דילים לחגים

טיסות וחבילות נופש בחגים בחול – הנאה מושלמת, לצלם סלפי ולשתף בפייסבוק

טיסות וחבילות נופש בחגים בחול – הנאה מושלמת, טיסות וחבילות נופש בחגים בחול – הנאה מושלמת, לצלם סלפי ולשתף בפייסבוק
 
חגי תשרי הולכים וקרבים, ונראה כי יותר ממחצית הישראלים כבר מתכננים לבלות את החגים בחו"ל. לא מעט אנשים, בארץ ובעולם, נוהגים להתרברב בהודעות ובפוסטים במדיה החברתית בחופשה אליה הם עומדים לצאת. והמגמה הזו של התפארות במדיה החברתית שמכונה smoasting(סמואסטינג) מקיפה גם אלפי ישראלים שמדווחים מדי יום על הטיול ועל החופשה הנהדרת שלהם לחו"ל.
אחד המחקרים האחרונים בתחום הפרסומים במדיה החברתית מצא כי יותר ממחצית הנופשים נוהגים לפרסם תמונות בפייסבוק ובטוויטר של עצמם, של האוכל הנפלא שמוגש להם במסעדה המקומית ושל הנופים הנהדרים במקום הנופש שלהם, כדי לשתף את החברים בחוויות שלהם (ואולי גם לגרום להם קצת לקנא...). כשחלק מהמפרסמים מודים שהם יתייגו את עצמם במיקום או ביעד מסוים רק אם מדובר באתר זוהר שיגרום להם להיראות טוב...
אם גם אתם מתעניינים בטיסות לחו"ל בעונת החגים, ולו רק כדי לשתף את בני המשפחה והחברים בפייסבוק, הנה כמה דוגמאות לטיסות זולות או לדילים לחבילות נופש נוחות לבילוי חופשה בחו"ל בימי החגים.
 

טיסות בראש השנה

טיסה לאמסטרדם. חופשה בתקופת החגים בעיר ההולנדית התוססת היא רעיון נפלא. חבילת נופש מציעה לכם חופשה בין התאריכים 4-1 באוקטובר. הטיסה דרך איסטנבול, טורקיה מתבצעת על ידי חברת פגסוס אירליינס במחיר של 396 דולרים.
טיסות בסוכות
טיסה לברצלונה. העיר הידועה כבירת חבל הקטלונים בספרד, מציעה לכם אווירה אירופאית בתפאורה ים תיכונית מקסימה. החופשה בין התאריכים 21 עד 25 באוקטובר. הטיסה דרך איסטנבול, טורקיה, מתבעת על ידי חברת טרקיש אירליינס במחיר של 390 דולרים.
 
 

דילים לחבילות נופש בראש השנה

חופשה ברודוס. האי היווני שמושך אליו מבקרים רבים. החופשה מוצעת בין התאריכים 6-2 באוקטובר – 4 לילות לינה בלבד במלון Malibu Studios, כולל העברות משה התעופה למלון וחזרה. הטיסות מתבצעות על ידי חברת ישראייר. מחיר החבילה 408 דולרים.
דילים לחבילות נופש בסוכות
חופשה ברומא. עיר העבר וההווה עם שכיות חמדה ואתרים ייחודיים מימי הרומאים ועד ימינו. חבילת הנופש מציעה לכם חופשה בין התאריכים 19 עד 23 באוקטובר, 4 לילות וארוחת בוקר במלון Arcadia. הטיסות מבוצעות על ידי חברת Interimpex-Avioimpex. מחיר החבילה 688 יורו.
 
לצלם סלפי ולשתף בפייסבוק