אטרקציות לילדים ברומא

רומא, עיר יפהפייה, מלאה בקסם, הוד והדר, מושכת אליה מוני תיירים מדי שנה. אם תכננתם את הנופש ברומא הבא שלכם ומתלבטים מה לעשות עם הילדים, תוכלו לתאם דילים לרומא המתאימים בדיוק לילדים וכן, טיסות לרומא בשעות נוחות יותר לילדים.

סתבר שמעבר ליופי ההורס של העיר הזו, יש גם המון אטרקציות לילדים ברומא, ייעודיות להם ומתוכננות להנאתם, ובשורה התחתונה גם להנאתכם.
לפניכם כל המידע החשוב על אטרקציות לילדים ברומא. תיהנו!
 

חוויה מעשירה ומרתקת

בירת איטליה מציעה המון חוויות למטיילים בה. המבנים המרשימים, השרידים ההסטוריים העוצמתיים, הכנסות המדהימות ביופיין, הכיכרות, המזרקות וכמובן הפיצה והגלידה המשובחת, כל אלו כשלעצמם הם אטרקציה אחת גדולה. אולם לא תמיד הילדים מתעניינים דווקא בהסטוריה ומחפשים אתגרים המתאימים לגילם. למרבה המזל היה מי שחשב עליהם ואכן ניתן למצוא לא מעט אטרקציות לילדים ברומא.
ראשית, כדי לתת מנוחה לרגליים ולהכיר את העיר על כל אתריה החשובים, תוכלו לעשות זאת באמצעות סיור באוטובוס פתוח. הוא עובר בכל האתרים המרכזיים וזו חוויה מהנה ומסקרנת, גם למבוגרים. סיור דומה ניתן לערוך גם בכרכרה וההרגשה היא כאילו חזרתם בזמן, טרם עידן התחבורה הציבורית.
אם הילדים חובבי טירות ומבצרים, רומא היא העיר עבורם. בנוסף למבנים הידועים, כמו הקולוסיאום למשל, מומלץ לבקר עימם בטירת סאן אנג'לו. טירה זו סמוכה לגדה המזרחית של נהר טיבר, לא רחוק מהוותיקן, ובנייתה עגולה. היא נבנתה במאה השנייה לספירה, שימשה כמוזוליאום, מבנה קבורה. בראשה מתנוסס פסל של מיכאל הקדוש וכיום היא משמשת כמוזיאון. מטירה זו יש את אחת התצפיות היפות על רומא וניתן לבקר בחדרים ששימשו את האפיפיורים במהלך השנים וכיצד נערכו בימי הביניים ללחימה והגנה על מבצרם.
עוד אטרקציות לילדים ברומא מצויות בתחום המוזיאונים. בעיר יש מספר מוזיאונים לילדים, שם מעודדים מחשבה, לימוד ועשייה באמצעות תצוגות אינטראקטיביות ומשחקים שונים. גם מוזיאון לאונרדו דה וינצ'י מומלץ מאד ומוצגים בו מודלים של מכונות אותן תכנן לאונרדו, גאון המכניקה.
כדאי לבקר בוותיקן, מקום מושבו של האפיפיור, מפואר מאד וגדוש אייקונים מהנצרות. האטרקציה העיקרית לילדים היא דווקא חיילי המשמר השוויצרי של הוותיקן הלבושים במדים מיוחדים וצבעוניים, אותם תכנן בעבר הרחוק האמן רפאלו. בענייני מדים וחיילים, מול ארמון הנשיא בעיר מתקיים טקס החלפת משמרות, מדי יום בשעה שלוש.

עוד אטרקציות לילדים ברומא

כפי שניתן לראות, לא חסרים מקורות השראה ובילוי לדור הצעיר. מומלץ לבקר ב'מעלית הזמן', אתר בעיר המציג את ההסטוריה של רומא ותולדותיה, כולל סרטי חלל, דינוזאורים ואפקטים מיוחדים.
חובבי המסתורין ודלתות סתרים ישמחו לבקר בכיכר האבירים ממלטה. היא נמצאת בגבעת אבנטין שבה מנזר עם דלת נעולה. בדלת יש חור ממנו ניתן להציץ פנימה ולגלות מראה מפתיע וקסם במיוחד. לא להחמיץ! דלת סתרים נוספת היא 'הדלת האלכימאית' שנמצאת במרכז הגנים של כיכר ויטוריו. בעבר שימשה דלת זו ככניסה לביתו של המרקיז פאלומבארה שהיה ידוע בחיבתו לתורת הנסתר והכשפים. הוא החליט לחרוט רמזים למחקרו לגבי הדלת, בה תוכלו להבחין בסימנים שונים ומשונים, ביניהם גם אותיות בעברית ומגן דוד.
עוד מקום מסתורי הוא כנסיית 'סנטה מריה קוסמדין'. בכניסה אליה נמצא "פה האמת". חור קטן בתוך פסל שלפי האגדה, אם תכניסו את היד אליו ואינכם דוברים אמת, ייסגר עליכם הפה.
אם הילדים חובבי מראות אפלים כדאי לקחת אותם לכנסיית העצמות של מנזר הקפוצ'ונים, בה מצויות מעל ארבעת אלפים גולגלות ועצמות של נזירי המסדר.
עוד כדאי לחשוף את הילדים לקולוסאום, לטיילת ג'אניקולו המצויה בראש גבעה וניתן לצפות בה בתיאטרון בובות או לרכוב על סוס פוני, ולבקר בפארק הציבורי 'וילה אדה' ובו אגם קטן ובו צבי מים, סוסי פוני ומתקניים לילדים. הפארק נמצא בסמוך למרכז ההסטורי.
 
אפשר לראות כי יש שפע של אטרקציות לילדים ברומא. זוהי עיר קסומה ומפתיעה שכל אחד, בכל גיל נהנה בה ואף רוצה לשוב אליה עוד ועוד. למידע נוסף על אטרקציות לילדים ברומא ופרטים חשובים נוספים, השתמשו במנוע החיפוש המצוי באתר דיזנהאוז למציאת טיסות ישירות לרומא ותיהנו מחופשה משפחתית קסומה, מותאמת תקציב והנה במיוחד.


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: