לטייל עם הילדים

לטייל עם הילדים

תכננתם את הטיול המשפחתי, בדקתם תאריכים, מצאתם טיסות ומלונות ובעצם חשבתם על הכול, והנה הגיע הזמן לחופשה המיוחלת...
אבל לפני הנסיעה המשפחתית מומלץ לחשוב על כמה דברים שכדאי לקחת איתכם שיקלו לכם על הנסיעה.
טיול בחו"ל יכול לכלול נסיעות ארוכות בין אם מדובר בטיסה, נסיעה ברכב, באוטובוס או ברכבת ולכן כדאי להיות מוכנים ולהביא לילדים דברים שיעסיקו אותם. 
 
 
טיפים לנסיעה עם ילדים יש לנו כמה דברים שיעזרו לכם להישאר שפויים:
 
1. תיק למטוס: תנו לילדים לארוז לעצמם תיק עם חטיפים שהם אוהבים, צעצועים אהובים, ספרים ומשחקים ואפילו מפה כך שהם יוכלו לעקוב אחרי מסלול הטיול. בצורה כזאת הילדים יהיו יותר נלהבים ומעורבים ופחות לחוצים.
 
2. משחקים לטיול או לנסיעה באוטו: כאלה שאפשר לקחת בתיק בקלות ושאין הרבה חלקים שיכולים ללכת לאיבוד. גם ספרי צביעה או ספרי מדבקות ורשימה של רעיונות לפעילויות כמו 20 שאלות או ארץ עיר.
 
3. אוכל וחטיפים: פירות, חטיפים מלוחים או מתוקים, בקיצור מה שהילדים שלכם אוהבים. לפני שהם מתחילים להיות חסרי סבלנות או להתלונן תוכלו לשלוף שקית עם דברים טעימים ולהרגיע את הבטן המקרקרת. אם אתם לקראת נסיעה ארוכה כדאי להכין מראש גם כריכים שיתנו קצת יותר אנרגיה להמשך הדרך.
 
4. ציוד לבריכה / לים: אם אתם נוסעים לחופשה עם בריכה או חוף ים קחו איתכם ציוד שהילדים שלכם אוהבים. כמובן לא לשכוח קרם הגנה - חשוב להגן על הילדים מפני השמש. בחרו קרם הגנה עמיד בפני מים עם SPF15 או גבוה יותר.
 
5. ערכת עזרה ראשונה: אנחנו לא רוצים לחשוב על פציעות במהלך החופשה, אבל חשוב להיות מוכנים. קחו איתכם תיק עם ציוד בסיסי לעזרה ראשונה כגון פלסטרים, פולידין, אקמולי ועוד.
 
6. שקיות זבל לאיסוף אשפה מצטברת או כביסה מלוכלכת, מגבונים לחים ומגבת מטבח קטנה – הדברים הקטנים האלה יעשו את החיים שלכם הרבה יותר קלים (ונקיים).
 
חשוב שתהיו מוכנים לטיול עם ילדים שתוכלו לעבור את החופשה בצורה הכי רגועה וכיפית! נסיעה נעימה!
 
   
תמונת נוף בלונדון