אטרקציות בניו יורק

אטרקציות בניו יורק שאסור לפספס

ניו יורק, המטרופולין המרכזי והחשוב ביותר בעולם המערבי והמודרני, הוא גם אחד מיעדי התיירות הפופולאריים ביותר בעולם. מדי שנה מגיעות מיליוני טיסות לניו יורק, עם אינספור תיירים ההופכים אותה לאחת הערים המתוירות ביותר בעולם.
 
העיר ניו יורק היא העיר המזוהה ביותר עם ארצות הברית של אמריקה, ובעיני רבים היא נחשבת לבירת העולם המודרני. העיר עצמה מחולקת ל-5 רובעים: ברונקס, מנהטן, ברוקלין, קווינס ו-סטטן איילנד, בכל אחד מהאזורים הנ"ל תמצאו מגוון עצום של אטרקציות ההופכות את ניו יורק למה שהיא. ניו יורק גם היוותה ועודנה מהווה השראה לאינספור סרטים וסדרות טלווזיה.
 
ניו יורק, המכונה גם "התפוח הגדול" היא אחת מהערים המאוכלסות ביותר בעולם. הרבגוניות של תושבי העיר מעניקים לה את הייחוד ואת האופי הניו-יורקי הכל כך מוכר לנו ממאפייני התרבות האמריקאית. בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם רשימה של מגוון אטרקציות תיירותיות, מחזות זמר מרהיבים, מוזיאונים ומרכזי שופינג בניו יורק, זה הזמן לבלות בעיר הכי מפורסמת בעולם!
תמונת נוף בנו יורק
תמונת נוף בניו יורק

אתרי חובה בכל ביקור בניו יורק

כיכר טיימס TIMES SQUARE

אחת הכיכרות המפורסמות ביותר בעולם. הכיכר ממוקמת בצומת הרחובות ה-42 ושדרות ברודווי באי מנהטן. הכיכר מעוטרת בשלטי פרסומת בוהקים, והיא נחשבת לאתר המרכזי ביותר בעולם לציון חגיגות השנה האזרחית. ברחבי הכיכר מספר מסעדות ובתי קפה מפורסמים, אודות לתעשיית הסרטים האמריקאית.

פסל החירות

אחד האייקונים המפורסמים ביותר בעולם, מהווה גם את אתר התיירות המרכזי ביותר בניו יורק. פסל החירות הוא למעשה פסל שהוענק במתנה על ידי ממשלת צרפת לעם האמריקני בסוף המאה ה-19. הפסל ממוקם באי החירות הנמצא בסמוך לנמל ניו יורק, שהיווה את שער הכניסה לאלפי המהגרים מכל רחבי העולם במהלך המאה ה-19 ובתחילת המאה ה-20. גובהו של הפסל הוא 93 מטרים והלפיד המתנוסס על דמותה של האישה בפסל עשוי מזהב.

Central park

פארק עצום הנמצא במרכז מנהטן, ונחשב לאחד מהפארקים המפורסמים ביותר בעולם. ברחבי הפארק תמצאו למעלה מ-20,000 עצים, והוא מהווה את ה"ריאה הירוקה" של ניו יורק. במתחם הפארק תמצאו מרבצי מדשאות, מספר אגמים מלאכותיים, מסלולי החלקה על הקרח, שמורות טבע, מסלולי הליכה ומסלולי רכיבה על גבי אופניים. במהלך חודשי הקיץ מתקיימים בפארק מספר מופעים מרכזיים של התזמורות המובילות ביותר בניו יורק.

EMPIRE STATE BUILDING

בניין האמפייר סטייט הוא אייקון נוסף המזוהה עם ניו יורק ואחד מגורדי השחקים המובילים של העיר. הבניין שוכן בצומת השדרה ה-5 של ניו יורק והוא מתנוסס לגובה של 381 מטרים מהקרקע. בקומה ה-102 של הבניין ממוקמת נקודת תצפית הנחשבת לאחת הגבוהות והמרשימות ביותר בניו יורק. נקודת התצפית מאפשרת לכם ליהנות מנוף פנוראמי מרהיב של כל ניו יורק.

גראונד זירו

המתחם בו עמדו מגדלי התאומים, שנחשבו עד לקריסתם למבנים הגבוהים ביותר בניו יורק. מרכז הסחר העולמי נחשב לסמל בינלאומי עד לקריסתו במהלך פיגוע הטרור הרצחני ביותר.

מוזיאונים בניו יורק

ביקור בניו יורק יפגיש אתכם עם מגוון מתחמי תרבות ואומנות מובילים. להלן סקירה של מספר מוזיאונים שאתם חייבים לבקר בהם בעת השהות שלכם בעיר:

מומה -

המוזיאון לאומנות מודרנית- אחד המוזיאונים המובילים והחשובים ביותר בעולם. ממוקם בין השדרה החמישית לשישית ברחוב מספר חמישים ושלוש. מבנה המוזיאון נחשב לאחד מהמבנים האדריכליים המרשימים ביותר ברחבי ניו יורק, ובתוך המבנה תוכלו ליהנות מתצוגות רבות ומתחלפות של אומנות מודרנית מכל זרמי האומנות העכשווית.

מוזיאון ברוקלין -

למעלה מחצי מיליון מבקרים מדי שנה הופכים את מוזיאון ברוקלין לאחד המוזיאונים המשפיעים והמרכזיים ביותר בניו יורק. האוספים הבולטים של המוזיאון מציגים מגוון יצירות אומנות מכל תקופות ההיסטוריה, החל מאומנות מצרית עתיקה, דרך אומנות יוונית, רומית ועד לאומנות מודרנית ועדכנית.

Mad -

המוזיאון לאומנות מודרנית ועיצוב -מוזיאון המשלב בין תחום האומנות לתחומי העיצוב השונים. המוזיאון ממוקם בכיכר קולומבוס והוא מורכב מחללי תצוגה גבוהים במיוחד. בין התערוכות המוצגות במקום תמצאו נושאי חשיבה לא קונבנציונאליים כגון: עבודות יד שונות העשויות בחומרים לא צפויים, פסלים העשויים מחרקים ועוד.

מאדאם טוסו -

הסניף הניו יורקי של מוזיאון השעווה המפורסם. המוזיאון ממקום בכיכר טיימס במרכז מנהטן, והוא מאכלס כמות עצומה של דמויות שעווה מכל תחומי החיים, לרבות פוליטיקאים, אנשי רוח, ספורטאים, סלבריטאים, אנשי אומנות, מוסיקה ועוד. בנוסף לתצוגת בובות השעווה, מתקיימות במקום תערוכות ופעילויות שונות לכל בני המשפחה, המאפשרים לכל אחד ואחת מכם להכיר מקרוב את הליך בניית בובות השעווה ועוד.

אירועי ספורט בניו יורק

הוקי קרח, פוטבול, כדורסל מליגת ה-NBA ועוד עשרות ענפי ספורט פועלים בשטחה של העיר ניו יורק. בין אתרי הספורט המפורסמים ביותר בניו יורק תמצאו:
 
מדיסון סקוור גארדן - אולמה הביתי של קבוצת הכדורסל ה"ניו יורק ניקס" מליגת ה- NBA. בנוסף למשחקי הכדורסל המבוקשים, האולם מארח גם עשרות מופעי מוסיקה, תיאטרון ומופעי קרקס.
 
מגרשי החלקה על הקרח - במהלך חודשי החורף הופך כיכר רוקפלר למרכז החלקה פתוח לקהל הרחב. כיכר רוקפלר המהווה מתחם עסקים חשוב ומרכזי בעיר, היא ללא ספק אטרקציה תיירותית מומלצת גם במהלך חודשי הקיץ. כמו כן, תוכלו ליהנות ממגרשי ההחלקה על הקרח הממתינים לכם במהלך חודשי החורף בסטנרל פארק.

שופינג בניו יורק

ביקור בניו יורק אף פעם לא יהיה מושלם בלי חווית השופינג ותרבות הצריכה האמריקנית. ברחבי העיר תוכלו ליהנות מהיצע מרשים של חנויות יוקרה, מתחמי אופנה, קניונים ובתי כולבו ענקיים. כל אלו מצטרפים למגוון ירידים ושווקים הפועלים בכל חלקי ניו יורק לאורך כל ימות השנה. בין בתי הכולבו המרכזיים בעיר:

מייסי'ס -

אחד מבתי הכולבו הגדולים ביותר בניו יורק ובעולם כולו. ממוקם בלב מנהטן ומציע לכם חוויית קניות גדולה מהחיים-תרתי משמע.

לורד אנד טיילור –

מוסד קניות וותיק שנוסד בשנת 1826. ברחבי הכולבו מספר רב של בתי אופנה המציעים לכם מגוון פריטי לבוש אופנתיים קלאסיים ועכשוויים כאחד במחירים כדאיים. בית הכולבו ממוקם בשדרה החמישית בין הרחובות 38-39.

בלומינגדייל'ס -

מגוון עשיר של פריטי אופנה, קוסמטיקה, כלי בית ועוד. מומלץ לבקר במקום לקראת תקופת החגים במהלכן המחירים נוחים ומשתלמים. השקיות החומות של בית הכולבו הפכו לאייקון צרכנות ידוע ומוכר בכל רחבי העולם.

מותגי יוקרה בשדרה החמישית ובשדרת מדיסון -

בתי אופנה מרשימים ומובילים מאכלסים חלקים נכבדים מהשדרה החמישית ושדרת מדיסון. בין יתר מותגי היוקרה במקום תפגשו בחנויות ענק של המעצבים המובילים בעולם, כגון: ארמאני, שאנאל, קריסטין דיור, גוצ'י, קאלוין קליין, ורסצ'ה וכמובן טיפאני.

ס'נצורי 21 -

ממוקם בעיר התחתית של מנהטן, בצמוד לאזור ה"גראונד זירו" (אתר הזיכרון לאסון מגדלי התאומים). בית כולבו זה מתאפיין במכירת פריטי אופנה עדכניים ועכשוויים במחירים משתלמים במיוחד.

ועוד רבים וטובים...

 
 
מעבר לכל האטרקציות המצוינות לעיל, תוכלו למצוא בניו יורק את כל מה שרק העזתם לחלום עליו, החל מסיורים מודרכים בעקבות סרטי קולנוע וסדרות טלוויזיה ועד למגוון אירועים ופסטיבלים בינלאומיים המתקיימים לאורך כל ימות השנה ברחבי המטרופולין הענק של ניו יורק.
 
 
זה הזמן להתחיל לתכנן את החופשה הבאה שלכם באחת הערים התיירותיות ביותר בעולם, וליהנות מכל ההיצע המרשים והמגוון שרק עיר התרבות המרכזית ביותר בעולם יכולה להציע לכם.