סרי לנקה

סרי לנקה

סוגי טיולים נפוצים בסרי לנקה

סרי לנקה, שופעת הנופים המדהימים והתרבות התוססת, הידועה באירוח החם של המקומיים הגרים בה, היא כבר מזמן יעד שובה לב למטיילים מכל העולם. בין אם אתם בעניין של טיול תרמילאים, חופשה רומנטית, חוויה משפחתית או אפילו טיול לקבוצת חברים המחפשים חוויות והרפתקאות חדשות, סרי לנקה היא אמנם אי לא מאוד גדול, אך היא בהחלט נותנת מענה לכל אחת מהחוויות הללו.

מה תמצאו במאמר זה?

במאמר זה נספר על סוגי הטיולים האפשריים לסרי לנקה, נסביר קצת על המקום, על מזג האוויר בו, מהי התקופה הכי טובה בשנה לנסוע אליו מבחינה זו, נמליץ על מסלולי טיול מקומיים ואף נספר על הקונספט החדשני של חופשה בסרי לנקה עם דיזנהאוז.

טיול תרמילאים בסרי לנקה - לא מה שחשבתם

חוויית התרמילאות המחכה בסרי לנקה להרפתקנים שבינינו, הינה חוויה יוצאת דופן. הערים שוקקות החיים המשתלבות בהרמוניה עם איזורים כפריים שלווים, הופכות את האי הקסום למקום מושלם למי שמחפש חוויה ייחודית ואותנטית. על קצה המזלג, נוכל לספר שהקיצוניות הקיימת באי, מזמנת לכם חוויות שונות של תרמילאות: ממסע ביערות הגשם בסינהרג'ה, גילוי החורבות העתיקות באנודרהאפורה, ועד גלישת גלים במפרצי האי וסיבובים אותנטיים בשווקים המקומיים היפהפיים. הזמן המומלץ ביותר לטיול תרמילאים בסרי לנקה: בין החודשים נובמבר עד אפריל, בהם מזג האוויר אידיאלי, עם כמות גשמים נמוכה יחסית למקום.

סרי לנקה לזוגות - המקום המושלם לאסקפיזם רומנטי

הנופים הקסומים והאווירה הרומנטית של סרי לנקה, הופכים אותה ליעד מושלם עבור זוגות המחפשים מפלט מלא באהבה, פשטות ויוקרה גם יחד. החופים הבתוליים שלה יעשו לכם חשק לרבוץ בהם בלי סוף, או אפילו לטייל לאורכם בין עצי הדקל והקוקוס, ליהנות משייקים טבעיים מפירות טרופיים מקומיים בכל פינה, לאכול ארוחות ערב בתוך נופים קסומים... ואם אתם בעניין של לחקור את המקום בצורה הכי רומנטית שאפשר, תוכלו גם לקחת את הרכבת שעוברת דרך מטעי התה של העיירה "אלה" לנסיעה ציורית ומיוחדת, באחד ממסלולי הרכבת היפים בעולם, לחקור את הסמטאות הקסומות שבמבצר גאלה, ועוד. כל אלו, הן רק חלק מהחוויות הרומנטיות שמחכות לכם בטיול סרי לנקה. מבחינת תקופה מומלצת לנסוע, האמת שלכל תקופה יש את הקסם שלה, אך מבחינת מזג האוויר, פברואר הוא ההמלצה הרווחת.

סרי לנקה למשפחות - זיכרונות לכל החיים

סרי לנקה היא יעד אידיאלי למשפחות, שכן היא שופעת מקומות היסטוריים עם סיפורים מעניינים לכל גיל, יש בה חיות בר מופלאות וייחודיות המעוררות את סקרנותם של תיירים מכל העולם, ומעל הכל עומדת הכנסת האורחים החמה של המקומיים את התיירים, כך שזו הזדמנות נפלאה גם להראות לילדים את התרבות הססגונית של תושבי המקום, תוך חוויית אירוח לבבית במיוחד. לסרי לנקה אין גיל שמתאים, שכן גם ילדים בגילאים צעירים ועד בני נוער (ומעבר לכך), יכולים למצוא בה עניין וחוויה. בין היתר תוכלו לבקר בבית היתומים לפילים בפינוואלה, לצאת לספארי ג'יפים בפארק הלאומי "יאלה", לחקור את העיר העתיקה "פולונארווה" ועוד. התקופה המומלצת לטיולי משפחות בסרי לנקה, היא בין חודשים דצמבר - מרץ, בהם יש מזג אוויר מושלם לטיולים משפחתיים.

חופשת חברים בסרי לנקה - חוויה בלתי נשכחת

כמו שכבר הבנתם, סרי לנקה מתאימה לכל סוג טיול שהוא, ואכן היא מתאימה גם לטיולים עם חברים. הנופים המגוונים והמשתנים של האי, מפלי הענק הטבעיים הנמצאים בלב ליבן של ערים שוקקות חיים, חיי הלילה התוססים, התרבות המסקרנת המכילה את כל מי שבא לחקור אותה, הם אלו שמביאים לא מעט קבוצות חברים לבחור דווקא בסרי לנקה שיעד לחופשה הבאה שלהם. מבין שלל המקומות המסקרנים באי, תוכלו לטפס לפסגת אדם (מומלץ בעיקר בשעות הזריחה), לחקור את רכס הרי נאקלס המדהים, לבלות בקולומבו עד שעות הלילה הקטנות ועוד. מזג האוויר הטוב ביותר לטיול קבוצתי בסרי לנקה, הוא בין חודשים דצמבר עד אפריל.

לסיכום

סרי לנקה היא אמנם אי קטן, אך היא מורכבת מכל כך הרבה סוגים של מקומות, שהופכים אותה לאחד היעדים הנחשקים ביותר בקרב מטיילים מכל הסוגים ברחבי העולם. זו הסיבה שדווקא שם אנו מתחילים את הקונספט החדש שלנו בדיזנהאוז: טיול מאורגן פרטי. מדובר בטיול מותאם לסרי לנקה, שמצד אחד הוא טיול מאורגן לסרי לנקה, ומצד שני, הוא כולו שלכם ורק בשבילכם. במקום נסיעות משותפות באוטובוסים עם קבוצת אנשים שאתם לא מכירים, תקבלו נהג פרטי. במקום מדריך קבוצתי - תקבלו מדריך מקומי מקצועי רק שלכם. במקום לו"ז קבוע וסטאטי - תקבלו תכנית טיול, עם יכולת להזיז או לשנות מקומות וזמנים, כמובן לפי היתכנות הדבר בכל טיול לפי דרישה. תוכלו אפילו לקרוא לזה טיול בהזמנה אישית לסרי לנקה… כי ככה זה כשבוחרים בחברת התיירות של ישראל.

זו ההזדמנות שלכם

אז אם חשבתם, חלמתם או דמיינתם אתם עצמכם אי פעם בסרי לנקה, ולא ידעתם מה לעשות או מאיפה בכלל מתחילים לתכנן חופשה ביעד לא מוכר ויפהייפה כזה, עכשיו, עם הקונספט החדשני של דיזנהאוז - טיול מאורגן פרטי המותאם להעדפותיכם, חופשת החלומות שלכם בסרי לנקה קרובה מתמיד.



 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: