מסעדות מומלצות בניו יורק

ניו יורק ידועה כבירה קולינרית מובילה, יש בעיר למעלה מ- 13,000 מסעדות ומבחר עצום של דוכני אוכל הממוקמים לרוב בצמתים מרכזיים. כל מי שביקר בניו יורק יכול להעיד מניסיונו האישי על החוויה הקולינרית הייחודית שניו יורק מציעה לתיירים ולמקומיים. ריכזנו עבורכם המלצות על המסעדות הטרנדיות והמומלצות ביותר בתפוח הגדול.
תמונת נוף בניו יורק
תמונת נוף בניו יורק

ארוחות בוקר ובראנץ' עשירות ומרגשות

ארוחת בוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום, ובעיר כמו ניו יורק ניתן למצוא שלל בתי קפה ומסעדות המבטיחים עבורכם חוויה קולינרית משובחת, ובילוי מהנה בשעות הבוקר המוקדמות והמאוחרות. בין המסעדות המומלצות לארוחת בוקר או בראנץ' ניתן למנות את המקומות הבאים:
 
 

Prune

 
אם אתם רוצים ליהנות מארוחת בוקר בסגנון קלאסי כמקובל על המקומיים אתם חייבים לבלות במסעדת פרון ( (Pruneשל השף המעוטר בפרסים גבריאל המילטון. המסעדה מציעה תפריט עשיר ומגוון הכולל בין היתר פנקייק ענק המוגש עם בייקון ואבקת סוכר, ומנה של ביצים מקושקשות עם רצועות בייקון מטוגנות, תפוחי אדמה וטוסט אנגלי בצד. 
טווח המחירים: בינוני - יקר. כתובת:  54 E 1st St
 
 
 

Ilili

 
המסעדה הלבנונית מציעה תפריט ים תיכוני מגוון וארוחות בראנץ' מפנקות. מאחורי כל מנה בתפריט עומד סיפור אישי מרתק ומעניין. אם אתם נוהגים לפסוח על ארוחת בוקר כדאי לבקר במסעדה וליהנות מארוחת בראנץ' טעימה, וממנות מיוחדות המבוססות על ביצים כמו צלי בשר בקר עם שלוש ביצים עלומות ובצד סלט ירוק עם עלי רוקט. טווח המחירים: בינוני- יקר.
כתובת: 236 5th Ave

מזון מהיר

 
ניו יורק ידועה במסעדות האוכל המהיר, כדאי לנצל את השהות בעיר על מנת לאכול בורגרים מעולים, בייגלס מדהימים, פיצות טעימות ומנות נוספות. בין המסעדות המומלצות למזון מהיר:
 
 
 

Bagel Boss 

 
עם הצלחה לא ניתן להתווכח לכן כדאי לדעת כי מסעדת המזון המהיר בייגל בוס (Bagel Boss) שהוקמה לפני למעלה מ- 50 שנה נחשבת לאחת המסעדות המומלצות בעיר. המסעדה מציעה מגוון מאפים טריים ומבחר עוגות ועוגיות הנאפים במקום, בייגל בוס ידועה גם במנת הספיישל שלה סלמון מעושן. טווח מחירים: זול- בינוני.
כתובת: 1352 Peninsula Blvd, Helett
 
 
 

Burger Joint

 
המסעדה הקטנה והמשובחת מתמחה בהמבורגרים מעולים למביני עניין ונחשבת בצדק לאחד הסודות השמורים לחובבי האוכל בניו יורק. המסעדה ממוקמת בקצה הלובי של מלוןLe Parker Meridienולמרות העיצוב הפשוט מדובר באחת המסעדות המומלצות בעיר. התפריט בסיסי וכולל המבורגרים, צ'יפס, חמוצים ושתיה. המחירים של כל המנות במסעדה זולים.
כתובת: 119 West 56th Stree 

דוכני אוכל בניו יורק

ניו יורק ידועה בטרנד דוכני אוכל הרחוב (Food Trucks) אשר ממוקמים בצמתים מרכזיים ברחבי העיר. כל מי שמבקר בניו יורק חייב לקנות אוכל בדוכני המזון הנפלאים, וכדאי לדעת כי יש מגוון עצום של אפשרויות וסוגי מזון, בין היתר אוכל רחוב מקסיקני, צמחוני, טבעוני, סיני, איטלקי, ישראלי ועוד. בין דוכני המזון המומלצים ניתן למנות את המקומות הבאים:
 
 

Luke`s Lobster

 
אם אתם אוהבים פירות ים כדאי לכם להצטרף לתור הארוך לפני משאית האוכל של Luke`s Lobster. המקום מציע רולים וכריכים מעולים עם לובסטרים, סרטנים ושרימפסים טריים ואיכותיים, ומובטחת לכם חוויה קולינרית מדהימה. לאור ההצלחה ניתן למצוא את משאיות האוכל של המותג במספר מקומות ברחבי העיר. מחירים זולים. 
כתובת: 11 Water St, Brooklyn, ובמגוון מקומות נוספים.

מסעדות שף יוקרתיות

ניו יורק היא גן עדן לחובבי הקולינריה, יש בעיר שפע מסעדות שף יוקרתיות, ביניהן מסעדות של שפים מוכרים ופופולריים ומסעדות עם כוכבי מישלן.
 
 

Bouley

 
המסעדה של השף הסלבריטאי הידוע דיוויד בולי נחשבת לאחת המסעדות הטובות בניו יורק. המסעדה מעוצבת בפאר רב ויש להקפיד על קוד לבוש מתאים. התפריט מגוון וכולל מנות מיוחדות מהמטבח הצרפתי עם פרשנות של השף, ויש מבחר משקאות אלכוהוליים יוקרתיים. מחירים יקרים.  
כתובת: 163 Duane St
 
 
 

Peter Luger

 
כדי לאכול את אחד הסטייקים הטובים בעולם כדאי לכם להגיע למסעדה האגדית שהוקמה בשנת 1887, המסעדה ממוקמת בברוקלין, ולמרות העיצוב הפשוט יחסית מדובר באחת המסעדות הטובות והמומלצות בניו יורק. הסטייקים במסעדה צלויים מבחוץ וורודים מבפנים, המנה מוגשת עם תפוחי אדמה וירקות. מחירים יקרים.
כתובת: 178 Broadway. Brooklyn