טיסות לארצות הברית

טיסות לארה

טיסות לארצות הברית

ארצות הברית של אמריקה, יבשת האפשרויות הבלתי מוגבלות…כמה שירים נכתבו עליה, כמה סיפורים סופרו עליה ועדיין לא נס ליחה.


בין אם יצא לכם לבקר ביבשת הענקית ובין אם לא, מדובר בקצת יותר מ-50 מדינות אשר מספקות אין-סוף חוויות ואטרקציות שכבר מזמן הפכו לסמלים בלתי נשכחים. כל מדינה והסמל שלה, כל עיר והניחוח שלה, התרבות, הטעמים והזכרונות שהיא יוצרת למליוני אנשים לאורך השנים; כיכר הטיימס (Times Square) והסנטרל פארק בניו יורק, בתי הקזינו ומלונות הפאר בלאס וגאס, הבית הלבן בוושינגטון, שדרת הכוכבים בלוס אנג'לס, החופים הלבנים שבמיאמי, הברים הססגוניים שבניו אורלינס… כל אלו ועוד שפע חוויות מחכות לכם ביבשת אחת, רחוקה ומופלאה.

United States


מהו סוד הקסם של ארצות הברית?

כנראה שיש משהו במרחק הזה מישראל שקוסם לנו, התרבות שכל כך רחוקה מכאן - הן פיזית והן המנטאלית, וגם העובדה שהכל שם פשוט בעוצמות ומימדים גדולים הרבה יותר מכאן. אבל האמת היא שאת סוד הקסם של היבשת הרחוקה הזו קצת קשה לתאר במילים. ככל הנראה זה מפני שהיא מורכבת מכל כך הרבה סוגים של צורות חיים, עם אנשים מכל הסוגים, שלמרות שהם חיים באותה יבשת תחת אותה אומה, נדמה כאילו מדובר באנשים ומקומות שכל קשר ביניהם מקרי בהחלט.

מה נשתנה כאן?

אם לפני עשרות שנים כרטיסי טיסה לארצות הברית נחשבו לדבר שקשה להשיג, המחירים היו מופקעים ביחס להכנסה הממוצעת, ככל שהשנים עברו, המצב התאזן וכיום ניתן למצוא כרטיסי טיסה במחירים נמוכים ושפויים. גם אם אתם מעוניינים בטיסות ישירות בלבד, ופי כמה וכמה אם אתם מוכנים "להתפשר" על טיסות עם עצירות (קונקשנים) אשר מאריכות אמנם את זמן הטיסה, אך יכולות בהחלט להוזיל משמעותית את מחיר הטיסה.

כיצד תוכלו למצוא טיסות זולות לארצות הברית?

ארצות הברית מורכבת מ-50 מדינות - גדולות וקטנות, במרחקים שונים מישראל. הצד הקרוב ביותר לישראל, הוא צדה המזרחי של היבשת, עם מדינות כמו ניו ג'רזי, דלאוור וכמובן העיר ניו יורק. בקצה השני של היבשת, בצדה המערבי והמרוחק יותר מישראל, נמצאות מדינות כמו קליפורניה, אורגון ו-וושינגטון סטייט. כדי למצוא טיסות זולות לכל אחד מהיעדים הללו, ישנם כמה דברים שאתם יכולים לעשות:

1.  היו גמישים בתאריכי הנסיעה
לכל מדינה יש את עונות השיא והעונות ה"חלשות" יותר מבחינת ביקוש. סביר להניח שהסיכוי שלכם למצוא טיסה זולה, יהיה גבוה יותר לא בעונות השיא. כמו כן, גם בתוך עונות השיא, ניתן למצוא ימים עם טיסות יקרות יותר ויקרות פחות, הכל תלוי בהיצע וביקוש של כל טיסה. ההמלצה היא לעקוב אחר המחירים ליעד אליו אתם מעוניינים לנסוע ואם אתם אכן גמישים עם מועד הטיסה, "לתפוס" את המחיר הזול ביותר סביב התקופה בה אתם מעוניינים לנסוע.

2.  ודאו לאיזה שדה תעופה אתם נוסעים
בכל מדינה קיימים מספר שדות תעופה. אם אתם יודעים זאת ומוכנים להתרחק מהמיקום המרכזי של כל יעד, תוכלו למצוא טיסות זולות יותר בשדות תעופה מרוחקים יותר או מבוקשים פחות, וכך לחסוך לא מעט כסף. רק שימו לב, לעתים הנחיתה במיקום מרוחק יכולה לגרום לכם להתנייד בכלי התחבורה המקומיים בתוך המדינה עצמה, שיכולים גם להאריך את זמן ההגעה שלכם ליעד וגם לעלות עוד סכום נוסף. לכן, בדקו את כל שדות התעופה הקיימים ביעד אליו אתם נוסעים, וודאו שאתם מגיעים לשדה התעופה המתאים לכם, במיקום ובזמן המתאימים לכם.

3.  כבודה
אמנם טיסות ליעדים מרוחקים יחסית כמו ארצות הברית הינם יעדים אשר נשיאת כבודה הינה חלק בלתי נפרד מהנסיעות אליהם, אך אם אתם גמישים גם מבחינה זו ולא צריכים הרבה ציוד, בהחלט תוכלו למצוא טיסות זולות יותר ללא כבודה. 

4. יעד
היבשת הענקית הזו מזמנת אין סוף יעדים, כאשר בכל יעד טמון הסוד שלו, טמונה חוויה אחרת. אם אין לכם יעד ספציפי, אם אתם בעניין של לחקור את היבשת מבלי להיות "סגורים" על יעד אחד, או שאתם מחפשים דווקא לנסוע למקום הקרוב או הזול ביותר, הכנסו למנוע חיפוש טיסות לארצות הברית שלנו ויש סיכוי גדול שתמצאו בדיוק מה שאתם מחפשים, ואולי אפילו תופתעו מהיעדים ומהמחירים שתגלו בו.


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: