קניות באמסטרדם

תמונת נוף אמסטרדם
רוצים לצאת למסע קניות ושופינג באחת מערי הבירה המובילות ביותר באירופה? זה הזמן להכיר את מתחמי הקניות והשווקים הייחודים של אמסטרדם. בירת הולנד הפכה מזמן לסמל של חדשנות ומתירנות בכל תחומי החיים לצד מרכז תרבותי עשיר עם אינספור מוזיאונים וגלריות. גם בכל הקשור לאפשרויות לינה ואירוח יש שפע ענק של בתי מלון באמסטרדם במחירים שונים והעיר נחשבת לאידיאלית לחופשה משפחתית מהנה.
טיסות לאמסטרדם ייקחו אתכם אל מסע שופינג וקניות  מהנה של היצע מגוון של מותגים מובילים לצד שווקים ייחודיים ומקוריים, מגוון חנויות אופנה ובוטיקים מובילים לצד אופנת מעצבים מחתרתית ומתחילה, שפע של מתחמי קניות מודרניים וחדישים לצד שווקים פתוחים וירידי רחוב. אז לפני שאתם מזמינים חבילת נופש באמסטרדם ריכזנו עבורכם מבחר מרשים של מתחמי הקניות והשווקים המובילים ביותר באמסטרדם, בירת הולנד, זה הזמן להכיר מקרוב את מסע הקניות הבא שלכם, תתחדשו!
 
 
תמונת נוף אמסטרדם          תמונת נוף אמסטרדם
 


רחובות מרכזיים לקניות

קלברסטראט - רחוב קניות מרכזי הממוקם בסמוך לכיכר הדאם המפורסמת. לאורך הרחוב פזורות חנויות רבות של מיטב מותגי האופנה המובילים בעולם. הרחוב מאוכלס בחנויות אופנה, הנעלה, תכשיטים, אביזרים שונים, בתי קפה, מסעדות ודוכני מזון מהיר. קלברסטראט (רחוב קלבר) אהוד בייחוד על התיירים הרבים הפוקדים את אמסטרדם והאווירה החופשית והליברלית השוררת במקום בהחלט ממכרת ומגבירה את התשוקה לשופינג מפנק.
 
 
 NieuwedijiK מדרחוב הקניות המתחיל מאזור התחנה המרכזית של אמסטרדם ונמשך עד לכיכר הדאם (משם והלאה יוצא הקלברסטראט). לאורך המדרחוב תמצאו מגוון חנויות ביגוד, הנעלה, ציוד ספורט, חנויות מוסיקה, מגוון חנויות מזכרות ומתנות ייחודיות וכמובן שפע של בתי קפה, מסעדות מקומיות ודוכני מזון.
 
9 סטריט - מתחם קניות שכונתי, נעים ומפנק הנמצא במקום מפגש של תשעה רחובות קטנים וצרים במרכז אמסטרדם. במתחם תמצאו חנויות קטנות ואינטימיות במיוחד המציעות לכם מגוון פריטי אופנה של מעצבים מקומיים, גלריות אומנות של יוצרים בתחילת דרכם, חנויות תכשיטים ועוד. כמו כן, מאוכלס המקום במגוון בתי קפה ובארים מקומיים המאפשרים לכם אתנחתא מפנקת במהלך השופינג.
 
 
פי.סי הופט - רחוב הקניות היוקרתי ביותר באמסטרדם. לאורך הרחוב תפגשו במותגים המובילים ביותר בעולם ובחנויות היוקרה האקסקלוסיביות ביותר באמסטרדם. לאורך הרחוב ממוקמים בתי קפה נחשבים וטרנדיים והרחוב כולו מאפשר לכם ליהנות מאווירה יוקרתית וטרנדית כאחד.
 
 
 
 

בתי כולבו באמסטרדם

Masio de bonneterie  מתחם קניות אקסקלוסיבי הממוקם ברחוב "רוקין" באמסטרדם. במתחם מגוון נרחב של חנויות אופנה לכל המשפחה וחנויות מותגים לגבר ולאישה. בין היתר תמצאו כאן סניפים מקומיים של "ארמאני" "טומי הילפיגר" "ראלף לורן" ועוד.
 
 
Bijenkorf  מתחם השופינג המרכזי ביותר באמסטרדם, וממוקם במרכז כיכר הדאם המפורסמת. בית הכולבו משתרע על פני 6 קומות ומעניק לכם מגוון נרחב של פריטי אופנה, קוסמטיקה, אופטיקה, חנויות ילדים, תכשיטים ועוד.
 
 
Klavertoren בית כולבו יוקרתי הממוקם ברחוב קלברסטראט. מתחם הקניות המרכזי של הרחוב מאכלס כמות נכבדת של מותגי אופנה בינלאומיים לצד חנויות יוקרה מכל תחומי החיים. בין המותגים המובילים במרכז תמצאו את: דיזל, מנגו, ליוויס, נייק, h&m ועוד. במתחם תמצאו גם בתי קפה, מסעדות ובארים מפתיעים במיוחד.
 
 
Manga plaza  בית כולבו הממוקם מאחורי ארמון המלכה באמסטרדם ונמצא בתוך מבנה מרשים בן 4 קומות. בקומת הכניסה ממתינה לכם חנות מזכרות ייחודית וחנות גבינות ויין. שלוש קומות המסחר של בית הכולבו מאוכלסות במגוון חנויות של אופנת בוטיק, חנויות צעצועים ועוד.  
 
 
V&d  הסניף המקומי של רשת בתי כולבו ידועה בהולנד. הסניף באמסטרדם ממוקם בקלבסטראט ומאפשר לכם ליהנות ממגוון פריטי אופנה וקוסמטיקה לכל המשפחה. הסחורות הנמכרות במקום נחשבות לאיכותיות מצד אחד ולא יקרות מצד שני, ומאפשרות לכם ליהנות ממותג מקומי מוביל במחירים כדאיים. כמו כן, קומת המזון הממוקמת במתחם מעניקה לכם שפע של ארוחות משפחתיות במחירים מפתיעים!
 
 
 
 

שווקים

אמסטרדם ידועה בזכות שווקי הרחוב המרהיבים והצבעוניים הנמצאים בכל רחבי העיר. חווית קניות באמסטרדם חייבת לעבור דרך אחד מהשווקים המובילים של העיר.
 
 
שוק אלברט קאופ - אחד מהשווקים המובילים ביותר באמסטרדם. השוק ממוקם במתחם המכונה על ידי התושבים המקומיים כאזור "הפייפ", והוא בהחלט נחשב לאחד ממוקדי הקניות והבילוי התוססים ביותר בעיר. ברחבי השוק תוכלו ליהנות ממגוון מרשים של דוכנים המציעים לכם מכל הבא ליד, החל מפריטי אופנה חדישים לצד אופנה יד שנייה, מגוון פריטים לבית, מתנות, מזכרות ועוד. השוק פעיל מדי יום (למעט יום א) בין השעות 10 בבוקר ל-חמש בערב.
 
 
ווטרלופליין - שוק הפשפשים המרכזי והגדול ביותר באמסטרדם. השוק פעיל לאורך כל ימות השבוע, והוא נחשב לאחד משווקי הפשפשים האהודים ביותר באירופה. השוק פעיל למעלה מ-100 שנה והוא מאכלס כמות עצומה של קרוב ל-300 דוכנים המוכרים מכל הבא ליד, החל מפירות וירקות טריים, דרך תכשיטים, קוסמטיקה ופריטי אופנה נוספים ועד למגוון עשיר של ענתיקות ואוספים פרטיים.
 
 
נורדמרקט – שוק מקומי הפעיל בשכונת יורדאן. השוק פעיל בימי שבת ושני בלבד. כאשר בימי שבת תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של מוצרי מזון אורגני,לחמים מיוחדים ודברי מאפה בריאים במיוחד. בימי שני השוק משנה את מוצריו ואתם יכולים ליהנות ממגוון פריטי אספנות וענתיקות.
 
 
שוק הפרחים - אחד השווקים הייחודים והמרהיבים ביותר באמסטרדם. שוק הפרחים הוא למעשה השוק הצף של אמסטרדם והוא מציע לכם מגוון נרחב של פקעות פרחים בכל הצבעים ומכל הסוגים. מכירת הפרחים מתנהלת מתוך סירות השטות על גבי נהר הסינגל, ומסביב לשוק אתם יכולים ליהנות ממגוון בתי קפה וחנויות פרחים מקומיות. השוק פעיל בימי שני עד שבת ומומלץ לבקר במקום בשעות הבוקר המוקדמות ביותר.
 
 
 
 

יהלומים באמסטרדם

העיר אמסטרדם ידועה כמרכז בינלאומי לעיבוד יהלומים. ברחבי העיר נמצאים מספר מפעלים מובילים בתחום עיצוב היהלומים, וחנויות התכשיטים הרבות הפזורות בכל רחבי העיר מציגות למכירה את התוצרת המקומית והיקרה.
"מרכז היהלומים של אמסטרדם"  הינה חנות התכשיטים הכי גדולה בהולנד והיא מציעה לכם חוויה יוקרתית הכוללת סיור במפעל הסמוך וביקור בחנות התכשיטים הענקית. בחנות תמצאו מגוון עצום של תכשיטים משובצים באבני חן ויהלומים.
 
 
 
 

חנויות קונספט

ברחבי אמסטרדם תמצאו היצע מטורף ומדליק של חנויות ייחודיות ומקוריות בנושאי קונספט שונים. בין החנויות שאתם חייבים לבקר שהן (ולו רק בשביל החוויה) תמצאו:
 
 
Knopnwinkel-  חנות קונספט לממכר כפתורים ואביזרי לבוש שונים. החנות ממוקמת ברובע יורדאן והיא מציעה לכם מגוון עצום של כתפורים ואקססוריז מהמזרח הרחוק.
 
 
 Norman automatics חנות קטנה ומטריפה הממוקמת אף היא ברובע יורדאן שבאמסטרדם. בחנות תמצאו מגוון מכונות אוטומטיות להשמעת מוסיקה, מכונות מזון ומשקאות ועוד. המכונות האוטומאטיות מוכרות לכולנו מהסרטים האמריקאיים ובמקום תוכלו ליהנות ממגוון עשיר שלהן, ואף לרכוש אחת מהן.
 
 
Club wear house חנות המציעה לכם מגוון פריטי לבוש המתאימים לבילוי אנרגטי במסיבות האוס ומוסיקת טכנו המתקיימת במגוון מועדונים ברחבי העיר. כמו כן, תוכלו להתעדכן במקום על המסיבות הכי נחשקות והכי נחשבות המתקיימות בסצינת חיי הלילה של אמסטרדם.
 
קניות באמסטרדם מצטרפות לחוויית הבילוי והפנאי הצעירה והמשוחררת של העיר. בנוסף לרשימת המקומות המצוינים לעיל, תוכלו ליהנות מעוד מגוון חנויות קונספט ומתחמי קניות ייחודים בכל הרובעים ברחבי העיר. אמסטרדם אידיאלית לכל אחד ואחת מכם ולכל מטרת חופשה, והאווירה הצעירה והמשוחררת תאפשר גם לכם להתאהב באמסטרדם באופן מיידי. זה הזמן להתכונן למסע השופינג והבילויים שלכם ברחבי העיר ולהצטרף אל המוני צעירים וצעירות הפוקדים את רחובות אמסטרדם הקסומים!



 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: