רומא עם ילדים

רומא, בירתה של איטליה, היא אחת הערים היפות והמרתקות באירופה. זו עיר קסומה לא רק למבוגרים, היא נפלאה גם לילדים, ומציעה שלל אטרקציות מלהיבות ואתרים תיירותיים מעניינים המתאימי
לכל גיל. תוכלו להפוך את הנופש שלכם ברומא לחופשה המשפחתית בעיר ההיסטורית הזו, לטיול ברומא זה דבר מרגש ומהנה במיוחד שלא ישכח, גם לקטנטנים שלא מתרשמים במיוחד מאתרי עתיקות - זכרו, טיסות לרומא יבאו אתכם לאחד היעדים המדהימים והבלי נשכחים, נצלו זאת בחוכמה.
רומא היא יעד נפלא לטיול עם הילדים, לצד אתרים היסטוריים מרתקים, מוזיאונים מעניינים ומטבח איטלקי משובח, תוכלו למצוא מוזיאון אינטראקטיבי לילדים, פארק שעשועים נפלא מהאגדות, סיורי סגווי בעיר ועוד מגוון גדול של פעילויות מקוריות המתאימות לכל הגילאים. אם אתם אוהבים אטרקציות וטיולים רגליים, תוכלו לתאם דילים לרומא אשר כוללים בתוכם לינה במלון או אירוח, ארוחות במהלך היום, טיסה ישירה ועוד.  
הנה 10 אטרקציות מומלצות שלא כדאי לפספס בטיול המשפחתי לרומא:
 

מוזיאון הילדים ברומא (Explora)

מוזיאון קסום עם רעיון גאוני המאפשר לילדים דרך למידה ומשחק לחוות את עולם המבוגרים. זהו מוזיאון אינטראקטיבי בו הילדים יוכלו להסתובב בתוך עולם המבוגרים, רק נמוך יותר, ולהיות לרגע קופאית בסופר, מגיש חדשות, רופאה ועוד. המוזיאון מומלץ לבני 3-9, למרות שגם ילדים גדולים יותר יוכלו ליהנות. בסופי שבוע מומלץ להזמין כרטיסים מראש. המוזיאון סגור בימי שני. שעות פתיחה: 10:00-17:00, כתובת: Via Flaminia 80-86.
 

מעלית הזמן (Time Elevator Rome)

אתר חובה למשפחות עם ילדים, מעלית הזמן היא אטרקציה מדליקה שאן להחמיץ. זהו מסע תלת מימדי אשר יעזור לילדים להכיר ולהתחבר אל ההיסטוריה המרתקת של רומא. במעלית הזמן יוכלו הילדים לחוות מיצג אורקולי ורב חושי, חוויה מרגשת ומסעירה שתזיז לכם (באמת) גם את הכיסא. שעות פתיחה: כל השבוע בין השעות: 10:30 עד 19:30, כתובת:Via SS Apostoli 20.
 

הפלנטריום והמוזיאון האסטרונומי

מומלץ לבקר במוזיאון הייחודי והמעניין, עם זאת חשוב לדעת כי ההסברים הם באיטלקית ובאנגלית, אך זוהי חוויה יוצאת דופן ומרתקת של צפייה בשמיים ובכוכבים. תוכלו ליהנות גם מהופעות מוזיקליות בזמן הצפייה בכוכבים. אם תהיה לילדים סבלנות, תוכלו לבקר גם במוזיאון הציוויליזציה האיטלקי שנמצא באותו בניין ובו דגם גדול של רומא בזמן הקיסרים. שעות פתיחה: ימים שלישי עד שבת 9:00 עד 22:00, כתובת: Piazza Agnelli 10.
 

גן החיות Bioparco

גן החיות העתיק הינו חלק מפארק גדול הנקרא וילה בורגזה והוא קיים כבר יותר ממאה שנה. בגן החיות תוכלו לראות מינים שונים ומיוחדים של בעלי חיים נכחדים, מגוון גדול של פרחים מזנים שונים ואגם גדול ופסטורלי, סביבו יוכלו הילדים לשחק בעוד ההורים נחים. כתובת: Piazzale del Giardino Zoologico.
 

סיור סגווי

דרך נפלאה ומיוחדת להסתובב ולהכיר את רומא, שהילדים וגם המבוגרים לא יוכלו להישאר אדישים. סגווי הוא רכב ממונע, דומה במקצת לקורקינט גדול, אתו תוכלו לנוע בחופשיות בסמטאות וברחובות הקסומים של העיר. ישנם מפעילים שונים ברחבי העיר ומגוון מסלולים מרגשים. יש הגבלות משקל וגיל, לרוב המינימום הוא 14. אם ילדכם צעירים יותר, ניתן להשכיר רכב גולף המאפשר נסיעה משותפת עם הילדים ובילוי מגבש ומהנה.

פארק המים Rainbow Magic Land

פארק מים מומלץ הנמצא מחוץ לעיר אך קל להגיע אליו ברכב שכור או בתחבורה ציבורית. זהו פארק מים גדול וחדיש, בו תהיה לילדים חוויה מהנה במיוחד. הפארק מציע מסעות  קסומים בין ויקינגים, מכשפים, פיות, מקדשים מצריים ועוד הרפתקאות מופלאות. שלל מתקני מים ומתקנים נוספים לכל הגילאים, בין השאר, זירת החלקה על קרח, פלנטריום, מופעים שונים ועוד. שעות פעילות: כל יום 10:00-18:00 וביולי 10:00-20:00. כתובת: Via della Pace, Volmontone Rome.
 

סיור בכרכרה ברומא

חוויה מרגשת ומומלצת כאשר נמצאים ברומא עם הילדים. סיור בכרכרה רתומה לסוסים אציליים היא דרך מקסימה לראות, לחוש ולשמוע את העיר. ניתן לסייר בין האתרים המיוחדים והמרתקים שהעיר מציעה, ולהעניק לילדיכם ולעצמכם חוויה מיוחדת ומהנה. הסיורים מתקיימים בזמנים שונים ובמסלולים שונים, תוכלו לבחור את המתאים לכם ביותר.
 
 

גני בורגזה

ריאה ירוקה בלב העיר בה תוכלו למצוא מלבד גנים בוטניים יפיפיים, שלל אטרקציות מעניינות ואפשרויות בילוי רבות, כמו: רכיבה על סוסי פוני, תיאטרון בובות הכולל הפעלות, ומרכז בו ישנם חדרי נגינה ומשחקים. בין האתרים ניתן לעבור עם כלי רכב קטנים שהילדים מאוד אוהבים או ברכיבה על אופניים. כתובת:Villa Borghese, 00197.
 

מוזיאון לאונרדו דה וינצ'י

מוזיאון מדע מרתק המציג את גאוניותו של דה וינצ'י על ידי הפעלות אינטראקטיביות מסקרנות ומיצגים של המצאותיו בהן ניתן לגעת, להפעיל ואף להיכנס לתוכן. זוהי חוויה מרגשת, משעשעת ומעשירה לילדים ולמבוגרים, אתר מומלץ לטיול עם הילדים ברומא. כתובת:Piazza della Cancelleria 1, שעות הפתיחה: כל יום בין השעות 9:30-19:30.
 
 

גן הקלפים

גן קסום ומופלא המאפשר לילדים להיכנס לעולמה של עליסה בארץ הפלאות, להתרוצץ במבוך גדול ולהתרשם מפסלי קלפים מחייכים בגודל אנושי. כתובת: Giardino dei Tarocchi Pescia Fiorentina Capalbio Provincia di Grossetto 58100, שעות פעילות: מאי עד אוקטובר.


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: