טיסות זולות
טיסות זולות

טיסות זולות 

דמיינו את הדבר הבא: אתם יושבים ליד המחשב או עם הטלפון שלכם, גוללים בפיד המדיה החברתית שלכם, ופתאום צצה מודעה המציגה טיסות במחירים נמוכים להפליא ליעד החלומות שלכם. הלב מתחיל לדפוק, אתם כמעט יכולים להרגיש את ההתרגשות מבעבעת וממש חושבים איך חופשה כזו יכולה להיראות. אבל רגע… האם באמת אפשר למצוא טיסות זולות מבלי להתפשר על איכות ונוחות? התשובה היא כן!
דיזנהאוז משנה את כללי המשחק ומציעה טיסות במחירים משתלמים במיוחד למגוון יעדים ברבחי העולם! מחופשות חוף אקזוטיות ועד ליעדים עירוניים שוקקי חיים, אנחנו בדיזנהאוז כאן כדי לקחת אתכם לכל יעד במחירים משתלמים, בלי לקרוע את הכיס. ריכזנו עבורכם 5 טיפים שיוכלו לעזור לכם למצוא את הטיסות המשתלמות ביותר, כמעט לכל מקום בעולם.


טיפים למציאת טיסות זולות

מציאת טיסות זולות יכולה להיות משימה לא פשוטה, אבל עם הטיפים שריכזנו עבורכם, תוכלו לחסוך לא מעט כסף בטיסות לחו"ל - בקלות ובמהירות, כמעט ללא מאמץ:
  1. היו גמישים בתאריכי הנסיעה -  טיסה בימי חול או בעונות שהן לא עונות שיא, יכולה להיות בתעריפים נמוכים יותר מטיסות בסופי שבוע או בעונת השיא של היעד אליו אתם רוצים לטוס.
  2. היו הראשונים לדעת על המחירים הכי משתלמים - עקבו אחרינו בפייסבוק או באינסטגרם והירשמו לניוזלטר שלנו! העוקבים שלנו גם ברשתות החברתיות וגם במייל, נחשפים ראשונים למבצעים הכי חמים שלנו לעשרות יעדים ברחבי העולם. כך תוכלו ליהנות גם ממבצעי בזק, וגם ממחירים מעולים לאורך השנה.
  3. שקלו להזמין טיסות מראש - נכון, יש לנו לא מעט מבצעי בזק, אך באופן כללי, אם אתם יודעים על יעד שאתם מעוניינים לנסוע אליו בזמן מסויים, השתדלו להזמין אותו כמה זמן שאפשר מראש, שכן לרוב, המחירים נוטים לעלות ככל שתאריך הטיסה מתקרב.
  4. בדקו שדות תעופה חלופיים - טיסות לנמלי תעופה קטנים יותר, יכולות להיות זולות יותר מאשר נמלי תעופה גדולים או מרכזיים.
  5. היו גמישים עם היעד שלכם - אם אתם פתוחים לגלות מקומות חדשים, או שאתם מרגישים ספונטניים, כל שעליכם לעשות, הוא להכנס לעמוד "טיסות זולות" ולבדוק מהם המבצעים הכי עדכנייים שלנו ליעדים שונים בעולם. זו יכולה להיות הזדמנות מצוינת למצוא טיסות זולות לידעים מפתיעים, במחירים ללא תחרות.

תכנון החופשה המושלמת

מחפשים לתכנן את החופשה המושלמת מבלי לשבור את הכיס? אנחנו כאן לעזור לכם להפוך את החלום למציאות! בין אם אתם חולמים על טיסה לגן עדן טרופי בתאילנד או סרי לנקה, או שבא לכם לחקור ערים תוססות כמו ניו יורק, מדריד או רומא, או שאפילו בא לכם לצאת להרפתקה בחיק הטבע בניו זילנד או אוסטרליה, אנחנו כאן בשבילכם!
באתר דיזנהאוז מחכים לכם אין סוף מבצעים ומחירים מעולים, אותם תוכלו להזמין מתוך האתר עצמו, או בעזרת נציג/ת שירות שבמוקד הטלפוני שלנו. המחויבות שלנו למצוא את המחיר הטוב ביותר עבורכם, בשילוב הכלים הטכנולוגיים, הידע והנסיון רב השנים שלנו, מבטיחים לכם לא רק טיסות זולות, אלא גם שירות אישי שיגלה לכם עולמות שאולי לא הכרתם. תתכוננו למסע בלתי נשכח, שיצור לכם זכרונות לכל החיים, והכל במחירים מעולים ובלעדיים. אז למה אתם מחכים? בואו נתחיל במסע לעבר היעד אליו אתם רוצים לטוס:) בואו נתחיל ממציאת הטיסות הזולות והמשתלמות ביותר לחופשה הבאה שלכם