שופינג ברומניה

ביקור במדינה המקסימה הזו, עם הסטוריה מפוארת ועבר של קומוניזם חזק יפתיע רבים בכל הנוגע לקניות. רומניה נתפסת כמדינה יחסית צנועה שאין הרבה מה לקנות בה, אולם , כשטסים לבוקרשט, ההפתעה היא גדולה כשמגיעים לשם ונתקלים במגוון רחב של אפשרויות.
לפניכם כל המידע על שופינג ברומניה.
שופינג ברומניה
שופינג ברומניה

קניונים מפוארים ושווקי איכרים

רומניה היא מדינה מפתיעה שעד לא מזמן התיירים לא כל כך גילו אותה. אחרי שגילו אותה לא הבינו מדוע לא ביקרו בה מוקדם יותר. זוהי ארץ רווית סיפורי הסטוריה שזורים בסיפורי אגדות, נופים מדהימים ומתחלפים, כפרים עתיקים בהן עדיין יושבות הזקנות הרומניות וסורגות ומבנים בעלי עושר הסטורי, תרבותי וארכיטקטוני.
לספקנים מביניכם, תתגלה רומניה שהיא גם מודרנית, גם מתפתחת ועם המון אפשרויות קנייה מתקדמות. שופינג ברומניה הוא אפשרי ונוח ואפילו המחירים הם סבירים.
שופינג ברומניה מתחיל בבוקרשט בקניון החדש ביותר מדינה, 'אפי פאלאס'. מבנה גדול בן שתי קומות ובו מאות חנויות מותגים בין לאומיים, עשרים אולמות קולנוע, מסעדות, משטח החלקה על הקרח וקיר טיפוס, שמשחקי מים ואפילו קזינו. כך שחוויית הקנייה יכולה להיות משולבת עם מגוון בילויים מהנים.
 בסמוך לשדה התעופה של בוקרשט מצויה עיירה קטנה בשם 'וולונטרי'. בעיירה זו נמצא מרכז קניות גדול ויוקרתי, אלגנטי ומלא במוצרים איכותיים. מרכז קניות זה, 'ג'ולי וויל גלריה' אינו זול אבל שווה ביקור.
קניונים ומרכזי קניות שווים נוספים הם קניון 'אוניד' הוותיק מקניוני רומניה ששימש כבר ברומניה הקומוניסטית כבית כלבו צנוע והפך לקניון מערבי ושופע, וכן, מרכז הקניות 'סיטי מול' במרכז בוקרשט שהוא יפה, מודרני ועם מגוון חנויות מעניינות.

איך אפשר בלי שווקים

שופינג ברומניה לא יכול להיות מושלם בלי ביקור בשווקים המצויינים שלה. בכלל, אם אתם מחפשים את האותנטי, מזכרות מעשה יד, את ההתמקחות ,הריחות והצבעים- לכו לשווקים.
שוק 'אובור' הוא השוק הכי גדול בבוקרשט, נפרש על כמה רחבות ויש בו כל מה שתעלו בדעתכם, החל מעתיקות וכלה בחפצי אמנות מקוריים ויפים.
מומלץ לבקר גם בשווקי איכרים שמיאים את מרכולתם לערים, הכי טרייה, הכי ריחנית ועם מגון פריטים ייחודיים לרומניה, כמו גבינות ויין מקומיים.
אל תחמיצו ביקור ברובע העתיק של העיר, שם, בין הסמטאות הצרות תמצאו חנויות של חולצות רומניות רקומות ביד, גלריות מקסימות, עתיקת למכביר, קעריות עץ מגולפות, עבודות רקמה רבגוניות ועוד.
שופינג ברומניה מתגלה כחוויה מענגת, מגוונת ומעניינת. אם תסטו מהדרכים הראשיות ותבקרו בכפרים הקטנים והמקסימים, תמצאו בכל אחד מהם לפחות חנות אחת עם מזכרות מקומיות, כולל גבינות ויינות, פריטים רקומים ועוד הרבה דברים יפים, זולים שנעשו ביד אוהבת.



 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: