קניות בניו יורק

ניו יורק, ניו יורק, העיר בה מתחילים כל הטרנדים החשובים והמרכזיים בכל תחומי החיים המודרניים של העולם המערבי. ניו יורק, הקולטת ברחובותיה קרוב ל-40 מיליון תיירים מדי שנה, היא ללא ספק אחת מערי השופינג המרכזיים ביותר בתרבות הצריכה המערבית. ניו יורק גם היוותה ועודנה מהווה השראה לאינספור סרטים וסדרות טלוויזיה.
 
בין שלל האטרקציות בניו יורק בכל רחבי העיר, תוכלו לאתר מחזות זמר, מוזיאונים בניו יורק, מסעדות, מרכזי קניות, שחלק גדול מהם יהיה מוכר לכם מסרטי קולנוע ותוכניות טלוויזיה שונות. טיסות לניו יורק ייקחו אתכם אל מתחמי קניות המציגים לכם את הכול בגדול, בפאר ובאופן יוקרתי מפנק וממכר. מרכזי הקניות ברחבי ניו יורק מציעים לכם את כל הטרדנים המעודכנים ביותר. זה הזמן לברר לגבי דילים ומלונות בניו יורק ולהיכנס אל עולם של שופינג ותרבות צריכה אמריקאית, וליהנות מהמאמר הבא העוסק באתרי הקניות המובילים והנחשבים ביותר ב"תפוח הגדול".
תמונת נוף בניו יורק
תמונת נוף בניו יורק

אופנת קניות בניו יורק

תחום האופנה מהווה את עיקר השופינג בניו יורק על ידי התיירים הרבים הפוקדים את העיר. בתחילת חודש ינואר (מדי שנה) ועד לאמצע חודש מארס מתקיימות מכירות סוף עונה בכל רשתות הביגוד וחנויות אופנה בניו יורק, מכירות סוף עונת הקיץ נפתחת ביום העצמאות האמריקאי (4 ביולי) ונמשכות עד לסוף חודש אוגוסט, במהלך תקופות אלו תוכלו למצוא "סיילים" מפתיעים ומחירים אטרקטיביים במיוחד על כל פריטי הביגוד וההנעלה כאחד.

בתי הכולבו המובילים בניו יורק

מייסי'ס - אחד מבתי הכולבו הגדולים ביותר בניו יורק ובעולם כולו. ממוקם בלב מנהטן ומציע לכם חוויית קניות גדולה מהחיים-תרתי משמע. במקום תוכלו לרכוש סחורות מגוונות מכל הבא ליד, ובעיקר מומלץ לשים לב למתחמים המכוסים בשלטי "סייל". כמו כן, חובה לבקר בקומת המרתף של בית הכולבו המאכלסת את קומת המזון של המתחם.
 
לורד אנד טיילור – מוסד קניות וותיק שנוסד בשנת 1826. ברחבי הכולבו מספר רב של בתי אופנה המציעים לכם מגוון פריטי לבוש אופנתיים קלאסיים ועכשוויים כאחד במחירים כדאיים. בית הכולבו ממוקם בשדרה החמישית בין הרחובות 38-39.
 
בלומינגדייל'ס - מגוון עשיר של פריטי אופנה, קוסמטיקה, כלי בית ועוד. מומלץ לבקר במקום לקראת תקופת החגים במהלכן המחירים נוחים ומשתלמים. השקיות החומות של בית הכולבו הפכו לאייקון צרכנות ידוע ומוכר בכל רחבי העולם.
 
ברגדורף גודמן – מגוון פרוות ומוצרי ביגוד לנשים וגברים ממתינים לכם בבית כולבו זה. בית הכולבו נוסד בסוף המאה ה-19, ומאז ועד היום עוסק במכירת פריטי הנעלה, ביגוד ותיקים אקסקלוסיביים.
 
סנצ'ורי 21 - ממוקם בעיר התחתית של מנהטן, בצמוד לאזור ה"גראונד זירו" (אתר הזיכרון לאסון מגדלי התאומים). בית כולבו זה מתאפיין במכירת פריטי אופנה עדכניים ועכשוויים במחירים משתלמים במיוחד.
 
מותגי יוקרה בשדרה החמישית ובשדרת מדיסון - בתי אופנה מרשימים ומובילים מאכלסים חלקים נכבדים מהשדרה החמישית ושדרת מדיסון. בין יתר מותגי היוקרה במקום תפגשו בחנויות ענק של המעצבים המובילים בעולם, כגון: ארמאני, שאנאל, קריסטין דיור, גוצ'י, קאלוין קליין, ורסצ'ה וכמובן טיפאני.
 
מתחם הלואר איסט סייד - באזור האיסט סייד של ניו יורק ממתינים לכם רחובות שלמים של מותגי אופנה יוקרתיים במחירים משתלמים במיוחד. לאורך הרחובות המרכזיים באזור תמצאו מגוון עצום של בגדי מעצבים מובילים בהנחות ענק של עשרות אחוזים מהמחיר המקורי. ברוב המקרים, מדובר בפריטים בעלי איכות סבירה. כמו כן, תוכלו למצוא באזור מגוון עצום של פריטי טקסטיל, החל ממפות שולחן ועד לוילונות ובדים.

רשתות אופנה מובילות ברחבי העיר

Forever21 - רשת האופנה האמריקאית (שעשתה עלייה לא מזמן) נמצאת במספר מוקדים ברחבי ניו יורק ומציעה לכם מגוון עצום של פריטי אופנה לנשים, ילדות ונערות מתבגרות.
 
דיזל - מותג הג'ינס הבינלאומי נמצא בכ-6 מוקדים ברחבי ניו יורק, כאשר חנות אחת מיועדת לילדים בלבד. בכל חנויות הרשת תוכלו למצוא את מיטב הגזרות והעיצובים של הג'ינסים העדכניים והאופנתיים ביותר.
 
אן טיילור - מותג בגדי האופנה וההנעלה היוקרתי של ניו יורק. מגוון עצום של פריטי לבוש נשיים בכל סגנון ובאיכות יוקרתית ומפנקת. ברחבי ניו יורק פזורים מספר חנויות של הרשת, בין יתר החנויות תוכלו ליהנות מחנויות ה"לופט" הממוקמות בשדרות לקסינגטון ורחוב 42, בחנויות אלו תוכלו ליהנות ממחירים מוזלים על מגוון פריטים.
 
Gap - עוד מותג אמריקאי שעשה עלייה לישראל בשנים האחרונות. בניו יורק ממוקמות מספר חנויות רשת, כולל חנות "גאפ ילדים". ברחוב סטינווי תוכלו ליהנות מחנות "אאוטלט" על כל פריטי הלבוש לכל המשפחה.
 
H&m - רשת בינלאומית נוספת שעשתה עלייה לישראל בשנים האחרונות. החנויות בניו יורק נפתחו במהלך שנת 2000, וכיום מחזיקה הרשת מספר חנויות דגל ענקיות במנהטן,, השדרה החמישית ורחוב 51. בכל סניפי הרשת תמצאו מגוון פריטי לבוש לכל המשפחה במחירים שווים במיוחד!
 
ארמאני אקסצ'יינג - מותגי מעצב העל המוצעים לכם במסגרת חנויות זולות יותר. ברחבי ניו יורק תמצאו מספר סניפים של חנויות מעצב העל במחירי הזדמנות מיוחדים.
 
ויקטוריה סיקרט - רשת חנויות האופנה לנשים. כאן תוכלו למצוא את ההיצע הגדול ביותר של פריטי הלבוש, קוסמטיקה וההלבשה התחתונה של מותג הנשים המוביל בעולם. לרשת כ-5 סניפים ברחבי ניו יורק, כאשר בכל אחת מהן תוכלו למצוא גם מתחם "סייל" מפתיע.

קניונים מובילים בניו יורק

גראנד סנטרל - מתחם קניות הממוקם בלב צומת תחבורה מרכזי בניו יורק.
 
סאות' סטריט סיפורט - מתחם קניון מקורה הממוקם בסמוך לנמל הישן של ניו יורק, ברחוב פולטון. במקום תמצאו למעלה מ-100 חנויות אופנה, כלי בית, מוצרי אלקטרוניקה ועוד. כמו כן, תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של בתי קפה, מסעדות ובארים מקומיים הממוקמים במתחם.
 
וודברי קומון - קניון מרכזי הנמצא במרחק של שעת נסיעה מניו יורק. ברחבי הקניון מגוון עצום של חנויות אופנה, אלקטרוניקה, כלי בית, תכשיטים ועוד. כל הסחורות במקום נמכרות במחירים משתלמים שללא ספק שווים את שעת הנסיעה מניו יורק.
 
מתחם הקניות טיימס סקוור - הכיכר המפורסמת והמרכזית ביותר בניו יורק. ברחבי הכיכר תמצאו חנויות ענק של מותגים ידועים וגם חנויות רבות לממכר מזכרות מכל הסוגים, הצבעים והמינים.
 
כיכר קולמובוס - מתחם קניות המאכלס את רשתות "בנטון", "גאפ" ו-H&M לצד מותגי יוקרה רבים.
 
צ'יינה טאון - הרובע הסיני של ניו יורק מאכלס כמות עצומה של דוכני מזון, ביגוד, הנעלה, מוצרי אלקטרוניקה ועוד, והכול במחירים מפתיעים במיוחד.

חנויות ייחודיות ברחבי ניו יורק

החנות של רשת NBC - רשת הטלוויזיה הפופולארית ביותר בארה"ב מציעה לכם חנות מזכרות ייחודית הממוקמת במרכז רוקפלר. מוצרי החנות כוללים מגוון נרחב של מזכרות מתוכניות הדגל של הרשת ("סיינפלד" ו"חברים").
 
דילנ'ס קנדי בר - מתחם מתוק בן 3 קומות הממוקם מול בית הכולבו בלומינגדייל'ס. במתחם תוכלו להתמכר לשלוש קומות של מוצרי מתיקה ייחודים. בקומה העליונה פועל בית קפה מתוק ומיוחד לילדים.
 
פריירו - חנות ייחודית לממכר פריטי אופנה לחיות מחמד. ממוקמת ברחוב הדסון מספר 513. במקום תוכלו לפנק גם את חיות המחמד שלכם (במידה והם טסו איתכם כל הדרך) בטיפולי מניקור ועיסוי מפנקים.
 
 
 
ניו יורק היא אומנם לא העיר הגדולה בעולם, אך היא ללא כל צל של ספק העיר החשובה והבולטת ביותר בעולם ביצירת טרנדים בכל תחומי הצריכה המודרניים. זה הזמן להתחיל לתכנן את חווית השופינג שלכם בניו יורק.