מסעדות מומלצות באמסטרדם

תמונת נוף אמסטרדם

מסעדות מומלצות באמסטרדם

אמסטרדם נחשבת לבירה הקולינרית של הולנד, יש בה מגוון עצום של מסעדות, שווקים ודוכני מזון ברחובות. גם אם לרוב לא רוכשים טיסה לאמסטרדם בגלל האוכל, כדאי לדעת כי העיר מציעה מספר עצום של מסעדות, וכל אחד יכול למצוא את המנות המתאימות ביותר לטעמו האישי.
 
בין השאר, אמסטרדם מציעה מסעדות גורמה של שפים ידועים, מסעדות אתניות טובות, פנקייקים קטנים ומעולים בסגנון הולנדי הנקראים פופרטייס (Poffertjes), וכמובן שלל דוכני מזון ברחוב המציעים מאכלים מקומיים כמו צ'יפס, הרינג וקרוקט.
אם אתם מעוניינים בטיולים עם דגש על קולינריה, תוכלו לתאם דילים לאמסטרדם המיועדים לטיולי טעימות וטיולים עם דגש על עולם הקולינריה.
 
 
תמונת נוף אמסטרדם            תמונת נוף אמסטרדם
 
 

מטבח הולנדי משובח ואיכותי

אוכל הולנדי נחשב לפשוט יחסית אך אם כבר מבקרים באמסטרדם כדאי לנצל את ההזדמנות ולטעום מנות מהמטבח המקומי. בין המסעדות המומלצות לאוכל הולנדי:
 
Restaurant Café In de Vaag
המסעדה שוכנת בטירה קסומה וציורית מהמאה ה- 15 ומציעה אווירה רומנטית עם תאורה של מאות נרות בשעות הערב. המסעדה מתמחה באוכל הולנדי ומציעה תפריט עשיר ומגוון של ארוחות בוקר עד לשעה 12:00, וארוחות צהריים וערב. בין השאר ניתן להזמין מהתפריט סנדוויץ' עם גבינה הולנדית צלויה בגריל, נקניק ופרוסות עגבנייה, דג אפוי בתנור המוגש עם תרד, קרם לובסטרים וצ'יפס, מנת שרימפס הולנדית עם אספרגוס, לבנדר ואבוקדו. טווח המחירים: זול- בינוני.
כתובת: Nieuwmarkt 4
 
Humphrey`s
המסעדה שייכת לרשת מסעדות מצליחה ומציעה תפריט קבוע א' לה קארט הכולל 3 מנות- מנה ראשונה קטנה (אפטייזר), מנה עיקרית וקינוח, במחיר של 25.95 אירו. המסעדה פופולרית, מציעה עיצוב מקורי ואלגנטי ונמצאת במיקום מרכזי ליד הדאם סקוור. טווח מחירים: בינוני.
כתובת: Nieuwezijds Kolk 23   
 

מסעדות יוקרה באמסטרדם

באמסטרדם יש שפע מסעדות המציעות חוויה קולינרית איכותית וייחודית. בין השאר העיר ידועה במסעדות יוקרה, חלקן אופנתיות, ביניהן מסעדות מומלצות כמו:
 
&Samhoud places
המסעדה האופנתית ובעלת כוכבי המישלן של השף הישראלי מושיק רוט. המסעדה מתמחה במנות גורמה מקוריות, חלקן עשויות בטכניקת הבישול המולקולרי. המסעדה מציעה מטבח שקוף ואווירה טרנדית ויוקרתית. טווח מחירים: בינוני – יקר.
כתובת: Oosterdokskade 5 
 
Yamazato
מסעדת שף יפנית המחזיקה בכוכב מישלן. המסעדה נמצאת במלון אוקורה היוקרתי ומציעה מנות מוקפדות ואיכותיות בעיצוב מרהיב. המסעדה מתמחה באוכל יפני אותנטי בסגנון המטבח קאיסקי, מגוון מנות סושי ומנות א' לה קארט משובחות. טווח מחירים: יקר. 
כתובת: Ferdinand Bolstraat 333
 

מסעדות אתניות

אמסטרדם מציעה חוויה קולינרית נפלאה לכל מי שאוהב אוכל טעים ואיכותי. בעיר גרים מהגרים רבים שהגיעו מכל קצוות תבל, לאורך השנים נפתחו מסעדות אתניות רבות, ביניהן מסעדות מומלצות כמו:
 
Riaz
מסעדה סורינאמית המציעה שלל מנות אותנטיות ופיקנטיות עם טעמים עשירים ייחודיים, ונגיעות מהמטבח האינדונזי וההודי. בין השאר תפריט המסעדה כולל אגרולים, נודלס, מרק בוטנים מעולה, מנות דגים בסגנון אסייתי, בירה ג'ינג'ר טובה המיוצרת במקום, ועוד שלל הפתעות קולינריות וקינוחים טעימים. טווח המחירים: בינוני.
כתובת: Bilderdijkstraat 193
 
The Madras
מסעדת הודית מעולה המציעה תפריט מגוון ואווירה חמה, משפחתית, אותנטית ונעימה. המסעדה מנוהלת על ידי משפחה ומציעה שלל מנות מהמטבח ההודי והבנגלדשי. המסעדה זוכה לשבחים רבים באתרי תיירות ומגזינים, ניתן לבחור בתפריט 5 מנות במחיר אטרקטיבי. טווח המחירים: זול- בינוני.
כתובת: Korte Leidsedwarstraat, 62
 

ארוחת פנקייק

אי אפשר לבקר באמסטרדם בלי להתמכר לפנקייקים המקומיים הקטנים. את הפנקייקים ניתן לאכול בדוכני מזון הנמצאים בכל פינת רחוב, בבתי קפה ובמגוון מסעדות. בין המסעדות המומלצות לפנקייקים ההולנדיים:
 
The Pancake Bakery
המקום נמצא סמוך לבית אנה פרנק ומציע למעלה מ- 70 סוגי פנקייקים, מתוקים ומלוחים. המקום פתוח מדי יום מהשעה 9:00 בבוקר ועד 21:30. כמו כן, ניתן לשבת במסעדה וליהנות מתפריט עשיר הכולל ארוחות בוקר עשירות, חביתות ענק במגוון טעמים, סלטים וקינוחים. טווח מחירים: זול- בינוני.
כתובת: Prinsengracht 191 



 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: