה. האתרים ההיסטוריים במילאנו לצד מתחמי האופנה החדישים ותרבות הבילויים האיטלקית, יעניקו לכם את כל האלמנטים הדרושים לחופשה מפנקת בכל רגע נתון.
זה הזמן להכיר מקרוב את מילאנו, וליהנות  משפע הבוטיקים, בתי הקפה, היצע המסעדות, מתחמי התרבות, הספורט והפנאי הנמצאים בכל פינה ברחבי העיר. עונת התיירות במילאנו מגיעה לשיאה במהלך חודשי הקיץ, אך לאורך כל השנה, תוכלו ליהנות מכל האטרקציות המרכזיות בעיר!


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: