קניות במילאנו

קניות במילאנו

טיסות למילאנו ייקחו אתכם אל העיר השנייה בגודלה באיטליה, ובירת האופנה הבינלאומית, שהיא ללא ספק "גן עדן" עלי אדמות לחובבי השופינג, האופנה והחיים הטובים וזאת על רקע אינספור אטרקציות מדהימות אחרות. במסגרת חבילות נופש במילאנו תוכלו למצוא ברחבי העיר היצע אדיר ונדיר של מתחמי קניות, שדרות אופנה, חנויות יוקרה, בתי מעצבים וגם חנויות אאוטלט רבות, המציעות לכם מותגי על אופנתיים במחירי מבצע משתלמים. מבחינת אפשרויות האירוח יש אינספור מלונות במילאנו בדרגות שונות כך שחופשה בעיר יכולה להתאים לכל כיס. היום ניתן למצוא דילים למילאנו הכוללים בתוכם מלונות ושירותי לינה שונים אשר יכולים להיות רלוונטיים.
זה הזמן לפתוח את הארנק ולצאת למסע שופינג מסחרר במילאנו. בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם רשימה של החנויות המובילות, מרכזי הקניות הנחשבים והשווקים הצבעוניים והתוססים של מילאנו.
 
 
 
תמונת נוף בלונדון
תמונת נוף בלונדון

אופנת מותגי על

מזרחית ל- PIAZZA DEL DUOMO, תמצאו את "ריבוע הזהב- QUADRILATER D'ORO". ריבוע הזהב נקרא כך משום שהוא מהווה צומת מפגש בין 4 רחובות מרכזיים במילאנו. לאורך שדרה ארוכה תפגשו מספר רב של חנויות יוקרה השייכות למיטב מותגי העל האיטלקיים, רוברטו קוואלי, דולצה & גאבנה, שאנל, גוצי, טיפאני ופראדה, הם רק חלק מרשימת המותגים המובילה הנמצאת באזור.
מתחם קניות יוקרתי נוסף הוא GALLERIA VITTORIO EMANUELE II  (גלריית ויטוריו עמנואל השני). הגלריה ממוקמת בסמוך ל- PIAZZA DEL DUOMO, והיא נחשבת למתחם הקניות הוותיק ביותר בעולם. המבנה המרשים והעתיק, עם הכיפה המפורסמת והייחודית, בשילוב החדשנות העיצובית של מותגי העל הנמצאים בו, מאפשרים לכם ליהנות מאחד ממתחמי הקניות האלגנטיים והיוקרתיים ביותר ברחבי אירופה. במתחם מספר רב של מותגי על אופנתיים, בתי קפה, מסעדות גורמה ומבחר חנויות תכשיטים, זהב ויהלומים.
אחד ממתחמי האופנה המשפיעים והחשובים ביותר במילאנו (ובעולם כולו) הוא CORSO COMO 10-  קומפלקס אופנה ולייף סטייל. במקום תמצאו מגוון חנויות אופנה שנבחרו בקפידה להוות את "חלון הראווה האופנתי" לעולם כולו. כמו כן, תמצאו במקום חנות ספרים העוסקת באופנה, עיצוב ולייף סטייל, גלריה המציגה עבודות אומנות מודרניות, ובר ייחודי הנמצא בקומת המרתף במתחם, והוא מעניק לכם אפשרות ללגום מים מינרליים מתוך אוסף מרשים של 1000 מותגי מים מכל רחבי העולם.
 

בתי כלבו במילאנו

 
LA RINASCENTE -
סניף מקומי של רשת חנויות כלבו אירופאית ויוקרתית. בית הכלבו ממוקם בבניין בן 8 קומות מול ה- PIAZZA DEL DUOMO. הקומה הראשונה מוקדשת כולה למוצרי טיפוח, פרפומריה וקוסמטיקה. 4 קומות מוקדשות לאופנת נשים, גברים וילדים, וכוללת גם מגוון פריטי אופנה של מותגים מובילים. בקומה השביעית של המבנה תוכלו להתפנק בבתי קפה, מסעדות וסושיה משובחת במיוחד. הקומה ה-8 היא למעשה קומת הגג וממנה ניתן להשקיף על הכיכר המפורסמת של העיר.
 
 
COIN -  
בית כלבו הממוקם במידה המזרחי של מילאנו. בית הכלבו מתמחה בהלבשת גברים, נשים, ילדים ובני נוער, והוא מאכלס מספר רב של פריטי לבוש ממותגים. הכלבו נמצא במבנה בין 8 קומות, ומלבד קומות ההלבשה וההנעלה, תמצאו במקום גם מחלקת תיקים, מחלקת כלי בית ומחלקת קוסמטיקה. בקומה העליונה של בית הכלבו תוכלו ליהנות ממספר מסעדות, בתי קפה, בארים ונקודת תצפית מרהיבה.
 

מרכזי OUTLET

 
DMAGAZINE OUTLET -  
ברחבי מילאנו תמצאו 3 סניפים של רשת האאוטלטים הפופולאריות ביותר באיטליה. בחנויות הרשת תמצאו מגוון נרחב של מותגי אופנה במחירים והנחות משתלמות במיוחד, המגיעות לעיתים עד ל-70% הנחה מהמחיר המקורי. בחנויות הרשת תמצאו בעיקר פריטי אופנה (הנעלה והלבשה) לנשים.
 
 
OUTLET 2000 -  
דולצה&גאבנה, גוצי, שאנל ועוד מגוון נרחב של מותגי אופנה ממתינים לכם כאן בהנחות מטורפות של 20-70% הנחה. בית הכלבו האהוד והפופולארי ממוקם במערב העיר, והוא מציע בעיקר עודפי מעצבים בהחנות מטורפות לכל המשפחה. המרכז מלא בקונים לאורך כל שעות היום, ולכן מומלץ להקדים ולהגיע בשעות הפתיחה.
 
 
SALVAGENTE -  
מרכז אאוטלט נוסף המתמחה במכירת עודפי מעצבים במחירים מיוחדים. המרכז נמצא בצידה המזרחי של מילאנו, והוא נחשב לאחד הוותיקים בעיר. הסחורות במקום מסודרות לפי שם המותג, צבעים ומידות, ומאפשרת לכם למצוא כל דבר במהירות שיא!
 

שווקים במילאנו

PAPINIANO MARKET -  
שוק פאפיניאנו הוא שוק הפשפשים הוותיק והפופולארי ביותר במילאנו. השוק ממוקם בסמוך לאזור תעלות מרהיב במערב העיר, והוא מאפשר לכם  ליהנות משוק ססגוני וצבעוני המאכלס כמות עצומה של פריטי וינטג' ויד שנייה. בשוק תוכלו למצוא הכול מהכול, החל מפירות, ירקות ודוכני מזון, דרך בגדי מעצבים במחירי עודפים ועד כלי בית ועבודות אמנות ייחודיות. השוק פעיל בימי שלישי ושבת בלבד החל מהשעה 8 בבוקר, ומומלץ להגיע כמה שיותר מוקדם על מנת ליהנות מהמציאות המשתלמות ביותר במקום.
 
FIERA DI SENIGALLIA -
יריד העתיקות של מילאנו. היריד ממוקם לרובע NAVIGILI בדרום מילאנו, והוא מאפשר לכם ליהנות מהיצע נרחב של סחורות ופריטים ישנים המוצעים מתוך אוספים פרטיים. בין יתר הפריטים המאכלסים את דוכני היריד תמצאו: ספרים ותקליטים משנות ה-60 וה-70, פריטי אופנה עתיקים, ספרי קומיקס, כרזות ופוסטרים ישנים ומקוריים ועוד מגוון מוצרי כלי בית, עבודות יד ותכשיטים. היריד פועל מדי יום שבת החל מהשעה 9 בבוקר ועד ל-7 בערב.
 

איפור וטיפוח

 
KIKO -  
מותג קוסמטיקה איטלקי, המאפשר לכם ליהנות ממגוון עצום של מוצרי טיפוח, בישום וקוסמטיקה במחירים משתלמים במיוחד. הסניף המקומי נמצא בדרום העיר והוא אחד מהגדולים ביותר של הרשת בכל איטליה.
 
SEPHORA -  
הסניף המקומי של רשת הטיפוח והקוסמטיקה הצרפתית. במקום תמצאו היצע נרחב של מוצרי בישום, קוסמטיקה וטיפוח, וחלק גדול מהמוצרים אינם מוכרים לקהל הישראלי. רוב מוצרי הטיפוח שייכים למותגי הקוסמטיקה הגדולים והיוקרתיים ביותר בעולם, ובהתאם גם רמת המחירים במקום. לרשת מותג פרטי משל עצמה הנמכר בסניפי הרשת במחירים נוחים.
 

אזורי קניות במילאנו

PIAZZA DEL DUOMO -  
הכיכר המרכזית של מילאנו מכילה בתחומה גם מספר אתרי תיירות פופולאריים וגם מספר נרחב של חנויות יוקרה, בתי קפה ומסעדות. התיירים הרבים הפוקדים את קתדרלת מילאנו הנמצאת בכיכר, נהנים מהיצע החנויות הפזורים בכיכר, ותוך כדי הסיור התיירותי שלהם במקום הם נהנים מגלידה משובחת, קפה איכותי והיצע נרחב של מסעדות איטלקיות אותנטיות!
 
 
רובע NAVIGLI
 
רובע קסום הנחצה על ידי 2 תעלות מים ומעניק אווירה של ונציה במרכז מילאנו. הרובע ממוקם בסמוך למרכז העיר, והאזור נחשב לאהוד במיוחד בקרב התיירים הרבים הפוקדים את העיר. בשכונות הרובע תמצאו מגוון עצום של גלריות, בתי אופנה נחשבים, בתי קפה ושתי כנסיות מרהיבות. בשעות הלילה הופך הרובע למתחם בילויים והמוני תיירים מבלים במגוון הפאבים והמועדונים ברובע.
 
רובע BRERA
 
הרובע הטרנדי ביותר במילאנו, מאכלס כמות גדולה של בתי אופנה יוקרתיים, חנויות יוקרה, בתי קפה מובילים ומגוון נרחב של גלריות לאמנות מודרנית ועדכנית. בשעות הלילה הופך הרובע למתחם הבילויים של צעירי מילאנו.
 
בנוסף לכל האזורים, החנויות, השווקים ובתי הכלבו המופיעים לעיל, תוכלו למצוא במילאנו גם היצע נרחב של חנויות אופנה של מותגים מובילים ושל מעצבים בתחילת דרכם, המתאפיינים בעיצובים ייחודים ולא שגרתיים. מסע קניות במילאנו יאפשר לכם ליהנות ממלתחה חדשה עם הרבה סטייל, ואם תדעו לאתר את החנויות המשתלמות, תוכלו לארגן לעצמכם יופי של קולקציה במחירים משתלמים במיוחד.
זה הזמן לצאת למסע מרגש של קניות ובילויים ברחבי מילאנו, וליהנות מכל ההיצע העדכני והטרדני שיש ל"בירת האופנה העולמית" להציע לכם. ברחבי העיר פזורים גם חנויות המפעל של המעצבים המובילים והמותגים הגדולים, דבר שיאפר לכם לקבל הצצה לטרדנים הבאים בעולם האופנה הבינלאומי! תתחדשו!


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: