גלידריות ובתי קפה ברומא

רומא, בירת איטליה, היא אחת הערים התיירותיות ביותר במדינה. העיר מאכלסת מספר רב של מונומנטים היסטוריים ומפורסמים, מרכזי תרבות ודת מובילים, מרכזי שופינג ענקיים ועוד. בנוסף לאתרי התיירות הרבים ברומא, העיר ידועה גם בזכות מטעמיה הייחודיים הכוללים בין היתר מגוון נרחב של מסעדות  איטלקיות אמיתיות, היצע מרשים של פיצריות מקומיות, בתי קפה איכותיים וכמובן גלידריות שטעם המוצרים המשובח בהן ידוע בכל העולם.
טיסות לרומא יביאו אתכם לאחד המקומות המענינים והמרתקים ביותר בעולם, רומא מלאה באטרקציות בלתי נשכחות אשר ניתן לסגור עם דילים לרומא עוד בארץ. לרומא מגיעים תיירים מכל העולם והיא מתאימה לכל סוגי הקהל החל מילדים, טיולי משפחות, טיולים מאורגנים, חבילות נופש לרומא ועוד מגוון סוגים של טיולים וחופשות המתאימות כמעט לכל אחד.
בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם מספר רב של גלידריות ובתי קפה, הנחשבים לאטרקציה תיירותית בפני עצמה, בעיר שכל מטר רבוע בתוכה הוא חגיגה תיירותית. זה הזמן להתענג על הטעם והארומה הנפלאים ולעורר את חוש הטעם שלכם. בתיאבון!
 

בתי קפה מפורסמים ברומא

 

Caffe canova tadolini - קפה קנובה

 קפה קנובה ממוקם ברובע האומנים בעיר, והוא נמצא בלב מתחם בו פעל הסטודיו של הפסל הידוע –קנובה. בר הקפה הייחודי הוא מקום מפגש של יוצרים ואומנים רבים ברומא, והוא נחשב לאחד המקומות הטרדניים ביותר בבירה האיטלקית. המקום מעוצב באמצעות ריהוט עץ כבד ועתיק והוא משרה אווירה ייחודית ואינטימית, למרות גודלו. ברחבי המתחם תמצאו פסלים ועבודות אומנות של האמן קנובה, וכמו כן, תוכלו להתענג על קפה משובח, קוקטיילים ייחודיים, מאפים וארוחות צהריים המוגשות גם בלילה.
 

CAFFA GRECO

קפה גרקו ממוקם ב-VIA CONDOTTI- מתחם הקניות היוקרתי של רומא. בית הקפה נחשב לאחד הוותיקים ביותר בעיר והוא פועל כבר למעלה מ-200 שנה. מתחם בית הקפה בנוי מ-4 חללים שונים, כאשר בחלל הראשון תוכלו ליהנות מאספרסו איטלקי משובח בעמדת הבר –עמידה במקום. החללים האחרים של בית הקפה מציעים לכם אפשרות ללגום קפה איכותי ומשובח תוך כדי ישיבה, ובחלל האחרון של בית הקפה תמצאו גם פינת ישיבה ייחודית הכוללת את הכורסא של סופר הילדים המוכר –כריסטיאן אנדרסון. הסופר עצמו התגורר בבית מגורים מעל קומת בית הקפה, ועם מותו הוא הוריש את הכורסא לבית הקפה האהוב עליו.
 
 

Freni e frizioni  

התרגום המילולי של בר הקפה הייחודי הוא :ברקס וקלאץ, שכן המקום שוכן על יסודות מבנה ששימש בעבר כמוסך טיפולים לכלי רכב. בר הקפה ממוקם במתחם הבילויים של שכונת טראסטברה, והוא נחשב לאחד מהברים ובתי הקפה הטרדניים ביותר בעיר לקהל הצעיר. המקום מעוצב באווירת וינטג' ובאופן יצירתי למדי, והוא מהווה את מוקד ההתרחשויות של צעירי רומא. בבר הקפה תוכלו ליהנות ממגוון עצום של מאכלים, החל מפיצות מקומיות ועד לקוסקוס ירקות. וכמו כן, תוכלו להתענג על משקאות אלכוהול משובחים ומגוון טעמי קפה המשלבים אף הם טיפות אלכוהול. בר הקפה בנוי מבר ארוך המאפשר לכם להיטמע בתוך באי הקפה, פינות ישיבה אינטימיות ועמדות שתייה בעמידה מחוץ למבנה.
 

Caffa de paris  

בית הקפה הנחשב ביותר ברומא. בית הקפה הפך למוסד תרבותי בקרב התושבים המקומיים בזכות הופעותיו הרבות בסרטים מוכרים ואהובים באיטליה. בית הקפה ממוקם ב-VIA Veneto , והוא נחשב לאחד מבתי הקפה היוקרתיים ביותר בעיר. בבית הקפה מוגשים לכם ארוחות לאורך כל שעות היום, וכמו כן, קפה משובח שטעמו המיוחד יישאר בזיכרונכם הרבה זמן אחרי שתחזרו ארצה.
 

Al vino

בר יין מפורסם הממוקם ב-VIA DEI SERPENTI. בר היין מציע לכם למעלה מ-500 סוגי יינות שונים, מגוון עצום של משקאות אלכוהול וגם קפה משובח ומעורר לאחר שתייה מרובה. בתפריט המיוחד של המקום תמצאו מגוון מנות איטלקיות המגיעות מאזור סיציליה. המקום  מעצוב באווירה מודרנית ועל קירות המקום תמצאו מגוון נרחב של יצירות אמנות מודרניות.
 

Caffe tazza d'oro

בית קפה מפורסם הנמצא לא הרחק ממתחם הפנתיאון של רומא. הקפה במקום נטחן בעת ההזמנה והוא מתאפיין בטעם בלתי נשכח וארומה משכרת. בית הקפה מורכב למעשה מבר ארוך שאינו כולל מקומות ישיבה, ואת הקפה המשובח והטעים המוגש לכם במקום תאלצו ללגום בעמידה שכול כולה הנאה רצופה של טעם המחלחל לכול הגוף.
 

Caffa sant eustachioil

בית קפה שהפך בשנים האחרונות לאחד הפופולאריים והאהובים ביותר בעיר. הכניסה לבית הקפה תותיר בכם ריח חזק ומרענן של ארומה המגיעה מקליית פולי הקפה במקום. הטעם של הקפה המקומי הוא טיפה מר וחזק, והוא נחשב בעיני רבים לאחד מכוסות הקפה המשובחים ביותר ברומא. לצד הקפה מומלץ לטעום את השוקולד הייחודי המוצע לכם בבית הקפה.
 

גלידריות מפורסמות ברומא

ברחבי רומא תוכלו למצוא היצע מרענן וטעים במיוחד של גלידריות מקומיות. חלק מהגלידריות פועלות בתוך דוכני רחוב וחלקן בתוך מתחמים ייחודים המעניקים את הכבוד הראוי לממתיק הלאומי. להלן הגלידריות המפורסמות (והטעימות) ביותר ברומא:
 

Giolitti

גלידרייה שהפכה כבר למוסד מקומי ואת סניפיה הרבים תוכלו למצוא גם מחוץ לרומא. הגלידרייה נוסדה עוד בתחילת המאה ה-20, ומאז ועד היום היא נחשבת לאחת הגלידות המשובחות ביותר בעולם. סיפור הגלידרייה מתחיל בחנות גלידות קטנה ומשפחתית שנוהלה על ידי אם המשפחה. ברבות הימים, שמונת ילדיה של בעלת המקום פיתחו את המתכונים הייחודיים של אם המשפחה, והפכו את טעם הגלידה המיוחד למותג בינלאומי. בין הטעמים שזכו לפופולאריות עצומה בקרב תושבי רומא תמצאו את הקפה גלידה. כיום, חלק גדול מהסניפים שהוקמו על ידי בני המשפחה כבר אינם קיימים, אך הסניף המרכזי השוכן ב- VIA DEGLY UFFICI DEL VICARIO, עדיין נחשב מוסד עלייה לרגל בקרב התושבים המקומיים. מומלץ להגיע למקום ולטעום מהקצפת הביתית והמשובחת. כיום, תוכלו למצוא במקום גם מאפים רבים וכמובן, גלידה בעלת מרקם חלומי במגוון טעמים וצבעים.

San crispino   

גלידרייה הנחשבת לאחת הטעימות ביותר ברומא. הגלידרייה הוקמה על ידי שני אחים וכיום פועלים ברומא שני סניפים של הגלידרייה המשובחת. הקונספט של המקום הוא להגיש את הגלידה בתוך קעריות גדולות ובהתאמת טעם אישי לכל מבקר ומבקר. היצע השילובים בין הטעמים השונים של הגלידה הוא מגוון ומיוחד, והוא כולל בין היתר :גלידת אשכוליות, גלידת ליקר שוקולד, גלידת בננות, גלידת בוטנים ועוד מגוון נרחב של הפתעות מתוקות שנמסות בתוך הפה. הטעמים במקום משתנים בהתאם לפירות וירקות העונה, והמתכונים הסודיים של האחים הפכו לטעם האהוב והמוכר ביותר ברומא כאשר מדברים על גלידריות מקומיות!
 

TORNATORA

גלידרייה מקומית המשלבת מגוון נרחב של גלידות, עוגות ועוגיות מתוקות ופריכות להפליא. גלידריית טורנטורה מציעה גם מקומות ישיבה ללגימת קפה איטלקי משובח וכמובן ליקוק גלידה המיוצרת על פי מתכון סודי וטעם מנצח!
 
כיום, רוב בתי הקפה והמסעדות המקומיות מגישות לכם קינוחי גלידה מרעננים ומיוחדים, שחלקם אף מיוצרים על פי מתכונים סודיים ואישיים של בעלי המקום. בכל פינה ברחבי רומא תוכלו ליהנות מחוויה גסטרונומית כזו או אחרת, בין אם מדובר בטעם קפה משובח, בין אם מדובר בפיצה פריכה וטעימה להפליא, ובין אם מדובר בגלידה משובחת המוגשת לכם כמנה העיקרית בגלידריות הנחשבות של העיר, או במסגרת מנה אחרונה במגוון מסעדות איטלקיות ואנינות טעם הפזורות בכל פינה.
 
זה הזמן להכיר את כל הטעמים הנפלאים הממתינים לכם במסגרת חופשה מפנקת בעיר הבירה של איטליה, טעם הקפה והפינוק המושלם של מרקם הגלידה הן תירוץ מושלם לביקור בעיר.


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: