אטרקציות לילדים באמסטרדם

תמונת נוף אמסטרדם

מה לעשות עם ילדים באמסטרדם

אמסטרדם נחשבת לעיר ידידותית לילדים ויש בה שפע אטרקציות ואתרים תיירותיים מעניינים המתאימים לכל הגילאים הגורמים למשפחות לטוס לאמסטרדם עם המשפחה לנופש. העיר ידועה במוזיאונים הרבים שיש בה, ביניהם גם מוזיאונים המתאימים במיוחד לילדים, כמו כן העיר מציעה פארקים מטופחים עם מתקני שעשועים, מסלולי רכיבה על אופניים, שייט בתעלות, בית קפה מיוחד וקסום לילדים, חנויות שוקולד, גן חיות ופארקי שעשועים גדולים עם שלל מתקנים.
 
אמסטרדם מהווה יעד נפלא לטיולי משפחות, האטרקציות המרכזיות שמתאימות לילדים נמצאות במרחק קצר זו מזו, כך שקל לטייל בעיר גם עם ילדים קטנים בלי לסבול מהליכה ארוכה ומעייפת ומסחיבת ילדים על הידיים. דילים לאמסטרדם מצליחים להביא תיירים רבים לאמסטרדם. חשוב לזכור כי אמסטרדם היא עיר שטוחה, אפשר לשכור אופניים כדי לטייל בעיר, ובין אטרקציה לאטרקציה אפשר לנוח במסעדות, בבתי קפה ובפארקים הגדולים. לפניכם 10 מקומות אטרקטיביים המתאימים במיוחד לטיולי משפחות עם ילדים:
 
תמונת נוף אמסטרדם              תמונת נוף אמסטרדם
 


מוזיאון המדע נמו
מוזיאון המדע נמו נחשב לאחת האטרקציות האהובות ביותר על ילדים, המקום שוכן במבנה גדול בן חמש קומות המעוצב כספינה ענקית בנמל אמסטרדם, בסמוך לתחנת הרכבת המרכזית. הילדים מוזמנים לגעת במוצגים ולחוות את עולם המדע בדרך מעניינת ומקורית. המוזיאון האינטראקטיבי מסביר על תופעות טבע, פלאי החשמל והאלקטרוניקה ועל תופעות יוצאות דופן בעולם המדע בדרך חווייתית ומעניינת. יש במוזיאון מעבדה מיוחדת, משחקי הדמיה מעניינים, ניסויים אורקוליים, טלסקופ ועוד. המוזיאון פתוח בימים שלישי עד ראשון, שעות הפעילות: 10:00-17:30. כתובת: Oosterdok 2.
 
 
בית אנה פרנק
בית אנה פרנק הוא אתר חובה במהלך הטיול עם הילדים באמסטרדם, המקום המעניין שוכן בבית בו אנה ובני משפחתה הסתתרו מפני הנאצים. רוב הילדים מכירים את סיפורה של אנה פרנק מבתי הספר בהם הם לומדים, אך אין כמו ביקור במקום כדי לחוות ולהבין אותו לעומק. ליד הבית ממוקם המוזיאון ובו תצוגות מרגשות ומרשימות העוסקות בנושאים כמו קבלת האחר, סובלנות וכדומה.
 
המקום עמוס לכן כדאי להזמין כרטיסים מראש באינטרנט ולהגיע בשעה מוקדמת ככל הניתן או לבקר בשעות הערב כאשר המקום דליל יחסית ממבקרים. המקום פתוח כל יום, בחודשים מרץ עד נובמבר בין השעות: 09:00-19:00, בחודשים אפריל עד אוקטובר בין השעות: 09:00-21:00. כתובת: Prinsengracht 263-267.
 
 
מוזיאון השעווה מאדאם טוסו
אתר חובה למשפחות עם ילדים, מתאים במיוחד כאשר הילדים התעייפו מאטרקציות בחוץ. מוזיאון השעווה מציג שלל דמויות מוכרות שהילדים מכירים והם ישמחו להצטלם לידם, לדוגמה דמויות של שחקני כדורגל מפורסמים כמו רונאלדו, דמויות מסדרות וסרטים כמו קפטיין אמריקה ואיירון מן ועוד. המוזיאון ממוקם בכיכר דאם, במרחק קצר מהתחנה המרכזית. פתוח כל יום בין השעות: 10:00-17:30, כתובת: Dam 20.
 
 
המוזיאון הטרופי
מוזיאון מרשים, גדול ומקורי שתוכנן במיוחד לילדים ויעניין גם את המבוגרים. המוזיאון הטרופי מציג את החיים באזורים שונים בעולם. המוזיאון האנתרופולוגי מציע תצוגה מלהיבה ומקורית של החיים באזורים טרופיים בכדור הארץ, וממחיש את חיי השבטים והילידים באמצעות מוסיקה, תלבושות, פסלים, פריטי אמנות ועוד. בסופי שבוע יש מגוון פעילויות לילדים. שעות הפעילות: פתוח בימים שלישי עד ראשון בין השעות: 10:00-17:00. כתובת: Linnaeusstraat 2.
 
 
גן החיות ארטיס
אתר חובה להורים ולילדים, גן החיות הנקראת גם מוזיאון החיים מציע אקווריום ענק עם שלל בעלי חיים ימיים, כל הילדים נהנים לצפות מקרוב בכרישים המאיימים. בקומפלקס הענק יש גם חממת פרחים, חיות מכל העולם, מוזיאון זואולוגי, צמחים, תצוגת חרקים ועוד. גן החיות ארטיס פתוח כל יום בין השעות: 09:00-17:00. כתובת: Plantage Kerklaan 38-40.
 
 
פארק השעשועים Vondelpark
פארק השעשועים הגדול ביותר באמסטרדם, המקום שוכן בלב העיר ומציע שלל מגרשי משחקים, מתקני שעשועים מגוונים לכל הגילאים, אגם קטן עם ברבורים, בתי קפה וגם מוזיאון הסרטים ממוקם בו. בסופי שבוע במהלך הקיץ מתקיימים בפארק הופעות חיות ופסטיבלים, והמקום הומה אדם. כתובת: Stadsdeel oud Zuid. 
 
 
פארק השעשועים Tunfun
פארק שעשועים מקורה המתאים לבילוי עם הילדים בכל עונות השנה. הפארק שוכן במרכז העיר ויש בו שלל מתקנים לילדים בכל הגילאים, ביניהם מתנפחים, מגלשות, מגרש למשחקי כדור, בריכת כדורים, טרמפולינות, מבוך חושך ועוד. הפארק פתוח מדי יום בין השעות: 10:00-18:00, עשוי להיות עמוס בסופי שבוע במיוחד בימים קרים. כתובת: Mr. Visserplein 7.
 
 
בית הקפה לילדים Dekinderkookkafe
אין להחמיץ בילוי בבית הקפה לילדים, מקום קסום וציורי המעוצב בהשראת סיפורי ילדים. הילדים מוזמנים לבשל אוכל, להגיש לשולחנות, לשטוף כלים ולהכין קפה להורים. כל המתקנים בבית הקפה מותאמים לילדים. המקום זוכה להצלחה כבירה, עשוי להיות הומה בסופי שבוע ובעונת התיירות בקיץ. המקום פתוח מדי יום, שעות הפעילות: 10:00-17:00. כתובת:Vondelpark 6B.
 
 
לשוט בתעלות העיר
חופשה עם הילדים באמסטרדם חייבת לכלול שייט בתעלות העיר, חוויה מהנה לכל המשפחה. אפשר לצאת לסיור מאורגן, לעלות על מוניות השירות בתעלות ולרדת איפה שרוצים, וניתן גם לשכור סירות פדלים. כדאי לצאת לשייט בתעלות כאשר הילדים התעייפו מהליכה, באמצעות המוניות ניתן להגיע לאטרקציות המרכזיות, אפשר לרכוש כרטיס יומי המאפשר עלייה וירידה באופן חופשי במהלך היום.
 
יש מספר חברות המציעות שיט בתעלות, ביניהן חברת Stromma Netherlands.
 
חנות הצעצועים Bart Smit
אמסטרדם ידועה בחנויות הצעצועים הרבות שיש בה, ביניהן רשת החנויות Bart Smitהנחשבת למובילה ומהווה גן עדן לכל הילדים. חנויות הרשת מעוצבות ויש בהן שלל משחקים וצעצועים לילדים בכל הגילאים, לרבות בובות בכל הגדלים, לגו, מכוניות עם שלט וגם בגדים ותיקים מעוצבים. מומלץ לבקר בחנות גם אם לא קונים דבר מאחר והילדים נכנסים לממלכה שלהם ונהנים מבילוי מהנה במיוחד. פתוח בימים שני עד שבת בין השעות: 09:00-18:00. כתובת: Kalverstraat 193.


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: