טיפים לטיול משפחתי

בואו נודה על האמת: אנחנו מתייחסים לביקור בפארקים באורלנדו כטיול לילדים אבל אבל הוא כל-כך כיפי שאנחנו כבר מחכים לו כמעט באותה מידה. מוכר לכם? יחד עם זאת, לבלות שבוע שלם בפארקים, לחיות על ג'אנק פוד ומשקאות בשלל צבעים ולעמוד בתורים יכול גם להיות טיפ-טיפה עמוס. לכן איגדנו עבורכם 5 טיפים שיעזרו לכם לבלות באורלנדו והסביבה באמצעותם תוכלו גם ליהנות בפארקים וגם לספוג אווירה במהלך הטיסה שלך לארצות הברית:
תמונת נוף מיאמי
תמונת נוף במיאמי

טיפ 1# - תכננו מראש וחסכו כסף

 
אורלנדו מלאה בפארקים החל מדיסני, דרך יונברסל, סי וורלד, בוש גארנדס, לגולנד ועוד. תכננו מראש לאיזה מהם תרצו ללכת ויותר מזה, חישבו יחד כמשפחה כמה זמן תרצו להשקיע בכל פארק. שימו לב שאם אתם מתכננים לבלות בפארקים של דיסני 4 ימים (או יותר) יהיה עבורכם משמעותית זול יותר לרכוש כרטיס לטווח ארוך יותר מאשר ל 3 ימים. קיימים כרטיסים מסוגים שונים ובהם כאלו המאפשרים "לדלג" בין פארקים שונים באותו יום או כאלה שמקנים כניסות נוספות לאטרקציות אחרות של דיסני באזור. קחו כל זאת בחשבון והזמינו את הכרטיסים מראש

טיפ 2# - רכב? תלוי מתי

ככלל אין ספק שהתניידות עם רכב שכור היא הפשוטה ביותר. יחד עם זאת, אם התכנון שלכם כולל בילוי של מספר ימים בפארקים ולינה באחד המלונות בסביבה כדאי שתשקלו לוותר על רכב לאותם ימים ולהתנייד לפארקים וחזרה עם השאטלים המקומיים. בדקו מראש שהמלון אותו בחרתם מציע שירותי שאטל, מה התדירות שלהם ולאיזה פארקים הם מגיעים.

טיפ 3# - בטיחות מעל הכל

הפארקים גדולים, מסקרנים, מרגשים ומלאי כל טוב. גיחה מהירה של הקטנה לעבר נסיכה אהובה או של הטינאייג'ר לעבר רכבת ההרים שהוא כה ציפה לה ואתם עלולים לאבד עם האהובים שלכם קשר עין. בין כל כך הרבה אנשים מסביב – זה בכלל לא סימפטי. תדרכו אותם היטב לפני כן והדביקו על בגדיהם מדבקה ובה שמם לצד פרטי ההתקשרות עימכם על כל מקרה ש(לא) יקרה. עדיף להיות בטוחים מראש מאשר להצטער אחר כך.

טיפ 4# - צאו החוצה

אחרי שביליתם בפארקים, צאו קצת החוצה וטיילו בפלורידה עצמה. בפארק האברגליידס תגלו מסלולי הליכה משגעים בסביבת צמחיה יוצאת דופן לצד תצפיות על פרות-ים שתמיד מצליחות לשעשע ילדים. במיאמי תוכלו ליהנות מחופים שטופי שמש ושופינג טוב ואם אתם רוצים ליהנות בבריזה נעימה, קחו לכם משקפי שמש וקרם הגנה וצאו לשייט לאחד האיים שמול חופי פלורידה. אם אתם חובבי צלילה תוכלו ליהנות מצלילה לשונית האלמוגים בסטייט פארק ג'ון סנקאמפ. רוצים ליהנות מאווירה טרופית קסומה? אל תוותרו על קי ווסט שההגעה אליו עוברת דרך כביש ייחודי בתוך הים שהפך עם השנים כבר לאטרקציה בפני עצמו.

טיפ 5# -שלבו טיסות נכונות למסלול

עצירות ביניים בשדות תעופה, בעיקר בדרך ליעדים שזמן הטיסה אליהם ארוך, יכולים להיות מאוד מעיקים ובעיקר כשטסים כמשפחה. נצלו את העובדה שפלורידה רחוקה ושלבו בדרך עצירות ביעדים שמעניינים אתכם. כך בטיסה הלוך, לדוגמה, תוכלו לשלב עצירה של 2-3 ימים בניו יורק. בידקו האם אתם רוצים לנחות ולהמריא במיאמי או באורלנדו ותכננו את השכרת הרכב שלכם בהתאם. במידה ואתם אכן משכירים רכב מומלץ לעשות זאת עוד מהארץ באמצעות סוכן הנסיעות (כך, במקרים של שינויים במועדי נחיתה הסוכן שלכם יוכל לעדכן את סוכנות הרכב ישירות).


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: