אמסטרדם עם ילדים

תמונת נוף אמסטרדם
חבילת נופש באמסטרדם היא ללא ספק אחת החופשות המועדפות על ידי מיליוני תיירים מכל רחבי העולם, אמסטרדם המהווה יעד אידיאל לצעירים בגילם וצעירים ברוחם, היא אחת הערים התוססות ביותר באירופה, ונחשבת לאחת הערים הליברליות והחופשיות ביותר בכל רחבי העולם עם מגוון מרכזי בילוי, אפשרויות שופינג ומוזיאונים שונים. טיסות לאמסטרדם ייקחו אתכם אל עיר אידיאלית ומצוינת לכלל צרכי החופשה המשפחתית, אתרי התיירות והאטרקציות לכל המשפחה, נוחות הניידות בין מקום למקום, מתקני החופשה המפנקים, כל אלו ועוד הופכים את אמסטרדם לפנינת תיירות לצרכי טיול וחופשה יחד עם הילדים. חשוב לציין שמבחינת אפשרויות הלינה יש מגוון גדול של מלונות באמסטרדם היכולים להתאים לכל תקציב.
דילים רבים לאמסטרדם כוללים בתוכם אפשרויות לינה רבות המתאימות למגוון של קהלים שונים.

תמונת נוף אמסטרדם           תמונת נוף אמסטרדם
 
 

אטרקציות לילדים

במאמר הבא ריכזנו עבורכם מגוון אתרים ואטרקציות באמסטרדם המתאימים לכל צרכי החופשה המשפחתית שלכם.
 
גן החיות ארטיס – גן החיות הפופולארי של אמסטרדם נוסד באמצע המאה ה-19, ומאז ועד היום מהווה את אחת האטרקציות המהנות ביותר בעיר במסגרת חופשה עם הילדים. ברחבי הגן תפגשו כ-700 זנים שונים של בעלי חיים, מתחמי אקווריומים, מוזיאון גיאולוגיה וזואולוגיה, גן בוטני ופלנטריום ענקי. גן החיות מקורה ברובו ומאפשר לכם ביקור בכל ימות השנה. במהלך חודשי הקיץ מומלץ לקיים שייט ממרכז העיר דרך תעלות המים היישר אל שערי הגן.
 
תעלות אמסטרדם - העיר אמסטרדם נבנתה על גבי תעלות מים, ואפשרות השייט בה הן ללא ספק אטרקציה תיירותית. מומלץ לשכור סירות פדלים (עד כ-5 מקומות בסירה) וליהנות משעות של דיווש ושייט רגוע בין כל אתרי העיר השונים.
 
סיורי אופניים - אמצעי התחבורה המוביל והפופולארי ביותר באמסטרדם הן זוגות האופניים. מומלץ לשכור אופניים (תוכלו למצוא בכל הגדלים ולכל הגילאים) ולצאת לסיור במסלולי הרכיבה המיוחדים הפרושים בכל רחבי העיר.
 
זאנזסכאן - כפר הולנדי מסורתי הממוקם כ-15 דקות נסיעה מאמסטרדם ברכבת. הכפר מציג לכם את כל האלמנטים המסורתיים של הולנד, החל מתחנות רוח, דרך כפכפי עץ ועד לייצור גבינות הולנדיות. במקום תוכלו ליהנות ממגוון פעילויות לכל המשפחה, ליהנות מאווירה כפרית וייחודית ולהתענג על טעמו של הלחם הכפרי המוכן במקום.
 
"טון פאן" פארק שעשועים - פארק מקורה המאפשר לכם ליהנות ממגוון נרחב של מתקני שעשועים לילדים עד גיל 12. בין יתר מתקני הפארק תמצאו: טרמפולינות, מתקני טיפוס, מגרשי טניס, כדורגל ועוד.
 
קינדר קוק קפה – בית קפה לילדים המעוצב בהשראת סיפורי ילדים. במקום יכולים הילדים ליהנות מארוחות, לבשל בעצמם את האוכל, לעסוק בהגשת האוכל לשולחנות אחרים ואף לגבות את החשבון בגמר הארוחה. בית הקפה לילדים מותאם במידותיו לילדים והוא מעניק להם חוויה משוחררת וכיפית (וכן אפשר לבלגן כמה שרוצים).
 
שוק הפרחים -השוק הצף של אמסטרדם ממוקם בתעלת סינגל על גבי סירות ממונעות. בשוק תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של פרחים ופקעות צבעוניות המהוות חוויה נהדרת של חושים.
 
אלברט מרקט - השוק הססגוני והמפורסם ביותר באמסטרדם. השוק הוותיק מציע לכם מתחם קניות עצום המאכלס למעלה מ-300 דוכני ממכר למגוון נרחב של פריטי מזון, ביגוד, הנעלה, תבלינים ועוד.
 
שוק העתיקות - שוק ססגוני וצבעוני בו תוכלו למצוא אלפי פרטי עתיקות מכל תקופות ההיסטוריה (מי יודע אולי תרכשו אוצר בזול...). השוק מקורה ומציג מגוון עצום של דוכנים לממכר עתיקות, החל מבובות ישנות, דרך תקליטים ומגזינים ועד לריהוט עתיק.
 
שוק הפשפשים - מגוון עצום של פריטי אופנה מכל התקופות עומד לרשותכם בשוק הפשפשים של אמסטרדם, בגדים יד שנייה, פריטי לבוש משנות ה-60, אביזרי אופנוענים, תכשיטים יד שנייה ועוד.
 

מוזיאונים לבילוי עם הילדים  

אמסטרדם ידועה גם במגוון העצום של המוזיאונים הנמצאים בשטחה, חבילות נופש לאמסטרדם יקחו אתכם לחווית מוזאונים בלתי נשכחת. להלן מספר מוזיאונים אטרקטיביים במיוחד לבילוי עם הילדים:
 
מאדאם טוסו - מוזיאון השעווה המקומי מהווה את מקום המפגש בין דמויות פופולאריות מכל תחומי החיים, לרבות, פוליטיקה, אישי ציבור ידועים, סלבריטאים, ספורטאים, מוסיקאים ועוד.
 
אייקס מוזיאון - מוזיאון ייחודי המציג את היסטוריית הכדורגל של מועדון הפאר המקומי. המוזיאון ממוקם בכניסה לאצטדיון הפאר האגדי "האירנה אמסטרדם" ומשלב גם סיור בין יציעי המגרש. במוזיאון תוכלו ליהנות מסיפור היווסדה של קבוצת הכדורגל, החל מיום הקמתה על ידי שחקנים חובבים ועד להפיכתה לאחת הקבוצות המרכזיות והאטרקטיביות ביותר בעולם. מומלץ לשהות באצטדיון גם בשעת משחק וליהנות מאווירה ייחודית במהלכה מונפים אל על דגלי מדינת ישראל.
 
נמו – מוזיאון המדע מוזיאון המדע באמסטרדם הוא ללא ספק אחד מאתרי הבילוי המרתקים והמעניינים ביותר בעיר. ברחבי המוזיאון נחשפים המבקרים למפגן עצום של טכנולוגיה, מדע וידע.
 
מוזיאון התעופה הלאומי - מוזיאון המציג לכם אלפי פרטי טייס שונים וכולל גם הפעלת סימולטור טיסה גם לילדים וגם למבוגרים. כמו כן, ניתן להצטרף לטיסות קצרות (היוצאות מהמוזיאון) מעל שמי אמסטרדם בכל שעות היממה.
 
מוזיאון ואן גוך - הצייר המפורסם קיים את יצירתו ברחבי אמסטרדם וברחבי המוזיאון תוכלו למצוא למעלה מ-200 פריטי אומנות פרי ציורו של האמן הידוע.
 
בית אנה פרנק - אתר עלייה לרגל (בעיקר לתיירים מישראל). הבית משמש כמוזיאון להנצחת אנה פרנק ובני משפחתה אשר הסתתרו בין כתלי הבית עד לרגע לכידתם והשמדתם בשואה.
 
בנוסף, תוכלו ליהנות ממגוון מוזיאונים בנושאים שונים, כגון: מוזיאון התנ"ך, מוזיאון תיבות הנגינה, מוזיאון הקולנוע, התיאטרון ועוד.
 

אמסטרדם עם ילדים- לינה

ברחבי אמסטרדם תוכלו ליהנות משפע של בתי מלון ברמות של 4,3 ו-5 כוכבים. ברוב המקרים, בתי המלון מוצעים לכם במסגרת חבילות הנופש המשפחתיות, הכוללות גם את מרכיב הלינה וגם את מחירי הטיסות. החבילות המשפחתיות משווקות לאורך כל ימות השנה, כאשר עונת התיירות הפופולארית ביותר היא במהלך חודשי הקיץ (יולי –אוגוסט).
 

אמסטרדם עם ילדים-אוכל

אמסטרדם, הידועה כעיר קוסמופוליטית מהווה את אחד המטבחים הססגוניים והצבעוניים ביותר באירופה. ברחבי העיר תוכלו ליהנות מהיצע בלתי נגמר של מסעדות, דוכני מזון ורשתות מזון מהיר מוכרות וידועות. כמו כן, תוכלו ליהנות מפלאפל טרי ומנת חומוס משובחת במגוון דוכני מזון ישראליים הפזורים בכל רחבי העיר.
אוכל סיני, איטלקי, ים תיכוני, יווני, צרפתי, מסעדות דגים, מסעדות בשרים, מסעדות צמחוניות, אלו הן רק חלק קטן מהיצע המסעדות הבלתי פוסק של העיר, שיהיה בתיאבון!
 

אמסטרדם עם ילדים - אטרקציות מחוץ לעיר

במרחק נסיעה קצרה (ברכב או ברכבת) מאמסטרדם, ממתינים לכם מוקדי תיירות אטרקטיביים במיוחד. להלן רשימה של הייחודים שבהן:
 
מדורודאם עיר מיניאטורית קטנה - גדולה, המציגה את סיפור הקמתה של הולנד. העיר המיניאטורית מורכבת ממסלול צעידה רחב המטייל בין כל האתרים המרכזיים והמובילים של הולנד.
פארק אפטלינג - פארק מתקנים ענק המשתרע על גבי שטח עצום בתוך יער דמיוני ומלאכותי. ברחבי הפארק תפגשו את כל הדמויות המוכרות מאגדות הילדים (פיות, שדים, מכשפות ועוד), וכמו כן, תוכלו ליהנות ממגוון עצום של מתקני מים, רכבות הרים, סירות פיראטים ועוד.
 
חופשות סקי בהולנד – אתר הסקי המקצועי והגדול ביותר בהולנד אומנם אינו ממוקם באמסטרדם, אבל הוא מציע לכם חווית סקי לכל בני המשפחה. ברחבי אמסטרדם תוכלו לאתר מספר אתרי סקי קטנים המתאימים במיוחד למי שמעוניין לשלב את אימון הסקי כחלק מהנה וכיפי במהלך חופשת חורף משפחתית בעיר.
 
אמסטרדם היא ללא ספק אחת הערים המפנקות והמהנות ביותר לצרכי החופשה המשפחתית שלכם. זה הזמן לברר על חבילות הנופש הייחודיות לאמסטרדם לכל המשפחה, להתחיל לתכנן את המסלול על פי ימי השהייה בעיר ולהתרגל לקצב הפסטורלי והמרתק של העיר ששטה לה על פני המים...
 
אמסטרדם היא גם אחד היעדים הפופולאריים ביותר עבור חבילות נופש לפסח
 


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: